Με χρώμα, χαρούμενη διάθεση και φρέσκα πρόσωπα η Stoli Vodka με την πλούσια κληρονομιά και με τις ρίζες της στο 1938, αγκαλιάζει το παρόν και οραματίζεται το μέλλον με τη νέα χρωματιστή και ανατρεπτική της ταυτότητα που συνοδεύει τη φρέσκια εικόνα της φιάλης της. Με κεντρικό μήνυμα το “The Spirit of Change”, η νέα καμπάνια σηματοδοτεί μια νέα εποχή για το brand που όπως πάντα πρωτοπορεί.
Έτσι, με έμπνευση το μήνυμα και τη νέα φιάλη μια διαφορετική digital καμπάνια, γεμάτη ενέργεια, γεννήθηκε. Εννέα Influencers ανακαλύπτουν το δικό τους Spirit of Change κάνοντας engage το θεατή με τον πιο φαντασμαγορικό τρόπο.
Η Τάνια Μπρεάζου, η Ραφαέλλα Ψαρρού, η Λίλα Τριάντη, η Αγάπη Brooks, ο Ντίνος Κρίτσης, η Μαριάννα Μάντεση, η Άννα Τσακουρίδου, ο Αγγαίος Ποθητός και η Εμμανουέλα Μάϊνα απήλαυσαν τη μετάβαση και μπήκαν στο δικό τους private club όπου εκεί αφέθηκαν στο πνεύμα της αλλαγής. Εννέα προσωπικότητες που δέχθηκαν την πρόκληση και απέδειξαν για μια ακόμα φορά πως το να είσαι αυθεντικός είναι η δύναμη σου.
Σ’ ένα artistic σκηνικό, το οποίο φώτισε το Spirit of Change μέσα από ένα εικαστικό light design & tailor made ενδυματολογική προσέγγιση, οι πρωταγωνιστές ζήσανε το απόλυτο Spirit of Change. Εννέα μοναδικά video, εννέα δυναμικές προσωπικότητες που αφήνονται στην ενέργεια του χρώματος και της μουσικής.
Πρωταγωνιστικό ρόλο έχει φυσικά η νέα εντυπωσιακή φιάλη. Με τη καθαρή γραμματοσειρά του brand να δεσπόζει περήφανα, η νέα φιάλη κρύβει δημιουργικούς συμβολισμούς και ορόσημα για τη Stoli Vodka. Από το πράσινο καπάκι που συμβολίζει τη δέσμευση της Stoli για σεβασμό προς το περιβάλλον, την ετικέτα που σκιαγραφεί την προέλευση της αλλά και τα πάνω από 100 βραβεία που έχει λάβει για την υψηλή ποιότητα της, ενώ περιμετρικά στο κάτω μέρος του μπουκαλιού υπάρχουν οι γεωγραφικές συντεταγμένες 10 πρωτοποριακών πόλεων ανάμεσα τους και της Αθήνας.
Ανακάλυψε κ εσύ το δικό σου Spirit of Change και απόλαυσε το ρυθμό.