7 αδιανόητα "κουλές" social distancing ασκήσεις για να χτίσεις κορμί στα γυμναστήρια

Πόσα απολυμαντικά σηκώνεις μπάρα φιλαράκι;

7 αδιανόητα "κουλές" social distancing ασκήσεις για να χτίσεις κορμί στα γυμναστήρια

Πόσα απολυμαντικά σηκώνεις μπάρα φιλαράκι;


Δευτερούλα σήμερα και όχι ότι ξεκίνησαν οι ζέστες, αλλά στο μετρό πετύχαμε 4 άτομα, να φορτίζουν με Usb ανεμιστήρες στο backback τους! Ξέρεις, από εκείνους που είχες δώσει 2 μεροκάματα επειδή θα ήταν αθόρυβοι, αλλά τελικά σου βαράνε τα κουδούνια όλα τα διαμερίσματα της πολυκατοικίας, γιατί έβαλες μπρος το κομπρεσέρ, χωρίς να τους ενημερώσεις. Όλοι τους, είχαν αθλητικό outfit και μια ανυπομονησία στα μάτια. Έμοιαζαν με θαμώνα σε ταβέρνα, που τον έχουν φλομώσει στο σαλατικό, ενώ εκείνος ήρθε για τα φρυγαδέλια και το κοντοσούβλι. Βλέπεις, σήμερα είναι μια μεγάλη μέρα, για την αθλητιώσα νεολαία και γερουσία (δεν θα τα χαλάσουμε στις ηλικίες αδέρφια). Ανοίγουν και πάλι τα γυμναστήρια, γιατί το πολύ το πέρσοναλ το καραντινάτο, το βαριέται κι ο παπά Σφίκτης. Ωστόσο, όπως καταλαβαίνεις, τίποτα δεν μπορεί να είναι ίδιο, πλέον μιας και βιώνουμε την εποχή του social distancing κι είναι χρέος όλων να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα κι άλλα τέτοια γραφικά πολιτικάντικα κλισέ. 

Η επιστημονική ομάδα του Provocateur, βάζει τα στήθια της και πάλι μπροστά, δουλεύοντας υπερωρίες για να ανταποκριθεί στο ύψος των περιστάσεων. Πήραμε σβάρνα λοιπόν τα γυμναστήρια και μοιράσαμε σε γυμναστές και γυμναζομένους 7 πλήρως εγκεκριμένες social distancing ασκήσεις για να χτίσεις κορμί, χωρίς να σε κολλήσει κανένας κορονοϊός, μιας και δεν θα υπάρξει άνθρωπος που να θέλει να σταθεί δίπλα σου, από την ντροπή. 

Άρση Απολυμαντικών

Ξέρουμε ότι μέτραγες τις εβδομάδες, τις μέρες, τις ώρες (οκ, κατάλαβες που το πάμε) για να κάνεις και πάλι βάρη, μιας κι οι δικέφαλοι σου αισθάνονται παραμελημένοι ελαφρώς. Όμως τώρα το καθήκον σε καλεί κι όλα μετρούνται με απολυμαντικά. Δεν θα αργήσει η ώρα που θα αντικατασταθούν τα γραμμάρια σαν μονάδα, μέτρησης βάρους και θα μετράμε με ντετόλ, θα το δεις. Μέχρι τότε, ο δρόμος είναι ανοιχτός για τον υπέρτατο Απολυμαντή, γιατί στο τέλος της μέρας, είσαι όσα σηκώνεις! Ξέχνα τις άρσεις θανάτου και χαιρέτα την άρση απολυμαντικών.

Επιτόπιο τρέξιμο

Ναι, ξέρουμε τι θα μας πεις. Ότι δεν καταλαβαίνεις Χριστό και τους υπόλοιπους 12 Απόστολους και ρίχνεις κι ένα 20αρι χιλιόμετρα διάδρομο, άμα λάχει για να το αποδείξεις. Τώρα όμως, τα πράγματα δεν είναι όπως τα ήξερες κι υπάρχει ένας φόβος όπου ακουμπάνε πολλά χέρια κι ιδρώνουν περισσότερα κορμιά. Για αυτό και βρήκαμε τη λύση, ή μάλλον τη δανειστήκαμε από τον πρώτο διδάξα, Νίκο Ρίζο στο Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα. Βάλε και στο κινητό εφαρμογή που σου μετρά τα βήματα, για να τους δείξεις εσύ να δούνε τι θα πάθουν, που δεν σε πιστεύανε ότι λιώνεις κάθε μέρα στο επιτόπιο τρέξιμο, βαρώντας 3 μαραθωνίους τη βδομάδα.

