Η ηθοποιός κέρδισε το βραβείο για την ερμηνεία της ως συνθέτρια Lydia Tár στην επερχόμενη ταινία Tár (περιέργως, οι ιστορίες για γυναίκες που κάνουν κατάχρηση της εξουσίας έρχονται στο προσκήνιο μέσω χολιγουντιανών ταινιών). Υπέροχα, άλλο ένα βραβείο για τη συλλογή της. Η Μπλάνσετ χρησιμοποίησε το χρόνο της στη σκηνή για να επισημάνει ότι δεν ξεχωρίζει η δική της ερμηνεία από το σύνολο των εκπληκτικών γυναικείων ερμηνειών που βλέπουμε, αποκαλώντας την απόφαση απονομής “αυθαίρετη”.  

https://twitter.com/mrpford?ref_src=twsrc%5Etfw

“Δεν μπορώ να πιστέψω ότι βρίσκομαι εδώ πάνω. Αυτό είναι γελοίο… Θα μου άρεσε αν αλλάζαμε απλώς ολόκληρη αυτή τη δομή του φαινομένου. Είναι σαν να είναι αυτή η πατριαρχική πυραμίδα όπου κάποιος στέκεται εδώ. Σταματήστε την τηλεοπτική ιπποδρομία” είπε μπροστά στους συναδέλφους της. Τους άφησε άναυδους. 

https://twitter.com/hashtag/CriticsChoiceAwards?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Κι εδώ, ξεκινάει το οξύμωρο της υπόθεσης. Η Κέιτ Μπλάνσετ μπορεί να στέφθηκε μία από τις καλύτερες ηθοποιούς της χρονιάς αφού κέρδισε το Βραβείο των Κριτικών για την ερμηνεία της, αλλά, αυτό δεν την εμπόδισε από το να ζητήσει τον τερματισμό της «τηλεοπτικής ιπποδρομίας» της σεζόν των βραβείων. Γιατί το δέχτηκε; Φαντάζομαι ένα ποστάρισμα που να εξηγεί τους λόγους που μποϊκοτάρει τα βραβεία στο Instagram της θα είχε γίνει viral. Η νίκη της ήρθε λίγες μέρες αφότου κέρδισε μια Χρυσή Σφαίρα για την ταινία του σκηνοθέτη Todd Field. Δεν παρευρέθηκε στην τελετή.

Πίσω στην Μπλάνσετ. Στο παρελθόν κέρδισε τα Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου για το The Aviator και Α’ Γυναικείου Ρόλου για το Blue Jasmine και είναι το φαβορί για να πάρει ένα ακόμη Όσκαρ τον Μάρτιο. Οι προηγούμενες βραβεύσεις την έκαναν μία από τις πιο ακριβοπληρωμένες ηθοποιούς στην χολιγουντιανή βιομηχανία και πρόσωπο πολλών μεγάλων οίκων μόδας και πρωταγωνίστρια σε καμπάνιες αρωμάτων.

Έκλεισε την ομιλία της λέγοντας: “Σας ευχαριστώ λοιπόν. Το μοιράζομαι αυτό με όλους σας”. Θεωρητικά, πάντα.