A$AP Rocky, Iggy Pop και Tyler, The Creator πιθανότατα δεν έχουν και πολλά κοινά για το μέσο μυαλό. Ευτυχώς, ο οίκος Gucci δε συνεργάζεται με μέσα μυαλά, και έτσι ο καλλιτεχνικός διευθυντής Alessandro Michele σε συνεργασία με τον φωτογράφο και σκηνοθέτη Alessandro Michele αποφάσισαν να ορίσουν το rock lifestyle της νέας εποχής μέσα από αυτούς τους τρεις εκκεντρικούς μουσικούς.
Η νέα αντρική συλλογή του Gucci προβάλλεται μέσα από κλικς των τριών μουσικών να περνάνε δημιουργικό χρόνο με τον Biggy Pop, τον παπαγάλο του Iggy. Όταν λέμε δημιουργικό χρόνο, εννοούμε μπροστά σε ένα τεράστιο μπολ με σπαγγέτι. Σε άλλες φάσεις χορεύουν οι τρεις τους στον κήπο, αράζουν στο σαλόνι και όλα αυτά φορώντας τα νέα ρούχα της αντρικής συλλογής Gucci. Όχι κι άσχημα.
Στο μεταξύ, αυτό πιθανότατα είναι ένα από εκείνα τα καλλιτεχνικά οράματα που ξεκινάνε ως παράδοξα, μέχρι να πάρουν σάρκα και οστά μπροστά στο φακό. Μάλλον σε προσπάθειά του να εξηγήσει αυτό το παράδοξο, ο Michele εξήγησε πως στο μυαλό του οι τρεις του είναι τόσο εκκεντρικοί και διαφορετικοί, που καταλήγουν πολύ παρόμοιοι. «Το αποτέλεσμα είναι μια ομαδική καμπάνια με τρεις άντρες που πιστεύω πως πέρασαν επίσης καλά», είπε αρχικά και αυτό φαίνεται, διάολε.
«Είναι ένα ακόμη κεφάλαιο του ταξιδιού. Με αυτές τις καμπάνιες, δουλεύω πάνω σε διαφορετικούς τρόπους του να είσαι κομψός και οι συγκεκριμένοι τρεις άντρες ενσωματώνουν τέλεια την ιδέα. Ίσως η κομψότητα είναι κάτι στον αέρα για το οποίο μερικές φορές δεν είσαι καν έτοιμος. Η αντρική κομψότητα μπορεί να είναι απρόβλεπτη και περίεργη», δήλωσε ακόμα και αυτό ακριβώς είναι που περιμέναμε. Την αντρική κομψότητα να γίνεται weird και απρόβλεπτη και ο Michele ήταν ο καταλληλότερος υποψήφιος για να το φέρει στο τραπέζι, αλλά πόσο εύκολο θα ήταν αν δε συμμετείχαν ο Iggy, o A$AP και ο Tyler ταυτόχρονα σε αυτό;