Στο πλαίσιο των δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας της μάρκας και με όχημα το μήνυμα #SocialiseResponsibly, η Heineken® δείχνει έμπρακτα την υποστήριξή της στις επιχειρήσεις HoReCa και την trade κοινότητα. Με τη νέα καμπάνια “Back to the Bars” καλεί τους καταναλωτές, να δείξουν την υπευθυνότητα που απαιτούν οι συνθήκες, σε κάθε επίσκεψή τους σε μπαρ ή εστιατόριο, επιτρέποντας στα αγαπημένα τους στέκια να παραμείνουν ανοιχτά σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες.
Μέσα από το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας και υπό τη μελωδία του εμβληματικού τραγουδιού “That’s Life” του Frank Sinatra, η αγαπημένη μπίρα Heineken® μας προσκαλεί να σεβαστούμε τους νέους κανόνες και να κοινωνικοποιηθούμε υπεύθυνα, για να κρατήσουμε τα μπαρ ανοιχτά, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να απολαύσουμε όχι ένα, αλλά πολλά ακόμη καλοκαιρινά βράδια παρέα με φίλους.
Είτε πρόκειται για… αγκαλιές στον αέρα, είτε για έναν χαιρετισμό με επαφή στους αγκώνες, η Heineken® μας υπενθυμίζει ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να έρθουμε κοντά με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, και να συνεχίσουμε να διασκεδάζουμε με υπευθυνότητα.
Τα μπαρ είναι και πάλι ανοιχτά και δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να μπορούμε να τα επισκεπτόμαστε ξανά και ξανά, τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.
Άλλωστε, υπάρχει κάτι καλύτερο από μια βραδιά έξω.
Άλλη μια βραδιά έξω!
Ανακαλύψτε τη νέα καμπάνια της Heineken στο: https://youtu.be/1VoEglYgOws
Hashtags: #SocialiseResponsibly #BackToTheBars #Heineken_gr