Σε μια εποχή που όλα αλλάζουν τόσο γρήγορα και οι περισσότερες πληροφορίες που φτάνουν σε εμάς είναι αδιάφορες, έχουμε δυστυχώς εκπαιδευτεί να μένουμε στην επιφάνεια. Έχουμε εκπαιδευτεί να βλέπουμε την ταμπέλα, το περιτύλιγμα και να σταματάμε εκεί, χάνοντας ίσως το καλύτερο κομμάτι. Είτε πρόκειται για μια εμπειρία, είτε για ανθρώπους που έχουμε απεναντί μας, είτε για καθημερινές μας συνήθειες.

Και είναι πολύ άσχημο αυτό να συμβαίνει με πράγματα σημαντικά για την ζωή μας, όπως είναι φυσικά ΚΑΙ η μπίρα!

Ναι, η μπίρα.

Όσοι από σας είστε φανατικοί της που σημαίνει ότι δεν τσεκάρετε τι καιρό κάνει, τι εποχή είναι, σε τι είδους μαγαζί είστε προκειμένου να δείτε τι θα παραγείλετε, και η μπίρα είναι πάντα η μόνη σας επιλογή, ξέρετε πολύ καλά για ποιο πράγμα μιλάω.

Βλέπεις, λοιπόν, τη Heineken, και το κόκκινο αστέρι της και μέχρι να αναρωτηθείς τι σημαίνει, έχεις ήδη παραγγείλει την επόμενη

Μάθε, λοιπόν, ότι το κόκκινο αστέρι είναι ένα αρχαίο σύμβολο των ζυθοποιών. Τα 4 άκρα του αντιπροσωπεύουν τα 4 αποκλειστικά φυσικά συστατικά: τη βύνη κριθαριού, το νερό, το λυκίσκο και τη μοναδική μαγιά A-Yeast® της Heineken. Το 5ο ακρο προστέθηκε κατά το Μεσαίωνα, για ποιον λόγο λέτε; Για να αντιπροσωπεύσει την “άγνωστη μαγεία” της ζυθοποίησης. Όμως η Heineken είναι πιο μεθοδική. Αντικατέστησε τη “μαγεία” με το πάθος για την τεχνική και αυτός είναι και ο λόγος που διατηρεί ακόμη το 5άκτινο αστέρι. 

Δεν είναι όμως μόνο το κόκκινο αστέρι καθώς υπάρχουν πολλοί λόγοι που κάνουν τη Heineken να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες:

1. Μεγάλη παράδοση
Το 1873, ο Gerard Heineken ήταν τόσο περήφανος για την ποιότητα της νέας του “premium” μπίρας lager που έβαλε το όνομα της οικογένειάς του σε κάθε μπουκάλι που έβγαινε από τη ζυθοποιία του. Οι μπίρες του δεν “ταξίδευαν” πολύ μακριά από το Άμστερνταμ τότε, οπότε αυτό δεν ήταν και πολύ μεγάλο ζήτημα θα έλεγε κανείς. Σήμερα όμως, 4 γενεές αργότερα, αυτή η αδιαπραγμάτευτη αφοσίωση στην ποιότητα οδήγησε στο να απολαμβάνονται 25 εκατομμύρια μπίρες Heineken κάθε μέρα σε 192 χώρες. 

2. Ποιότητα
Μπορεί ο Gerard Heineken να ίδρυσε μία όμορφη μικρή “start-up” ζυθοποιία, όπως είπαμε προηγουμένως, αλλά αυτή δεν παρέμεινε μικρή. Οι άνθρωποι αγάπησαν την ποιότητα της ζυθοποίησης του τόσο πολύ, που η Heineken μεγάλωσε και έγινε μία από τις πιο αξιοθαύμαστες μπίρες του κόσμου. Η πορεία που ακολούθησε δείχνει ότι δεν έχει να κάνει με το μέγεθος αλλά με την προσήλωση στην ποιότητα. Η Heineken μεγάλωσε αλλά δεν έχασε σε τίποτα από την ποιότητα που είχε όταν ήταν μια μικρή επιχείρηση.

3. Η γεύση της μοναδικής μαγιάς “AYEAST®
Το 19ο αιώνα, η Heineken ανακάλυψε τη μοναδική μαγιά A-Yeast®. Από τότε, αποτέλεσε το κλειδί για τη χαρακτηριστική ισορροπία στη γεύση της μπίρας, με τις λεπτές φρουτώδεις νότες, τις οποίες έχουν αγαπήσει τόσοι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, η οικογένεια της Heineken θα παραμείνε για πάντα πιστοί στη μαγιά A-Yeast®

4. Ατόφια βύνη, απόλυτη φυσικότητα 
Η αγνότητα είναι ένα πραγματικό σημάδι ποιότητας. Γι ’αυτό, η Heineken φτιάχνεται με αγνά φυσικά συστατικά: βύνη κριθαριού, νερό, λυκίσκο και τη μοναδική μαγιά A-Yeast® της Heineken. Όχι ρύζι, ούτε καλαμπόκι, δεν υπάρχει κανένας συμβιβασμός σ’ αυτό. Και ποτέ μα ποτέ κανένα πρόσθετο. Μόνο αγνή φυσική ποιότητα.

5. Οριζόντια ζύμωση
Υπάρχει λόγος που η Heineken κάνει τη ζύμωση της μπίρας της σε οριζόντιες δεξαμενές, τη στιγμή που οι περισσότερες ζυθοποιίες χρησιμοποιούν τις πιο αποδοτικές κάθετες δεξαμενές. Έχει να κάνει με τις τέλειες συνθήκες πίεσης που κρατούν τη μοναδική μαγιά A-yeast ®… χαρούμενη! Δεν κάνουμε πλάκα, μόνο η “ευτυχισμένη” μαγιά A-Yeast® δίνει στη Heineken την ισορροπία της γεύσης, με τις λεπτές φρουτώδεις νότες. Η προτεραιότητά της Heineken είναι ξεκάθαρη: η ποιότητα είναι πάνω από την απόδοση. Και αυτό είναι που την κάνει τόσο διαχρονική.

#MoreBehindTheStar