Η μανία της Lady Gaga για το Όσκαρ την οδήγησε στο νοσοκομείο

Ο ρόλο της στην ταινία House of Gucci την έστειλε στο νοσοκομείο με συμπτώματα άγχους, εξάντλησης και υπερκόπωσης.

Η μανία της Lady Gaga για το Όσκαρ την οδήγησε στο νοσοκομείο

Ο ρόλο της στην ταινία House of Gucci την έστειλε στο νοσοκομείο με συμπτώματα άγχους, εξάντλησης και υπερκόπωσης.


Ο ψυχισμός της δεν άντεξε τα γυρίσματα της ταινίας House of Gucci. Νοσηλεύτηκε με έντονες ψυχικές διαταραχές. Η ταινία μιλά για την περίφημη Patrizia Reggiani και τον Maurizio Gucci. Κυρίως για την ταραχώδη σχέση τους. Το γάμο τους, τις επιχειρήσεις τους, το διαζύγιο και τη δολοφονία του. Ο Γκούτσι την εγκατέλειψε για μια νεότερη γυναίκα.

Κι εκείνη, ενδύθηκε το μανδύα της «μαύρης χήρας» και διέταξε ουσιαστικά το θάνατό του συζύγου της όταν προσέλαβε πληρωμένο δολοφόνο να τον σκοτώσει.

Η Lady Gaga θέλει το χρυσό αγαλματάκι. Κι ένα καθηλωμένο κοινό. Κι αυτό είναι μια τεράστια πίεση για κάθε καλλιτέχνη. Σε κάθε συνέντευξη της μιλά για την έντονη μέθοδο της για να μπει στο πετσί του ρόλου. Έχασε τον εαυτό της. Στοιχειώθηκε από τη μαύρη χήρα. Αποκάλυψε ότι έζησε ως Πατρίτσια Ρετζιάνι. Μια συζυγοκτόνο που μεγάλωσε με στερήσεις χωρίς να γνωρίσει ποτέ το βιολογικό της πατέρα μέχρι που στα 12 της η μητέρα της παντρεύτηκε έναν πλούσιο επιχειρηματία.

Η οικογένεια Gucci την θεωρούσε μια πεινασμένη για μεγαλεία και πλούτη που ενδιαφερόταν μόνο για τα λεφτά του Μαουρίτσιο. Αυτή τη γυναίκα κλήθηκε να υποδυθεί η Νεοϋορκέζα Lady Gaga. Έκανε μαθήματα φωνητικής εννέα μήνες για να καταφέρει να μιλήσει όπως η Πατρίτσια κι αυτή την προφορά δεν μπορεί να την αφήσει πίσω. Ήθελε να κουβαλά το ρόλο αυτό στην καθημερινότητά της. Βίωνε τόσο άγχος κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων που έκανε εμετό πριν ξεκινήσει η κάμερα να γράφει.

Χρησιμοποίησε τεχνικές για να ανασύρει τις δικές της καταπιεσμένες μνήμες από τραυματικά συμβάντα για να συνδέσει τον ψυχικό της πόνο με αυτό της Ιταλίδας. Ο σκηνοθέτης Ρίντλεϊ Σκοτ επενέβη και την προειδοποίησε ότι κάνει κάτι πολύ επικίνδυνο. Έπαθε νευρικό κλονισμό για να υποδυθεί την ψυχικά καταρρακωμένη Πατρίτσια. Τραυμάτισε τον εαυτό της. Γύριζε από τα γυρίσματα κι έβαζε το ξυπνητήρι της στις 3 τα ξημερώματα για να καταφέρει να μπει στο ρόλο. Έπαθε υπερκόπωση. Ζούσε με ένα μόνιμο άγχος και στρες. Εξαντλήθηκε σωματικά και ψυχικά.

Σήμερα, εξακολουθεί να κουβαλά αυτή την ανασφάλεια γιατί δεν ξέρει τι θα υποθέσει το κοινό βλέποντας την ταινία. Η υπέρβαση αυτή της οδύνης δεν ωραιοποιείται, όσες τουαλέτες κι αν φορέσει στα κόκκινα χαλιά.

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα