“Αν δεν αρέσει στο κοινό, αυτό είναι το πρόβλημα του γαμημένου κοινού” δήλωσε σε συνέντευξή του ο σκηνοθέτης της πρώτης ακατάλληλης για ανηλίκους ταινίας του Netflix, Άντριου Ντόμινικ. Λογικά, “πρόβλημα” και της πρωταγωνίστριας του είναι το γεγονός ότι η περιβόητη σκηνή στοματικού έρωτα της ταινίας είναι διαθέσιμη σε όλες τις πορνογραφικές σελίδες.
O Ντόμινικ έκανε μια σχεδόν τρίωρη ταινία για το ψυχικό τραύμα. Μήπως όμως και ο τρόπος και η ποσότητα των ερωτικών σκηνών είναι κομμάτι αυτού του τραύματος; Για να είμαστε δίκαιοι ωστόσο, η Άνα ντε Άρμας δήλωσε περήφανη για αυτές τις σκηνές. «Το πιο δύσκολο είναι να τις παρακολυθήσουν οι θεατές, όχι να τις γυρίσω, λέει σε συνεντεύξεις της. Υπάρχουν άπειρες σκηνές όπου η πρωταγωνίστρια κυκλοφορεί είτε γυμνόστηθη είτε εντελώς γυμνή. Κάποιες φορές αυτό συμβαίνει επειδή το απαιτεί το σενάριο αλλά τις περισσότερες είναι αδικαιολόγητες γυμνές σκηνές. Ή μάλλον, σκηνοθετική οδηγία. Βλέποντας τη Μονρόε να στοιχειώνεται από τους δαίμονές της και να περιφέρεται γυμνή σε ένα σπίτι, δεν αποκαλύπτει ο σκηνοθέτης τίποτα περισσότερο από το σώμα της ηθοποιού.
Στην ταινία η Μέριλιν υφίσταται μια σειρά από ταπεινώσεις: έναν βιασμό από τον επικεφαλής του στούντιο της Fox, Ντάριλ Ζανιουκ, μια αναγκαστική άμβλωση (με μια κάμερα που τραβήχτηκε από το εσωτερικό του κόλπου της), μια απερίγραπτη απεικόνιση της Μονρόε να κάνει στοματικό έρωτα στον Πρόεδρο Κένεντι σε ακραίο κοντινό πλάνο.
Οφείλουμε να ακούσουμε την Κουβανή ηθοποιό που υπερασπίζεται κάθε σκηνή της ταινίας της. “Καταλάβαινα τι έκανα και ένιωθα πολύ προστατευμένη και ασφαλής. Δεν ένιωθα ότι με εκμεταλλεύονται επειδή είχα τον έλεγχο. Πήρα αυτή την απόφαση. Ήξερα τι ήταν η ταινία που έκανα. Εμπιστευόμουν τον σκηνοθέτη μου. Ένιωθα ότι ήμουν σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Είχαμε εκατοντάδες συζητήσεις για αυτές τις σκηνές . Όλοι ένιωθαν βαθύ σεβασμό για την ταινία που κάναμε. Και από αυτή την άποψη, δεν φοβόμουν. Δεν ένιωθα καθόλου άβολα, παρόλο που ήταν πραγματικά σκληρές σκηνές” επιμένει να λέει σε κάθε της συνέντευξη.
Άλλωστε οι σκηνές αυτές συνέβαλλαν και στο όλο αδιανόητο χάος της ταινίας. Από την άλλη, το γεγονός ότι οι σκηνές αυτέ θα γίνονταν viral σε πορνογραφικές σελίδες ήταν αναμενόμενο, αλλά και προβληματικό ταυτόχρονα. Γιατί εκτός πλαισίου οι συγκεκριμένες σκηνές φαίνονται χυδαίες. Και η συναίνεσή της αφορά ακριβώς αυτό το πολύ συγκεκριμένο πλαίσιο της ταινίας.
Ναι είναι μια κακή ταινία και το μόνο που κρατάμε ως υπόσχεση για το μέλλον είναι η ερμηνεία της Άρμας (για την οποία καταχειροκροτήθηκε για 14 λεπτα στην παγκόσμια πρεμιέρα του “Blonde” στο Φεστιβάλ Βενετίας), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι γυρίστηκε για να γίνει πορνογραφικό υλικό χωρίς κανένα έλεγχο.