Όταν το «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη κυκλοφόρησε στο Netflix, έγινε ο κακός χαμός με τους Παξούς. Οι κρατήσεις απογειώθηκαν και στην περίπτωση που κάποιος είχε σκοπό το περσινό καλοκαίρι να περάσει τις διακοπές του εκεί, έπρεπε να κάνει τάμα για να βρει διαθέσιμο δωμάτιο. Κι αν αυτό συνέβη με τους Παξούς, πού να δείτε τι γίνεται με την Πάρο.
Η Πάρος, που έτσι κι αλλιώς βυθίζεται από τουρίστες και μη, πρόκειται να ζήσει μεγάλες στιγμές το καλοκαίρι. Το νησί εκτοξεύθηκε μετά την προβολή του στην επιτυχημένη σειρά «One Day» στο Netflix, που εδώ και εβδομάδες εξακολουθεί να βρίσκεται στο Top10. Και όχι μόνο αυτό, από την στιγμή που έγινε διαθέσιμη η σειρά στην streaming πλατφόρμα μέχρι και σήμερα, δεν έχουν σταματήσει οι περισσότεροι να μιλάνε για αυτή. Το πόσο κλάψανε, το πόσο τους επηρέασε και ούτω καθεξής.
Όσον αφορά την όμορφη Πάρο, η φάση είναι όποιος προλάβει αδέρφια. Οι κρατήσεις στην Airbnb αυξήθηκαν κατά 32% μετά την προβολή του «One Day», με την Amanda Cupples, γενική διευθύντρια της Airbnb για το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Βόρεια Ευρώπη, να δηλώνει πως: «Το One Day έφερε ένα από τα πιο ήσυχα ρομαντικά ελληνικά νησιά στον κόσμο, την Πάρο, στην προσοχή των τηλεθεατών».
Το ζήτημα όμως που γεννάται εδώ είναι το εξής: Γιατί οι περισσότεροι κλείνουν τις διακοπές τους σε προορισμούς που έχουν προβληθεί σε επιτυχημένες σειρές και ταινίες; Αρχικά το φαινόμενο αυτό έχει όνομα και λέγεται «set-jetting». Το set-jetting αναδιαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε και βιώνουμε εμβληματικές τοποθεσίες κινηματογράφησης παγκοσμίως.
Αναφορικά με την Global Travel Trends Report της American Express διαπιστώθηκε πως το 70% της Gen Z και των millennials αντλούν έμπνευση για τα ταξίδια τους από μια ταινία ή μια τηλεοπτική εκπομπή που είδαν πρόσφατα. Σχεδόν το 40% των παγκόσμιων ταξιδιωτών έχουν κλείσει ταξίδια με βάση προορισμούς που συνάντησαν σε τηλεοπτική εκπομπή ή ταινία.