Ο Μπεν Φράνσις, ο οποίος ξεκίνησε την αυτοκρατορία των 1,25 δισεκατομμυρίων λιρών ράβοντας τα δικά του ρούχα γυμναστικής στο γκαράζ των γονιών του στο Bromsgrove, κοντά στο Μπέρμιγχαμ, το 2012, είναι ο νεότερος αυτοδημιουργήτος δισεκατομμυριούχος της Μεγάλης Βρετανίας.
Ο Φράνσις παράτησε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο του Άστον, όπου σπούδαζε διεθνείς επιχειρήσεις και marketing, για να επικεντρωθεί στο Gymshark. Όλα ξεκίνησαν όταν Φράνσις μπήκε σε ένα γυμναστήριο και παρατήρησε ότι πολλοί από τους άλλους bodybuilders είχαν προσαρμόσει τα δικά τους ρούχα γυμναστικής, καθώς κανένα διαθέσιμο δεν ήταν αρκετά κατάλληλο. Ζήτησε από τη γιαγιά του να του μάθει πώς να ράβει, πριν επενδύσει σε μια μηχανή για να δημιουργήσει τα ρούχα του.
Το 2012 ο Ben ήταν φοιτητής πλήρους απασχόλησης την ημέρα και ένας ντελίβερι πίτσας τη νύχτα.”Ξυπνούσα και πήγαινα στο Πανεπιστήμιο Άστον
στο Μπέρμιγχαμ, μετά τελείωνα το πανεπιστήμιο νωρίς το απόγευμα και δούλευα στο Pizza Hut από τις 5 το απόγευμα έως τις 10 το βράδυ”, λέει στο BBC.Η Gymshark αποφάσισε ότι θα στείλει δωρεάν ρούχα σε βασικούς “influencers”, διάσημους body-builders και άλλους φανατικούς του fitness. Η ιδέα λειτούργησε καλύτερα από όσο θα μπορούσε να ονειρευτεί η Gymshark και οι πωλήσεις σύντομα εκτοξεύτηκαν στα ύψη. Από τότε η Gymshark έχει γίνει μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο. Κι έτσι, ένας 19χρονος που ήταν παθιασμένος με το γυμναστήριο και όμως αρκετά απογοητευμένος που δεν έβρισκε άνετα ρούχα γυμναστικής ίδρυσε τη μεγαλύτερη μάρκα γυμναστικής στον κόσμο.
“Οι νέοι θέλουν να αγοράζουν μόνο επωνυμίες που ηγούνται της κοινότητας που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους”, λέει ο Francis. “Είμαστε μια κοινότητα που τυχαίνει να πουλάει πράγματα”.Παντρεύοντας το μάρκετινγκ επιρροής με αθλητικά σορτς 25 δολαρίων υψηλής ποιότητας, ο Μπέν Φράνσις δημιούργησε το Nike της Gen Z—χωρίς να ξοδέψει δισεκατομμύρια.