Τα μεγάλα μεγέθη στις αλυσίδες ρούχων είναι μια απάτη

Και μην νιώθεις ότι "φταις" αν δεν χωράς σε αυτά.

Τα μεγάλα μεγέθη στις αλυσίδες ρούχων είναι μια απάτη

Και μην νιώθεις ότι "φταις" αν δεν χωράς σε αυτά.


Για τα δοκιμαστήρια τα έχουμε πει κι εδώ. Δεν είναι ο χώρος που αγαπάμε οι περισσότερες γυναίκες. Νιώθουμε ότι κάποιος μας κάνει body shaming και όχι δεν είναι ο επικριτικός εαυτός μας. Είναι τα νούμερα στα ρούχα που κατασκευάζονται μαζικά σε χώρες της Ασίας. Γιατί προσπαθούμε να στριμωχτούμε σε στενά 36/38/44 τζιν; Δεν ξέρεις ποιο είναι το μέγεθός σου κάθε φορά στα Zara και στα λοιπά μαγαζιά της Inditex.

Νιώθω ότι φταίω που δεν βρίσκω το μέγεθός μου. Είμαι κοντή και πρέπει να πληρώνω μοδίστρα, άλλες φορές ψηλή και άλλες φορές έχω καμπύλες και τσιτώνει. Δεν είμαι ταιριαστή με το βιομηχανικό πρότυπο. Όταν δοκιμάζω τα ελαστικά σορτς και κολάν, η εφαρμογή είναι τόσο στενή που νιώθω σαν να φοράω εσώρουχα. Μισώ που νιώθω ότι τίποτα δεν ταιριάζει. Για τους αγοραστές, το μήνυμα είναι αναπόφευκτο: αν ξεπερνάς ένα συγκεκριμένο μέγεθος, δεν ανήκεις.

Καθώς οι Αμερικανοί έχουν μεγαλώσει σωματικά (επεξεργασμένες τροφές λέγονται), οι επωνυμίες έχουν αλλάξει τις μετρήσεις τους για να κάνουν τους αγοραστές να αισθάνονται πιο λεπτοί- τόσο πολύ που το γυναικείο νούμερο large του 1958 είναι πλέον μέγεθος medium. Aυτοί οι αριθμοί είναι ακόμη πιο μπερδεμένοι δεδομένου ότι ένα τζιν μεγέθους 38 μπορεί έχει μεγάλες αποκλίσεις στα εκατοστά της μέσης από εταιρεία σε εταιρεία. Το έχω ζήσει. Σε άλλο κατάστημα μπήκα στο 36, σε άλλο το 38 ήταν στενό. Ίδιας μάρκας. Το "Insanity Sizing", όπως ορισμένοι έχουν ονομάσει αυτήν την τάση, είναι αρκετά απογοητευτικό για τους αγοραστές που δοκιμάζουν ρούχα στα καταστήματα. Οι πελάτες επιστρέφουν περίπου το 40% από αυτά που αγοράζουν στο διαδίκτυο, κυρίως λόγω προβλημάτων μεγέθους. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι αγοραστές προτιμούν να αγοράζουν ρούχα με ετικέτα με μικρά μεγέθη γιατί ενισχύουν την αυτοπεποίθησή μας. Η πλειονότητα των Αμερικανών γυναικών φοράει νούμερο 14 ή παραπάνω (xlarge), το οποίο θεωρείται "plus size" ή "curvy" στη βιομηχανία της μόδας. Και ξοδεύουν περισσότερα από ποτέ.

Αν οι γυναίκες ήταν πλούσιες, θα έφτιαχναν τα ρούχα τους. Οι εταιρείες ρούχων λένε ότι είναι δύσκολο γι 'αυτούς να φτιάξουν και να διαθέσουν μεγαλύτερα μεγέθη επειδή απαιτούν περισσότερα υφάσματα, περισσότερα σχέδια και περισσότερα χρήματα. Ας δούμε το παράδειγμα μιας TikToker. Η Κριστίνα Ζίας, που είναι σε μέγεθος XL, μοιράστηκε ένα βίντεο με την ίδια και τη φίλη της, που είναι XS, να δοκιμάζουν διάφορα ρούχα από το κατάστημα Zara, ξεκινώντας με ένα δερμάτινο φόρεμα στράπλες. Ενώ η φίλη της Κριστίνα δεν είχε κανένα πρόβλημα με το φερμουάρ του φορέματος, εκείνη πάλεψε να το κουμπώσει. Δεν μπορούσε να κουμπώσει ένα μπλε πουκάμισο, ενώ η φίλη της το φόρεσε και ως μίνι φόρεμα. 

Τι ήθελε να πει η γυναίκα; «Θέλω να μπορώ να ψωνίζω εκεί όπως όλοι οι άλλοι».

@kristinazias If you’ve ever been personally victimized by Zara, you’ve come to the right place. #MakeItCinematic #halloweencostume #midsize #tryonhaul #zarahaul ♬ Baby Work It - Your Favourite Garçon

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα