Στη Γαλλία, το 78% των νεκρών σε τροχαία δυστυχήματα το 2022 ήταν άνδρες – κοντά στον μέσο όρο σε ολόκληρη την ΕΕ. Από τους Γάλλους οδηγούς ηλικίας 18 έως 24 ετών που σκοτώθηκαν στο δρόμο πέρυσι, το 88 τοις εκατό ήταν άνδρες, ενώ οι άνδρες αντιστοιχούσαν στο 93 τοις εκατό των μεθυσμένων οδηγών που ενεπλάκησαν σε ένα ατύχημα.

Μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης για την οδική ασφάλεια στη Γαλλία αντιμετωπίζει τον ρόλο της έμφυλης συμπεριφοράς πίσω από το τιμόνι, προειδοποιώντας για πρώτη φορά ότι η τοξική αρρενωπότητα μπορεί να είναι εξίσου σημαντικός παράγοντας που συμβάλλει στους θανάτους από τροχαία όπως η ταχύτητα, το αλκοόλ, τα ναρκωτικά και η κούραση. Η νέα εκστρατεία ευαισθητοποίησης για την Οδική Ασφάλεια, που απευθύνεται στους άνδρες, μεταδίδεται στην τηλεόραση, ψηφιακά και στους κινηματογράφους. 

Ο σκηνοθέτης απαθανάτισε, στην αίθουσα τοκετού και στο μαιευτήριο, τις πρώτες στιγμές μεταξύ πατεράδων και γιων τους.  Ένας άνδρας παρακολουθεί να γεννιέται το πρώτο του παιδί και ένα ποίημα διαβάζεται στα γαλλικά, εξηγώντας πόσο σημαντικό είναι να παραμείνετε κοντά στα παιδιά σαςΜια πρώτη συνάντηση που συνοδεύεται από κείμενο που διαβάζει ο Pio Marmaï. Ένα μανιφέστο για να συνειδητοποιήσει κανείς τον εαυτό του για να ξεφύγει από τις στερεότυπες κατασκευές που είναι τόσο επικίνδυνες στο δρόμο: “Δεν χρειάζεται να ακολουθείς αυτό που περιμένει ο κόσμος”. Το μήνυμα της καμπάνιας βίντεο αφορά την παρότρυνση των ανδρών να αντισταθούν στην κοινωνική πίεση. Ταχύτητα, αλκοόλ, ναρκωτικά, κούραση, ματσίλα. Σύμφωνα με τον Guardian, o κοινωνιολόγος Alain Mergier πραγματοποίησε μια μελέτη για τον ανδρισμό και την οδήγηση σε όλες τις ηλικιακές ομάδες για την εκστρατεία. Είπε: “Είναι εντυπωσιακό το πώς ορισμένα στερεότυπα μεταφέρονται επίμονα από πατέρα σε γιο, συμπεριλαμβανομένου του αυτοκινήτου ως συμβολικού αντικειμένου αρρενωπότητας, ανδρικής ταυτότητας και ανδρείας”.