Το 1996, όταν η βρετανική Vogue ανέθεσε στην Connie και τον Russell – ως το φωτογραφικό ντουέτο των Guzman – να γυρίσουν ένα editorial μόδας για το περιοδικό, αποφάσισαν ότι είχε έρθει η ώρα να ανατρέψουν την πυρηνική οικογένεια για το «The Suburbanites». «Δεν μας ζήτησαν ποτέ να κάνουμε σέξι γιατί θα ήταν τόσο περίεργο, αλλά δεν μπορούσαμε να συγκρατηθούμε» λένε.Η βιομηχανία της ψυχαγωγίας και της διαφήμισης κατέλαβαν το βιομηχανικό συγκρότημα των προαστίων για να δημιουργήσουν ένα χρυσό πρότυπο επιτυχίας της μεσαίας τάξης που θα μπορούσε να αγοραστεί και να πουληθεί. Μέσα στην παραμυθένια εικόνα της ιδιοκτησίας του σπιτιού, ένας λευκός φράχτης, 2,5 παιδιά (και ένας σκύλος), κρύβονται βαθύτερες αλήθειες του λευκού προνομίου και του περιβαλλοντικού ρατσισμού.
«Ποτέ δεν φιλοδοξούσα να ακολουθήσω αυτόν τον τρόπο ζωής», λέει η Constance Hansen, η σύζυγος του Russell (είναι το διάσημο συζυγικό φωτογραφικό ντουέτο των Guzman). «Η μαμά μου γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Χάρλεμ και ήταν ανύπαντρη μητέρα που μεγάλωνε δύο παιδιά. Ζούσαμε στο Southside Chicago, ένα ενοικιαζόμενο σπίτι στο Μαϊάμι και μετά μετακομίσαμε στο Fort Lee, στο New Jersey, κυριολεκτικά στη γέφυρα George Washington. Ήμουν πάντα ατίθαση. Τα προάστια δεν ήταν καν κάτι που σκεφτόμουν».
Στα μέσα της δεκαετίας του ’90, τα προάστια είχαν γίνει ένα σουρεαλιστικό τοπίο, αποκαλύπτοντας ορισμένες ρωγμές στην αμερικανική ψυχή. Απομακρυσμένες από τις ρίζες τους, οι πυρηνικές οικογένειες έγιναν απομονωμένες και νευρωτικές, γεμίζοντας το κενό τους με κατανάλωση. Ήταν το τέλειο σκηνικό για μια παιχνιδιάρικη γιορτή και κριτική στον ίδιο τον κύκλο κατανάλωσης που η φωτογραφία μόδας βοήθησε να διαιωνιστεί.
Σε συνεργασία με τον στυλίστα Jo Hambro, η Connie και ο Russell συγκέντρωσαν μια ομάδα all-star που περιλάμβανε τα μοντέλα Shana Zadrick και Danny TMan και κατέβηκαν στο Society Hill, ένα ολοκαίνουργιο προαστιακό συγκρότημα στο Jersey City. Και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.