Σταθερή αύξηση των εσόδων, συνέχιση των επενδύσεων στον τομέα της Έρευνας και Ανάπτυξης και νέες καινοτομίες προϊόντων ενισχύουν το προφίλ της Huawei
Η Huawei κατετάγη 72η στην έκθεση Best Global Brands της Interbrand για το 2016 και ανέβηκε 16 θέσεις σε σχέση με το 2015. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Huawei κινείται ανοδικά στη λίστα της Interbrand, καθώς ήταν η πρώτη στην περιοχή της ηπειρωτικής Κίνας που έφτασε να αναγνωριστεί ως Best Global brand το 2014.
Η Huawei αποτελεί και πάλι σημείο αναφοράς στην έκθεση Best Global Brands 2016 της Interbrand. Η αξία του εμπορικού σήματος της ανέβηκε κατά προσέγγιση στα 5,835 εκατομμύρια δολάρια, μια αύξηση της τάξεως του 18% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Στην ετήσια έκθεση της Interbrand, φαίνεται πως είναι επίσης μία από τις ταχύτερα αυξανόμενες μάρκες στον τομέα της τεχνολογίας, με αυξητική πορεία από την θέση 88 στην θέση 72.Η σημαντική πρόοδος της Huawei πηγάζει από την προτεραιότητά της στην ικανοποίηση αναγκών των πελατών της και τη σταθερή της πορεία στην παροχή προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής αξίας και ενδιαφέροντος. Φέτος, η Huawei έχει λανσάρει μια σειρά από προϊόντα που έχουν ισχυροποιήσει το προφίλ της, γεγονός που ενισχύει την παγκόσμια στρατηγικής της παρουσία.
Η αύξηση της επιρροής του ονόματος της Huawei αντικατοπτρίζεται και από τη σταθερή αύξηση των εσόδων της. Από το 2011 έως και το 2015, η Huawei είχε μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 18%, με τα έσοδα του Ομίλου το τελευταίο έτος να φτάνουν τα CNY 395 δισεκατομμύρια (USD 60.8 δισ.). Από το ποσό αυτό, το Huawei Consumer Business Group συνεισέφερε CNY 129.1 δισεκατομμύρια (USD 19.36 δισ.), 72,9% περισσότερα από το 2014. Η Huawei απέστειλε 108 εκατομμύρια smartphones σε παγκόσμιο επίπεδο το 2015, έως και 44% περισσότερα από έτος σε έτος.
“Η Huawei επιθυμεί να οικοδομήσει ένα καλύτερα συνδεδεμένο κόσμο – έναν έξυπνο κόσμο με τις τεχνολογικές καινοτομίες της ως τον ακρογωνιαίο λίθο, ιδιαίτερα το Cloud, τα λογισμικά δικτύου, το Ίντερνετ των Πραγμάτων και την τεχνητή νοημοσύνη“, όπως δήλωσε ο Kevin Zhang, ο Πρόεδρος του Εταιρικού Marketing της Huawei. “Μια δέσμευση για την πελατοκεντρική φύση μας και τη δημιουργία αξίας για τους πελάτες αποτελεί το θεμέλιο της μάρκας της Huawei. Η Huawei ακολουθεί τις αρχές της ανοικτής συνεργασίας και της από κοινού επιτυχίας, επιταχύνοντας την ανάπτυξη μιας ευφυούς ψηφιακής κοινωνίας.”
Στον τομέα των δικτύων, η Huawei καινοτομεί για να υποστηρίξει την ψηφιακή μετατροπή των τηλεπικοινωνιακών φορέων σε τέσσερις βασικούς τομείς: τις επιχειρήσεις, τις δραστηριότητες, την αρχιτεκτονική και τα δίκτυα. Η εταιρεία είναι η κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης των τεχνολογιών αιχμής, όπως το 5G και την IoT συνδεσιμότητα, οι οποίες υπόσχονται να αναδιαμορφώσουν το ρόλο των τηλεπικοινωνιακών φορέων σε διάφορες βιομηχανίες παγκοσμίως.
