Μια πρόσφατη έρευνα της eBay Deals ρώτησε και πήρε τη γνώμη 1000 ατόμων σχετικά με τη στάση τους απέναντι σε διάφορα αμφιλεγόμενα ρούχα, όπως τα κολλητά τζινς, τα επώνυμα παπούτσια σχεδιαστών και τα μπλουζάκια με σχήμα V.
Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι το εξής: ενώ οι γυναίκες δεν εμφανίζουν μεταξύ τους μια «μπετοναρισμένη» άποψη, παραμένουν εν τούτοις ανοιχτές σε στιλιστικές προτάσεις ξεχασμένες ακόμη και από τον ίδιο από το θεό της μόδας (βλέπε… τιράντες).
Έχει ανακηρυχθεί ως το επίσημο ένδυμα των ξακουστών κλαρινογαμπρών. Ο λόγος για τα t-shirts σε σχήμα V, που σύμφωνα με τη συγκεκριμένη έρευνα φαίνεται πως αρέσουν στο 52% (!) των ερωτηθέντων γυναικών. Στην παραδοξότητα αυτή έρχεται να προστεθεί και η συνήθης χαοτική αντίληψη του γυναικείου φύλλου: τα επίθετα που οι ερωτώμενες κλήθηκαν να χρησιμοποιήσουν για να περιγράψουν τα μπλουζάκια αυτά ήταν το «άσχημα» και το… «σέξι»!
Τα ίδια πάνω-κάτω ισχύουν και για τα δερμάτινα παπούτσια, τα οποία παρά το γεγονός ότι τυγχάνουν της αποδοχής του 63% των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα, τα επίθετα που οι ίδιες χρησιμοποιούν για να τα περιγράψουν είναι «άσχημα» και «καλόγουστα».
Και πάμε τώρα στον εφιάλτη (σχεδόν) κάθε άντρα, στα κολλητά τζινς. Εδώ οι απόψεις ανάμεσα στο γυναικείο και το αντρικό φύλλο ποικίλλουν. Ενώ το 47% των γυναικών αρκείται σε ένα απλό «ok», το αντίστοιχο ποσοστό για τους άντρες πέφτει στο 32%. Ίσως το νούμερο αυτό να αντικατοπτρίζει την κλειστοφοβική διάθεση που μας γεννούν τα συγκεκριμένα παντελόνια…
Σύγκλιση απόψεων και γούστου υπάρχει σε ότι αφορά τα επώνυμα παπούτσια σχεδιαστών, καθώς εγκρίνονται από το 84% γυναικών και αντρών.
Ταύτιση υπάρχει και σε ότι αφορά τα καρό πουκάμισα με το 68% των ερωτηθέντων να κουνάνε καταφατικά τα κεφάλια τους βλέποντάς τα.
Πάμε, τέλος, στην έκπληξη αλλά και στο «στανταράκι» της έρευνας. Η πρώτη έχει να κάνει με τις τζιν βερμούδες, γνωστές και ως “jorts”. Το 62% των γυναικών τις λατρεύουν, χαρακτηρίζοντάς τες “cool” και “casual”, ενώ μόλις το 51% των αντρών αρέσκεται να τις φορά.
Στα αναμενόμενα συμπεράσματα, τέλος, συναντάμε την κατακραυγή απέναντι στις τιράντες οι οποίες «κάθονται στο μάτι» μονάχα του 32% των ερωτηθέντων. Υπάρχουν περιθώρια, βέβαια, και για χαμηλότερα ποσοστά και σε αυτά προσβλέπουμε…