Οι γονείς, οι φίλοι, οι γκόμενοι. Άτομα που έχουν περάσει την πίστα που μας ανέχονται και έχουν φτάσει σε σημείο να μας αγαπούν. Καημένοι… Και εμείς τους αγαπάμε, αλλά δεν είμαστε όσο τρυφεροί, στοργικοί, υπομονετικοί θα περίμεναν ιδανικά από εμάς. Είμαστε πιθανότατα κάπως ψυχροί, αμήχανοι στις εκδηλώσεις αγάπης τους και ζαλισμένοι από όλες τις φορές που μας έκαναν παράπονα για αυτή την απόμακρη συμπεριφορά μας. Γιατί; Γιατί δείχνουμε όλη την αγάπη, την τρυφερότητα και την γλυκύτητά μας στα κατοικίδιά μας. Απόδειξη; Όλα τα παράπονα έρχονται όταν για παράδειγμα ένας γκόμενος έχει πληγωθεί από το γεγονός ότι προτίμησες να δεις ταινία με τον σκύλο σου στην αγκαλιά σου και εκείνος έμεινε στην άκρη του καναπέ σαν το παιδάκι που «δεν παίζετε» εσύ και ο Ρεξ ή ό,τι άλλο όνομα σκύλου έχεις δώσει τέλος πάντων στο δικό σου.

Είσαι Millennial. Αυτό το καταλάβαμε και όλα τα παραπάνω έρχεται να επιβεβαιώσει μια νέα έρευνα, σύμφωνα με την οποία οι σκύλοι είναι επίσημα οι καλύτεροι φίλοι των Millennials. ΟΚ, και οι γάτες.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα της Consumer Affairs, η οποία βασίστηκε σε μια βάση 1.000 ιδιοκτητών κατοικιδίων, το 57% των συμμετεχόντων ηλικίας 27-42 ετών αγαπούν τα κατοικίδιά τους περισσότερο από τους συγγενείς τους. Το 50% μάλιστα δήλωσαν πως αγαπούν τα κατοικίδιά τους περισσότερο και από τη μητέρα τους. Οι ερωτικοί σύντροφοι; Έρχονται δεύτεροι, μετά τον σκύλο ή τη γάτα, για το 30% των συμμετεχόντων.

«Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι οι Millennials είναι λιγότερο πιθανό να έχουν σπίτια και να κάνουν παιδιά από τις προηγούμενες γενιές», αναφέρει η έρευνα. «Προφανώς, τα κατοικίδια μπορεί να έχουν μεγάλη σχέση με αυτό».

Συνεχίζοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως σύμφωνα με την έρευνα, οι Millennials προτιμούν να έχουν κατοικίδια, παρά παιδιά, ενώ δηλώνουν σίγουροι πως αν τα pets τους χρειαστούν μια θεραπεία, για να σωθεί η ζωή τους, θα τους την έδιναν, μέσα σε έναν μήνα. Αν δεν ήταν σε θέση να τη «σηκώσουν» οικονομικά; Τότε θα έκαναν και μια δεύτερη, part-time, δουλειά ή θα πουλούσαν αντικείμενα όπως τηλεοράσεις, φορητούς υπολογιστές ή κοσμήματα (σε ποσοστά από 49%-29%). Από την έρευνα, ωστόσο, προκύπτει και μια άλλη δημοφιλής μέθοδος συγκέντρωσης χρημάτων, το GoFunMe, με το 46% να λέει πως θα έκανε διαδικτυακό έρανο για να βοηθήσει την υγεία του ζώου του.