Ο Μπέκαμ πέρασε την καραντίνα φτιάχνοντας μέλι και τώρα το πουλάει. Πάρε τα λεφτά μου.

Μπέκαμ, ο μελισσοκόμος

Ο Μπέκαμ πέρασε την καραντίνα φτιάχνοντας μέλι και τώρα το πουλάει. Πάρε τα λεφτά μου.

Μπέκαμ, ο μελισσοκόμος


Αν δεν έχεις δει 121 λεπτά κινηματογραφικού αγγελοπουλικού έπους,  τον Μελισσοκόμο, ίσως,  δεν μπορείς να αντιληφθείς αυτή την εσωτερική παρόρμηση που ένιωσε ο Ντέιβιντ κατά τη διάρκεια της καραντίνας, αναζητώντας ένα νόημα σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο. Τον βρήκε στις μέλισσες, όχι του Χρήστου Μάστορα.

Ο 45χρόνος, σύμφωνα με δημοσίευμα της αγγλικής εφημερίδας, The Sun, θα λανσάρει το δικό του μέλι με την ονομασία "D Bee, Seven Honey and Goldenbees". Ο πρώην ποδοσφαιριστής θέλει να εμπλουτίσει το επιχειρηματικό του portfolio με αυθεντικές, οργανικές μάρκες. Αυτό ζητάει ο κόσμος. Είναι πλέον στρατηγική του marketing τα επώνυμα brands να αποκτούν χαρακτηριστικά τέτοια ώστε το αγοραστικό κοινό να μπορεί να συνδεθεί μαζί τους. Οι άνθρωποι «αγοράζουν» πλέον ανθρώπους.

Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ, κάθε άλλο παρά αδρανής ήταν κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Δεν είναι τυχαίο ότι τον Σεπτέμβριο,  έγινε γνωστή η είδηση από το Reuters ότι η εταιρεία Guild Esports, θα γίνει η πρώτη εταιρεία esports που θα εισαχθεί στο χρηματιστήριο του Λονδίνου. Η εταιρία που ασχολείται με το online gaming ανήκει στον Ντέιβιντ Μπέκαμ.

Με εξαιρετικά σκληρή δουλειά, επιμονή στη στρατηγική τους και εμμονή αξιοθαύμαστη να παραμένουν "αρεστοί" και λαοφιλείς ακόμη κι όταν έγιναν μυθικά πλούσιοι, οι Μπέκαμ κατάφεραν τελικά να γίνουν πιο διάσημοι και από τη βασιλική οικογένεια της Βρετανίας. Δεν ανήκουν πλέον στην κάστα των celebrities αλλά είναι ένα brand, μια φίρμα αναγνωρίσιμη και προσοδοφόρα. Γιατί η φήμη μπορεί να έρχεται και να παρέρχεται, αλλά οι μάρκες με γερά θεμέλια μένουν για πάντα αναλλοίωτες στον χρόνο.

Από τη στιγμή που ο γόης των γηπέδων αποσύρθηκε από την ενεργό δράση μέχρι σήμερα έχει κάνει συμβόλαια με εταιρείες-κολοσσούς, από ακριβά ρολόγια μέχρι ουίσκι για μυημένους και κρέμες περιποίησης δέρματος (Adidas, Pepsi, Samsung, H&M, L’Oreal, Haig). Κάπως έτσι, ο Ντέιβιντ και η Βικτόρια μπήκαν επίσημα στη λίστα των δισεκατομμυριούχων. Οι δυο τους αποτελούν μια μικρή οικογενειακή βρετανική επιχείρηση που αναπτύσσεται σταθερά τα τελευταία είκοσι χρόνια.

 

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα