Η Novibet επέλεξε την TransUnion (πρώην iovation) για την καταπολέμηση κάθε απόπειρας εξαπάτησης (fraud prevention) εις βάρος της. Η Novibet, σε συνεργασία με την Data & Technology Innovative Solutions, παγκόσμιο συνεργάτη και επίσημο μεταπωλητή της TransUnion, χρησιμοποιεί πλέον το προϊόν FraudForce της TransUnion, προκειμένου να ενισχύσει τη θωράκισή της απέναντι στις προσπάθειες εξαπάτησης, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την εμπειρία του χρήστη σε όλο το εύρος των 4.000+ παιχνιδιών που προσφέρει.
Στη Novibet θεωρούν ευθύνη τους να διασφαλίζουν το υπεύθυνο παιχνίδι, με στόχο αυτό να γίνεται αποκλειστικά για λόγους ψυχαγωγίας. Ένα από τα βασικά αυτά εργαλεία είναι η δυνατότητα αυτό-αποκλεισμού του χρήστη, και ο συνεχής έλεγχος της ορθής χρήσης. Συχνά συναντώνται περιπτώσεις εκμετάλλευσης των δυνατοτήτων που παρέχει αυτή η διαδικασία, μέσω της δημιουργίας νέων λογαριασμών με κλεμμένες κάρτες και συνακόλουθο αυτό-αποκλεισμό προτού ολοκληρωθεί το chargeback, γεγονός που καθιστά ιδιαίτερα δύσκολη την διαδικασία ταυτοποίησης. Αντιστοίχως, σύνηθες είναι και το φαινόμενο κατάχρησης των επιβραβεύσεων που αφορούν νέα ή υπάρχοντα μέλη από λογαριασμούς που δε δικαιούνται τις συγκεκριμένες προωθητικές ενέργειες. Με σύμμαχο την TransUnion, η Novibet, αναπτύσσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό λύσεων αντιμετώπισης αντίστοιχων ενεργειών, θέτοντας πάντα σε πρώτο πλάνο την ασφάλεια των μελών.
«Εργαζόμαστε από κοινού με την TransUnion, με βασικό άξονα την καταπολέμηση των προσπαθειών εξαπάτησης εντός της πλατφόρμας μας, καθώς και στο κομμάτι του αυτό-αποκλεισμού και της κατάχρησης των επιβραβεύσεων. Η παροχή ενός ασφαλούς ψηφιακού περιβάλλοντος σε όλες τις πλατφόρμες μας αποτελεί υψίστη προτεραιότητα για εμάς και, σε αυτό το πλαίσιο, ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την TransUnion, με στόχο τη διασφάλιση της καλύτερης δυνατής εμπειρίας χρήστη», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Ανδρής, Chief Operations Officer, Novibet. «Επιλέξαμε την TransUnion λαμβάνοντας υπόψιν τη δεκαπενταετή της εμπειρία στην παροχή υπηρεσιών που διασφαλίζουν το ασφαλές παιχνίδι σε περισσότερες από εκατό εταιρίες διαδικτυακών τυχερών παιγνίων, συμπεριλαμβανομένων και οκτώ εκ των μεγαλύτερων παρόχων παγκοσμίως».
«Η κατάχρηση των μπόνους (bonus) και ο αυτό-αποκλεισμός αποτελούν σίγουρα δύο από τα μεγαλύτερα ζητήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι online πλατφόρμες. Από το 2015 ως το 2018 οι προσπάθειες κατάχρησης των μπόνους (bonus) εναντίον των πελατών μας αυξήθηκε κατά 287%, υπονομεύοντας έτσι τις προσπάθειες των εταιριών να προσελκύσουν, αλλά και να διατηρήσουν παίκτες. Επίσης, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως πέρσι παρατηρήθηκε ρεκόρ στα πρόστιμα εναντίων των παρόχων τυχερών παιγνίων στην Ευρώπη για παραβάσεις των κανόνων Υπεύθυνου Παιχνιδιού, συμπεριλαμβανομένων και παραβάσεων στο πλαίσιο του αυτό-αποκλεισμού», ανέφερε ο John Marsden, Head Of Fraud Prevention EMEA, της TransUnion: «Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που θα ενισχύσουμε έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους διαδικτυακών τυχερών παιγνίων στην προσπάθεια καταπολέμησης δύο εκ των πιο καίριων ζητημάτων της βιομηχανίας».
Μέσω της TransUnion, λοιπόν, οι εταιρίες μπορούν να αντιληφθούν αν μία συσκευή συνδέεται με πολλαπλούς λογαριασμούς εντός της πλατφόρμας, οδηγώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο σε κατάχρηση των προγραμμάτων μπόνους (bonus). Οι πλατφόρμες μπορούν, επίσης, να συνδέουν μεταξύ τους αυτο-αποκλειόμενους λογαριασμούς μέσω των συσκευών που χρησιμοποιούνται κατά τη σύνδεση. Συνεπώς, οι εταιρίες μπορούν να παρακολουθούν καλύτερα εάν κάποιος αυτο-αποκλειόμενος παίκτης προσπαθήσει να δημιουργήσει νέο λογαριασμό μέσω των στοιχείων της συζύγου του, για παράδειγμα.
Όλες οι παραπάνω δυνατότητες, σε συνδυασμό με την υποστήριξη πρώτου επιπέδου (first level support) που παρέχει η Data & Technology Innovative Solutions, δημιουργούν ένα απόλυτα ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον, εξασφαλίζοντας παράλληλα τη θετική εμπειρία του χρήστη. Περισσότερες πληροφορίες για το πως η TransUnion βοηθά τους παρόχους διαδικτυακών τυχερών παιγνίων μπορείτε να βρείτε εδώ.