Στον τομέα των enterprise λύσεων, η Huawei εξελίσσεται ραγδαία, καθώς συνεχίζει να αναπτύσσει ανοικτά συστήματα και να ενισχύει την συνεργασία με πελάτες και λοιπούς συνεργάτες. Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν όλο και πιο πολύ τα καινοτόμα και κορυφαία προϊόντα καθώς και τις λύσεις της Huawei. Το cloud computing της Huawei, η αποθήκευση δεδομένων, τα προϊόντα SDN, η Ασφαλής Πόλη και η έξυπνη διαχείριση των δικτύων μεταφοράς ηλεκτρισμού έχουν υιοθετηθεί ευρέως σε τομείς όπως τα χρηματοοικονομικά, η ενέργεια, οι μεταφορές, η δημόσια ασφάλεια, η εκπαίδευση και τα μέσα ενημέρωσης.
Ο όμιλος καταναλωτικών προϊόντων της Huawei διατηρεί μια σταθερή παγκόσμια ανάπτυξη. Οι ναυαρχίδες των προϊόντων της, όπως το Huawei Ρ9, το Huawei Mate 8, τα Honor 8 smartphones, καθώς και το MateBook, το πρώτο 2-σε-1 laptop της Huawei, έχουν γνωρίσει σημαντική αποδοχή από τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Η Huawei έχει γίνει ένα από τα κορυφαία εμπορικά σήματα smartphones σε σχεδόν 30 χώρες. To MateBook είναι πλέον διαθέσιμο σε δεκάδες χώρες, και η Huawei έχει αποστείλει 108 εκατομμύρια smartphones μέσα στο 2015, ξεπερνώντας τo σημείο αναφοράς των 100 εκατομμυρίων για πρώτη φορά. Η ισχυρή ανάπτυξη στις αποστολές κινητών φανερώνει ότι μέχρι το 2021, η θέση της εταιρείας θα ενισχυθεί και θα αναδειχθεί ως την κορυφαία παγκόσμια μάρκα smartphone.
“Η βελτιωμένη θέση μας στην κατάταξή της έκθεσης της Interbrand επικυρώνει τη στρατηγική της Huawei, η οποία εστιάζει στην παροχή πρωτοποριακή τεχνολογίας για να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών μας. Η μάρκα Huawei είναι όλο και περισσότερο αναγνωρίσιμη και εκτιμηταία από τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Glory Zhang, Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ της Huawei. “H Huawei διατηρεί μια προσεκτική ισορροπία ανάμεσα στην τολμηρή καινοτομία και στην αυξανόμενη πρόκληση στην παγκόσμια αγορά, ενώ έχουμε ήδη παρατηρήσει ότι η επιτυχία μας προέρχεται από την εστίασή μας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, την ποιότητα των προϊόντων και την ικανοποίηση του πελάτη.”
Ως μία κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας, η Huawei αφιερώνει περισσότερο από το 10% των ετήσιων εσόδων από τις πωλήσεις της στις προσπάθειες Έρευνας και Ανάπτυξης, και έχει δημιουργήσει 16 ερευνητικά κέντρα σε όλο τον κόσμο. Μεταξύ αυτών των εγκαταστάσεων είναι το Ερευνητικό Κέντρο της Huawei στο Παρίσι, όπου γαλλικές μάρκες πολυτελείας έχουν συνεργαστεί με τους μηχανικούς της Huawei για την ευθυγράμμιση της τεχνολογίας με τις μελλοντικές τάσεις της μόδας. Το νεότερο ερευνητικό κέντρο της Huawei είναι ο Εργαστήριο Καινοτομίας Max Berek στην πόλη Wetzler της Γερμανίας, όπου η Huawei και η Leica από κοινού συνεργάζονται για την έρευνα τεχνολογιών που σκοπό έχουν τη βελτίωση της κάμερας των κινητών συσκευών και την ποιότητα της εικόνας. Η Huawei έχει επίσης περισσότερα από 10 ανοικτά εργαστήρια στην Κίνα, την Ευρώπη και άλλες περιοχές, όπου εργάζονται περισσότεροι από 600 συνεργάτες. Την ίδια στιγμή, η Huawei έχει ξεκινήσει ένα πρόγραμμα για developers αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για την υποστήριξη των συνεργατών και των όλων των προγραμματιστών.