Παλεύει να ενταχθεί στο Χόλιγουντ. Νιώθει το ταξικό χάσμα. Για το ρόλο της Κάσι, μιας γλυκιάς κοπέλας της οποίας οι ανασφάλειες και τα προβλήματα που της κληροδότησε ο μπαμπάς της την οδηγούν στην αγκαλιά των αγοριών στο σχολείο οι υπεύθυνοι κάστινγκ αρχικά την είχαν απορρίψει. Δυσκολεύεται να διαχειριστεί τις απορρίψεις που τρώει. Και τα βλέμματα των άλλων πάνω της. Σε αντίθεση με τους ηδονιστικούς χαρακτήρες του Euphoria , δεν πήγε ποτέ σε ένα πάρτι ως μαθήτρια. Διάβαζε ασταμάτητα. Οι γονείς της ήταν αυστηροί. Δεν επαναστάτησε εναντίον τους. Ακόμη και σήμερα δεν πίνει. Ούτε καν καφέ.
Δεν περισσεύαν τα χρήματα στο σπίτι της. Στα 13 της μετακόμισαν οικογενειακώς στο Λος Άντζελες για να επιδιώξει την καριέρα της στην υποκριτική, να μπει στο σύστημα. Το ακραίο κόστος της ζωής στο LA τους οδήγησε στα φθηνά μοτέλ, ήταν τα μόνο που μπορούσαν να πληρώσουν. Η μαμά της και η ίδιας κοιμόντουσαν σε ένα κρεβάτι και ο μπαμπάς της με τον και μικρό της αδελφό σε έναν καναπέ. Η σχέση των γονιών της άρχισε να καταρρέει. Εκείνη συνέχισε να κάνει οντισιόν καθ’ όλη τη διάρκεια της εφηβείας της, χωρίς ποτέ να παίρνει ένα ρόλο της προκοπής ή μια αμοιβή που να αξίζει τους κόπους όλης της οικογένειας της.
Στα 18 της είχε 800 δολάρια στο όνομά της και το διαζύγιο των γονιών της ως προίκα. Το 2018 πήρε τον πρώτο της αξιόλογο ρόλο στο Sharp Objects του HBO. Θα ήταν το πρώτο της από πολλά δράματα στο καλωδιακό δίκτυο καθώς και η πρώτη από τις πολλές δουλειές της δίπλα σε καθιερωμένες ηθοποιούς, ακολούθησε η Ελίζαμπεθ Μος στο The Handmaid’s Tale και κέρδισε μια υποψηφιότητα Emmy για το ρόλο της στο White Lotus.
Δεν υπάρχει πλέον πίεση να πει ναι σε κάθε προσφορά για ρόλο και έχει μάθει όχι μόνο να διαπραγματεύεται τον μισθό της, αλλά να απολαμβάνει τη διαδικασία να υπερασπιστεί τον εαυτό της στα κάστινγκ. Κι όμως έχει άγχος ότι δεν θα μπορεί να τα βγάλει πέρα κάποια στιγμή.
Σε πρόσφατη συνέντευξή της στο The Hollywood Reporter δήλωσε το εξής: Αν ήθελα να κάνω ένα διάλειμμα έξι μηνών, δεν έχω εισόδημα για να το καλύψω», λέει. «Δεν έχω κάποιον να με υποστηρίζει, δεν έχω κανέναν στον οποίο μπορώ να απευθυνθώ, να πληρώσω τους λογαριασμούς μου ή να καλέσω για βοήθεια». Σίγουρα οι μισθοί του HBO προσφέρουν έναν τρόπο ζωής απρόσβλητο από τις αυξανόμενες τιμές του φυσικού αερίου (αναρωτιέται ο συντάκτης); «Δεν πληρώνουν τους ηθοποιούς όπως παλιά» είναι η απάντηση που σε κάνει να απορείς. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η ηθοποιός φέρεται να πήρε για τα οκτώ επεισόδια του δεύτερου κύκλου 350.000 δολάρια. Ενώ για την πρώτη σεζόν πήρε 25.000 δολάρια το επεισόδιο.
Για να παραμείνει στην επικαιρότητα ως νεαρή ηθοποιός, ιδιαίτερα ως τόσο βαθιά εξαρτημένη από τη γενιά του Διαδικτύου, απαιτεί επένδυση. Πρέπει να πληρώνει μόνη της στιλίστρια, μαλλιά, μακιγιάζ, ταξίδια, υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων. Λέει ότι αυτό ήταν που την παρακίνησε να στραφεί σε συμφωνίες με επωνυμίες, κάνοντας συνεργασίες με κολοσσούς μόδας όπως η Miu Miu και σε καμπάνια ομορφιάς της Armani.
Μετά από πέντε χρόνια συνεχούς δουλειάς, μπόρεσε να αγοράσει ένα σπίτι στο Λος Άντζελες – κάτι που εξακολουθεί να είναι απρόσιτο για πολλούς από τους κατοίκους της πόλης.