“Ήρθε η ώρα να πραγματοποιήσετε τα παιδικά σας όνειρα, γιατί το Barbie’s Dreamhouse εμφανίστηκε μυστηριωδώς ψηλά στους λόφους του Μαλιμπού της Καλιφόρνια—και μπορείτε να μείνετε εκεί μια νύχτα”. Μια μόνο έξυπνη μαρκετινίστικη διαφήμιση για την Barbie πριν καν βγει.
It’s still Barbie’s world and we’re just living in it 🩷✨ pic.twitter.com/L4rKFaM1mE
— Spotify (@Spotify) July 31, 2023
Για μήνες, η Mattel και η Warner Bros. χρησιμοποίησαν το marketing (αυτή την υπερπαραγωγή της Mattel) για να δώσουν στο κοινό μια γεύση από τον παστέλ κόσμο της Barbie. Απέδωσε στο box office. Με το παραπάνω. Η Warner Bros φέρεται να ξόδεψε 150 εκατομμύρια δολάρια για το μάρκετινγκ της «Barbie», σύμφωνα με ρεπορτάζ του Variety. Ακόμη και συνεργασία με το Burger King Brazil για ένα ροζ burger είδαμε.
Billion dollar Barbie. Barbie passes $775 million at the global box office, will hit $1 billion next weekend. pic.twitter.com/rpmADhOgnv
— Mike Sington (@MikeSington) July 31, 2023
Το μάρκετινγκ σίγουρα απέδωσε, επειδή η “Barbie” είχε το μεγαλύτερο πρώτο Σαββατοκύριακο του 2023 στο box office των ΗΠΑ. Σε συνδυασμό με το “Oppenheimer“, οι δύο ταινίες είχαν την τέταρτη μεγαλύτερη συλλογική συμμετοχή στο box office στην ιστορία των ΗΠΑ και τη μεγαλύτερη προσέλευση από την πανδημία.
Σύμφωνα με το The Hollywood Reporter , στο πρώτο Σαββατοκύριακο της, η “Barbie” απέσπασε 155 εκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ και 337 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η ταινία της Warner Bros έχει φέρει στα ταμεία περισσότερα από 750 εκατομμύρια δολάρια και κατατάσσεται ως η τρίτη μεγαλύτερη ταινία της χρονιάς.
Francis Ford Coppola on #Barbenheimer: "The fact that people are filling big theaters to see them and that they are neither sequels nor prequels, no number attached to them, meaning they are true one-offs, is a victory for cinema.” https://t.co/ESiiVjxOkd pic.twitter.com/QLw3XR5QgE
— IndieWire (@IndieWire) July 30, 2023
Εν τω μεταξύ, το «Oppenheimer» έχει κερδίσει 174 εκατομμύρια δολάρια στο εγχώριο box office και 400 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office. Έχει ήδη ξεπεράσει τα κέρδη των δύο προηγούμενων ταινιών του Nolan, του «Tenet» (365 εκατομμύρια δολάρια) και του «Batman Begins» (373 εκατομμύρια δολάρια). Το φαινόμενο «Barbenheimer» έσωσε τις κινηματογραφικές αίθουσες.