Τα αδέρφια της επιζητούν σεβασμό και δημόσια επιβεβαίωση. Περιθωριοποιούν την αδελφή τους με σεξιστική συγκατάβαση. Οδηγούνται από τα συναισθήματά τους σε σημείο αυτοκαταστροφής και τα συναισθήματά τους είναι πάντα εκκωφαντικά σε έναν κόσμο όπου η εξαπάτηση είναι η πιο ουσιαστική τακτική. Εκείνη όμως είναι η πιο ικανή από τους διεκδικητές του θρόνου γιατί ξέρει ότι η ειλικρίνεια είναι αδυναμία. Δεν είναι πρόθυμη να θυσιάσει τα δικά της συμφέροντα στο όνομα του αίματος, είναι κυριολεκτικά ακλόνητη, δηλαδή,  μοιάζει περισσότερο με τον πατέρα της από όσο περιμέναμε (πιστέψαμε ότι είναι η αριστερή της οικογένειας Ρόι). Χειραγωγει κάθε κατάσταση και εξακολουθεί να προσέχει τον εαυτό της και μόνο τον εαυτό της. Και οι πολιτικές της πεποιθήσεις είναι στην πραγματικότητα απλώς μια συνεχώς μεταβαλλόμενη πρόσοψη που αλλάζει ανάλογα με τα οικονομικά της συμφέροντα.

Η μοναχοκόρη του Λόγκαν Ρόι φόρεσε το κοστούμι του μπαμπά της. Και διψά για την εξουσία. Είναι ό,τι καλύτερο συνέβη στο Succession.  Είναι ικανή για διπλή αδελφοκτονία, κρύβει την εγκυμοσύνη της, και, φυσικά απορρίπτει τους συμβατικούς γυναικείους ρόλους, επειδή οι γυναίκες δεν έχουν καμία εξουσία στον κόσμο στον οποίο ζει. Ξέρει ότι τα χρήματα είναι μια υπερδύναμη. Ξέρει ότι οι πραγματικές συμφωνίες κλείνονται στα παρασκήνια. Έχει αποδείξει τη χρησιμότητά της και στους αντιπάλους της. Και οι προσβολές της είναι πλέον δολοφονικές, τις ακούσαμε στο μπαλκόνι του σπιτιού της όπου φιλοξενούσε ένα προεκλογικό πάρτι με “40 από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους στην Αμερική”. Το είδος των προσβολών που είναι σχεδόν αδύνατο να ξεπεραστεί επειδή λέγονται τόσα σκληρά πράγματα που δεν θα έπρεπε ποτέ να ειπωθούν. Α, και δεν έχει ηθική. 

 Το ξέραμε ότι το Succession είναι ό,τι καλύτερο συνέβη στην τηλεόραση από το 2018, δεν ξέραμε ότι η τελευταία σεζόν θα ήταν επική. Η Σάρα Σνουκ της τέταρτης σεζόν σε κάθε επεισόδιο παραδίδει masterclass υποκριτικής. 

Η Σιβ Ρόι είναι ο μακιαβελικός μαέστρος της τελευταίος σεζόν του Succession. Κανείς δεν έχει τελειοποιήσει την τέχνη της πολιτικής ραδιουργίας όπως η μοναχοκόρη και αδυναμία του Λόγκαν.. Ο Ρόμαν έγινε alt-right, ο Κένταλ, χαμένος στην κατάθλιψη του και την προσοδία της Σιβ, συντάσσεται με τον Ρόμαν. Η Σιβ δεν είναι τόσο δημοκρατική, απλά ξέρει ότι ο συντηρητικός υποψήφιος της ακροδεξιάς έχει ήδη συμμαχήσει με τους αδελφούς της. Η μετάβαση στη σκοτεινή πλευρά ολοκληρώθηκε.Ο Λόγκαν κατάφερε να χρησιμοποιήσει την επιθετικότητά του για να ασκήσει δύναμη και φόβο, κάτι που η Σιβ δεν μπορούσε πραγματικά να κάνει με επιτυχία παρά μόνο αφού πέθανε ο πατέρας της. Και, τώρα που πέθανε, είναι η φυσική διάδοχός του.