«Ένα παπούτσι είναι απλά ένα παπούτσι μέχρι κάποιος να το φορέσει». Αυτό υποστηρίζουν οι γκουρού του μάρκετινγκ της Nike, στη νέα ταινία που σκηνοθετεί ο Μπεν Άφλεκ. Αυτή η ατάκα συνοψίζει και το περιεχόμενο της ταινίας.
O Ματ Ντέιμον -σε ένα ρόλο τύπου «Τζέρι Μαγκουάιρ», γίνεται ο άνθρωπος που προσπαθεί να «αναστήσει» τη Nike, προσπερνώντας μεγαθήρια, Converse και Adidas. Στο πρόσωπο του ρούκι Μάικλ Τζόρνταν βλέπει το μεγαλύτερο «στοίχημά» του: τον αθλητή που θα «σηκώσει» όλο το επαναλανσίρμα της φίρμας!
Για άλλη μια φορά παρακολουθούμε το «αμερικανικό όνειρο» να παίρνει σάρκα και οστά. Ένας αθλητής του μπάσκετ, ο οποίος ακόμη δεν έχει πατήσει το πόδι του στα γήπεδα του ΝΒΑ, «καταδιώκεται» από ένα μάτσο κουστουμάτους marketers. Τον Μάικλ Τζόρνταν δεν τον βλέπουμε. Είναι αρκετή η παρουσία της Βαϊόλα Ντέιβις, η οποία ενσαρκώνει τη «Ντελόρις», τη μητέρα του. Είναι εκείνη που θα κάνει όλες τις διαπραγματεύσεις, έχοντας την πεποίθηση πως ο γιος της θα γίνει ο σημείο αναφοράς για το άθλημα.
Διαβάστε περισσότερα στο intronews.