Πρόσωπο μαζικής αποδοχής. Η Ασπασία, η Κορίνα, οι ρόλοι στις σειρές του Κοκκινόπουλου έχουν χαραχτεί στο συλλογικό ασυνείδητο του τηλεοπτικού κοινού. Το τηλεοπτικό της ντεμπούτο δεν έγινε το 1992 στη σειρά “Οι Φρουροί Της Αχαΐας” ως υπηρέτρια στο πλευρό της Άννας Συνοδινού. Τότε γνωρίστηκε με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη και η χημεία τους στην μικρή και μεγάλη οθόνη είναι αξεπέραστη. Επαγγελματικά στην τηλεόραση για πρώτη φορά εμφανίστηκε  το 1989, σε ένα τηλεπαιχνίδι που λεγόταν “Τηλεμπλόφες”. Παρουσίαζε ο Βασίλης Τσιβιλίκας. Συμμετείχαν η Δήμητρα Παπαδοπούλου, η Σοφία Φιλιππίδου και ο Παύλος Κοντογιαννίδης. Φέτος πρωταγωνιστεί στη σειρά Maestro και στο σίριαλ της ΕΡΤ “Μια νύχτα του Αυγούστου“, που βασίζεται στο ομότιτλο μυθιστόρημα της βραβευμένης συγγραφέως Βικτόρια Χίσλοπ. Αυτοί οι πέντε ρόλοι της Μαρίας Καβογιάννη έχουν χαραχτεί ανεξίτηλα στη μνήμη μας.

Η Κορίνα Μητροπούλου στα Εγκλήματα

Η ιδέα για τη σειρά προήλθε από τους Καβογιάννη, Κόκλα, Κωνσταντίνου, Χατζηπαναγιώτη και Μανέ οι οποίοι τη σεζόν 1997-98 συμμετείχαν στη θεατρική παράσταση «Αναμείνατε Στο Ακουστικό Σας». Πλησίασαν τον Λευτέρη Παπαπέτρου και του ζήτησαν να δημιουργήσει μια σειρά για τη τηλεόραση που θα τους περιλάμβανε όλους. Η Μαρία Καβογιάννη δήλωσε ότι κατά τη διάρκεια εξωτερικών γυρισμάτων για τα πρώτα επεισόδια της σειράς, πολλοί οδηγοί νόμιζαν ότι ήταν πραγματική σεξεργάτρια. Ακόμα λέμε την ατάκα “εγώ για τον Ηράκλειτο κόβω φλέβες” σε ένα ομαδικό τσατ και εννούμε αυτό το επεισόδιο.

Η Ασπασία Βαρδάτσικου στο Ντόλτε Βίτα

Δημιουργήθηκε από τον Αλέξανδρο Ρήγα και τον Λευτέρη Παπαπέτρου, και προβλήθηκε από το Mega Channel τις σεζόν 1995-97. Σε ένα γύρισμα στην Κέρκυρα, η ίδια χάθηκε από την παραγωγή, με αποτέλεσμα να παίζει μόνη της ανάμεσα στα καλντερίμια. Κανείς δεν τραγούδησε το “I will survive” καλύτερα από την Ασπασία. Αυτός ο ρόλος της παρθένας οικόνομου που έψαχνε απεγνωσμένα γαμπρό γυριζόταν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της ηθοποιού και έπρεπε να κρύψει την κοιλιά της.

H Ελένη Μάρκου στη σειρά Χαρά Αγνοείται

Προβλήθηκε από τους τηλεοπτικούς δείκτες του Mega Channel τη τηλεοπτική σεζόν 2008-2009. Πρόκειται για την ιστορία μιας 17χρονης κοπέλας, της Χαράς (Πατρίτσια Περιστέρη), η οποία εξαφανίζεται την ημέρα των γενεθλίων της κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Η αστυνομία που ερευνά την υπόθεση, ανακαλύπτει πως η Χαρά έχει δολοφονηθεί. Ακόμη θυμάμαι πόσο έκλαψα με την ερμηνεία της Μαρίας Καβογιάννη όταν ο σύζυγός της στη σειρά της ανακοινώνει ότι την βρήκανε νεκρή. Συγκλονιστική στιγμή.

Η Μαρία στο Ένας άλλος κόσμος

Η πιο γλυκιά ιστορία της ταινίας του Παπακαλιάτη ήταν το ειδύλλιο ανάμεσα σε δυο 60αρηδες που συναντιούνται για πρώτη φορά έξω από ένα σούπερ μάρκετ.  Εκείνη είναι η απελπιστικά δυστυχισμένη νοικοκυρά που νιώθει ξανά ζωντανή όταν γνωρίζει τον  JK Simmons. Αποτελεί την εμπορικότερη ταινία του 2015 και την εμπορικότερη ελληνική ταινία της δεκαετίας 2010-2019. Πάλι κλαίγαμε εξαιτίας της Μαρίας Καβογιάννη. Παίζει τόσο ρεαλιστικά τους δραματικούς ρόλους που συνήθως έχουμε ένα πακέτο χαρτομάντιλα πρόχειρα.

Ρένα Αναστασοπούλου Καρλάτου στο Κάπου σε ξέρω

Τη σεζόν 2001-2002 επέστρεψε τηλεοπτικά με τη κοινωνική κωμική σειρά «Κάπου σε ξέρω» υποδυόμενη τη βουλευτή και πρώην τηλεπαρουσιάστρια Ρένα Αναστασοπούλου Καρλάτου, της οποίας ο σύζυγος αποφασίζει να προβεί σε εγχείρηση επαναπροσδιορισμού φύλου, πρωταγωνιστώντας μαζί με την Καίτη Κωνσταντίνου. Πόσο μπροστά από την εποχή τους ήταν αυτά τα ινδάλματα. Ο καθηγητής Κώστας Καρλάτος έχει εξαφανιστεί εδώ και τρεις ημέρες. Η γυναίκα του, πρώην τηλεπαρουσιάστρια (με ατακάρα “ξέρετε πόσο κόσμο έχω σώσει από βέβαιη αυτοκτονία” και νυν βουλευτής, καθώς και η κόρη του Αναστασία, φοβούνται και υποψιάζονται τα χειρότερα. Ο Κώστας όμως έχει πάει στο Άμστερνταμ για εγχείρηση αλλαγής φύλου και επιστρέφει στην Αθήνα ως Λιλίκα. Η Λιλίκα συναντάει τυχαία τη Ρένα, με την οποία τελικά γίνονται κολλητές φίλες χωρίς ωστόσο να της αποκαλύψει τη πραγματική της ταυτότητα.Μιλάμε για έπος που δεν ξέρουμε γιατί δεν είχε το fan club που του άξιζε. Πατήστε play σε αυτό το απόσπασμα και thank us later. 

Ίνδαλμα, το.