Squats-"Βατραχάκια" 

Δεν ξέρουμε αν έχεις φίλο τούμπανο υπέρ-πρήχτη που αναλύει όπου σταθεί κι όπου βρεθεί την ευεργετική παρουσία των καθισμάτων ή squats αν μιλάς τη γυμναστηριακή διάλεκτο. Ναι, σωστά κατάλαβες. Είναι από αυτούς τους περίεργους που όταν δεν τους βλέπει κανείς το ρίχνουν στα καθίσματα. Μια από τις ασκήσεις που προτείνουμε λοιπόν είναι squats των σούμο με διατάσεις χεριών, ως την πλέον ιδανική για την περίοδο μετά το Lockdown, καθώς από ντροπή δεν πρόκειται να σας πλησιάσει κανείς. Για αυτό λοιπόν κι ετοιμάσαμε την εκδοχή των Βατραχακίων (όπου παίζει αντίστοιχο squat), με ουσιαστική διαφορά τις στολές που θα διαμοιράζονται σε όσους αθλούνται και θα δρουν προστατευτικά του ιού!

"Ιστιοσανίδα ξηράς" 

Εμείς εδώ δεν κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. Τα λέμε νέτα, σκέτα και προβοκατόρικα. Η κωπηλατική είναι μια από τις πιο δύσκολες ασκήσεις που υπάρχουν κι αν θες να χτίσεις κορμί, πρέπει να το ιδρώσεις το σανίδι. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα άθλημα που ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ. Έτσι λοιπόν, για πρώτη φορά λανσάρουμε με αίσθημα ευθύνης, την ιστιοσανίδα ξηράς , όπου διάφοροι ανεμιστήρες θα σε φυσάνε σε τρελές εντάσεις, με μόνο στόχο να μείνεις όρθιος. Εκεί να δεις μπράτσα, αδερφούλη!

Αντισηπτικές γέφυρες

Όσοι έχουν δουλέψει γλουτούς ξέρουν, πως δίχως γέφυρες, δεν μπορείς να το κουνάς περήφανα. Για αυτό, ερχόμεθα εδώ και ανεβάζουμε τον δείκτη δυσκολίας, εκτέλεσης της άσκησης, προκειμένου και δουλίτσα να γίνει και να μην σε βρει κανένας κορονοϊός και τρέχεις. Για αυτό φέρνουμε σε παγκόσμια αποκλειστικότητα τις αντισηπτικές γέφυρες όπου αλείβουμε με αντισηπτικό διάλυμα, όποιον γυμνάζεται. Ένα σετ να καταφέρει να βγάλει, θα τον κλείσουν οι Avengers για γκεστιλίκι, όταν κάποια στιγμή φιλοτιμηθούν να βγάλουν τις χαμένες ταινίες.

Ατομική τσιγκολελέτα!

Συνεχίζουμε το θεάρεστο έργο μας. Σε βλέπουμε που έχεις πάρει το τηλεκοντρόλ και βαστιέσαι με το ζόρι να αρχίσεις τα μπινελίκια στα σχόλια. Όμως άκου, όποιος έχει κάνει burpee στο ένα πόδι, ξέρει ότι ουσιαστικά μιλάμε για κουτσό με παρελκόμενα. Βιντεάκια υπάρχουν για να δεις φως, αν δεν μας πιστεύεις. Τώρα λοιπόν ετοιμάσαμε μόνο για σένα την ατομική τσιγκολελέτα. Προσπάθησε κι αν δεν γίνει η γάμπα σου, διπλή να μας κάνεις unfollow!

Άσκηση "κατσαρίδα"

Ποια σανίδα ρε γατάκια; Αν κάνεις την άσκηση κατσαρίδα, σε 10 με 15 επισκέψεις έχεις γίνει πιο Ντολφ Λούντγκρεν κι από τον κανονικό στο Rocky 4! Εξηγούμαστε για να μην παρεξηγούμαστε! Όπως στη σανίδα, οριζοντιώνεσαι, έτσι και στην άσκηση "κατσαρίδα" αντιδράς σαν να έχεις δει το πιο σιχαμερό πλάσμα του πλανήτη και μένεις ακίνητος στις μύτες των ποδιών, δίχως να κουνάς ούτε ματοτσίνορο, μέχρι να εξαφανιστεί. Άσε που στο κατσά, έχει ήδη αδειάσει το γυμναστήριο κι έχουν πάρει όλοι τουλάχιστον 52 μέτρα απόσταση από την αφεντιά σου! 

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα