Πρόκειται για ένα έργο παρακολούθησης της εκτέλεσης των στόχων όλων των οργανωτικών μονάδων της εταιρείας και κατ’ επέκταση εκσυγχρονισμού και απλοποίησης των διαδικασιών οργάνωσης της εταιρείας.
Κατά την παραλαβή του βραβείου, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ, Ιωάννης Μπενίσης, δήλωσε: «Με αυτό το βραβείο προσπαθούμε να σπάσουμε ή έστω να ραγίσουμε το στερεότυπο που θέλει τον Δημόσιο Τομέα να είναι απαρχαιωμένος και αναποτελεσματικός. Εμείς στην ΕΥΔΑΠ προχωρήσαμε πρώτοι και δυναμικά στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών και των λειτουργιών μας. Ξεκινώντας από το σύστημα εφαρμογής της Στοχοθεσίας, το οποίο συμβάλει στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας, δημιουργήσαμε ένα περιβάλλον διαφάνειας, πλήρους ενημέρωσης, χαρτογράφησης των πιθανών καθυστερήσεων, καθώς και κοστολόγησης των χρονικών υπερβάσεων ως προς την επίτευξη των στόχων. Με αυτόν τον τρόπο η ΕΥΔΑΠ των 2500 περίπου εργαζομένων, των 140 οργανωτικών μονάδων, των 4,3 εκατομμυρίων πελατών στην ύδρευση και των 3,2 πελατών στην αποχέτευση πρωτοπορεί εστιάζοντας στην αξιοκρατία, την ταχύτερη υλοποίηση, την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και τη μείωση του κόστους. Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε την εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου σχεδίου αναπτυξιακής στρατηγικής και εκσυγχρονισμού της εταιρείας με υπηρεσίες που θα προσδώσουν αξία στον πολίτη και στην εθνική Οικονομία».