Η Τέιλορ Σουίφτ αποδεικνύει στους θαυμαστές της ότι είχαν δίκιο

Και όχι, δεν εννοούμε για τον Τζέικ Τζίλενχαλ.

Η Τέιλορ Σουίφτ αποδεικνύει στους θαυμαστές της ότι είχαν δίκιο

Και όχι, δεν εννοούμε για τον Τζέικ Τζίλενχαλ.


Αν είστε πιστός οπαδός/θαυμαστής της Taylor Swift, θυμάστε πολύ καλά πόσο διχασμένες κριτικές είχε πάρει το άλμπουμ της Red όταν έκανε το ντεμπούτο του το 2012. Ενώ επαίνεσαν σε μεγάλο βαθμό την επιδεξιότητα της Swift στη συγγραφή τραγουδιών, οι κριτικοί θεώρησαν το τέταρτο άλμπουμ της ως "μέτριο" και πολλά από τα τραγούδια της ως "μη αυθεντικά και αδέξια". Η Σουίφτ, από πολλούς, διαγράφηκε ως τραγουδίστρια-στιχουργός.

Το γεγονός ότι η Σουίφτ απευθύνθηκε τόσο ξεκάθαρα στα νεαρά κορίτσια (αποδεκτά πλέον ως αναμφισβήτητα οι καλύτεροι γευσιγνώστες των charts) θεωρήθηκε αχίλλειος πτέρνα. Αλλά, τα έφηβα κορίτσια είδαν την ιδιοφυΐα της Σουίφτ από την αρχή - πώς ακριβώς η ποπ τραγουδίστρια θα μπορούσε να συλλάβει κάθε συναισθηματική λεπτομέρεια της ζωής της σε ένα συναρπαστικό μανιφέστο. Και είδαν πως το Red ήταν ένα masterclass στην ποπ στιχουργική και την ποίηση μπροστά από την εποχή του.

Πριν από το Red,  η Σουίφτ  ήταν η ενσάρκωση της νότιας αθωότητας: ρομαντικά φορέματα, ξανθές μπούκλες και μια ακουστική κιθάρα. Με το Red,η Σουίφτ παράτησε την τότε χαρακτηριστική της εμφάνιση για μια hipster αισθητική με ισιωμένα μαλλιά και ζωηρό, κόκκινο κραγιόν. Η Σουίφτ ήταν μόλις 16 ετών όταν μοιράστηκε το ομώνυμο ντεμπούτο της, ενώ το Red κυκλοφόρησε όταν ήταν 22 ετών – ήταν καλλιτέχνιδα στα πρόθυρα της ολοκληρωτικής ενηλικίωσης.

Με την κυκλοφορία του Speak Now, του οποίου τα τραγούδια οι θαυμαστές πίστευαν ότι περιέγραφαν λεπτομερώς μια χούφτα από τις σχέσεις της Σουίφτ με διάσημους άνδρες, το ενδιαφέρον για την ερωτική ζωή της αυξήθηκε περαιτέρω, καθιστώντας το ένα βασικό κομμάτι της δημόσιας εικόνας της.

Τα κομμάτια του Red βυθίστηκαν ακόμα πιο βαθιά στη βαριά κουτσομπολίστικη ερωτική ζωή της Σουίφτ, με όλες τις επιβεβαιωμένες ωδές σε διάσημους πρώην όπως ο Harry Styles και ο Jake Gyllenhaal διάσπαρτες και ψάχνουμε πραγματικά για εκείνο το κασκόλ που υποτίθεται ότι ήταν σε ένα συρτάρι στο σπίτι της Maggie Gyllenhaal για σχεδόν μια δεκαετία. Αυτό που έκανε το Red κυρίως, ήταν η πλήρης, κινηματογραφική ποπ μετάβαση της Swift για το επόμενο άλμπουμ της, το 1989.Πείραξε τη μελλοντική αγκαλιά της  ενδοσκόπησης και της εξερεύνησης της ενηλικίωσης με το σκοτεινό synth-pop της Reputation,και προέβλεψε την σκληρά κερδισμένη απελευθέρωσή της στο ονειρικό-ποπ δίσκο lover. Το Taylor's Version διαλαλεί μια πιο εκλεπτυσμένη παραγωγή από την αρχική κυκλοφορία και μια εμπιστοσύνη που απορρέει από την εξέλιξή της ως καλλιτέχνη, καθιστώντας την ταυτόχρονα μια τέλεια αναδιατύπωση του εαυτού της και του πορτρέτου της Σουίφτ  (Έκδοση του 2021).

Στα χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το άλμπουμ, η Σουίφτ αποκάλυψε ότι είχε δημιουργήσει αρχικά μια 10λεπτη έκδοση του "All Too Well", της οδυνηρής μπαλάντας χωρισμού που έχει αναδειχθεί σε αγαπημένη λατρεία όλα αυτά τα χρόνια. Και η Σουίφτ έγραψε και σκηνοθέτησε μια εξίσου καταστροφική ταινία μικρού μήκους για να πάει μαζί του.

Η κυκλοφορία του Red (Taylor's Version) έχει λάβει πολύ ισχυρότερη υποδοχή, τόσο επειδή η Σουίφτ έχει δημιουργήσει μια απαράμιλλη φήμη, όσο και επειδή αυτή η έκδοση του δίσκου είναι καλύτερη από την αρχική – απόδειξη του πόσο δυνατή καλλιτέχνης έχει γίνει. Για αρχή, η Σουίφτ έσπασε δύο ρεκόρ Spotify σε μια μέρα με την κυκλοφορία του– ένα για να γίνει το άλμπουμ με τις περισσότερα στριμαρίσματα σε μια μέρα από μια γυναίκα καλλιτέχνη, το άλλο για να κερδίσει τα περισσότερα streams ως γυναίκα καλλιτέχνης. Η  νέα έκδοση του Red κέρδισε επίσης την πολυπόθητη τιμή "Καλύτερη Νέα Μουσική" από το Pitchfork και μια τέλεια κριτική πέντε αστέρων από το Rolling Stone.

Δεν ήταν απλά ένα άλμπουμ – ήταν μια ποπ εξέλιξη, που διαμόρφωσε ένα από τα μεγαλύτερα αστέρια της μουσικής όπως την γνωρίζουμε τώρα.

 

Τον Αύγουστο του 2019 η Τέιλορ Σουίφτ είχε εξαγγείλει πως προτίθεται να ξαναηχογραφήσει τα έξι πρώτα άλμπουμ της, έτσι ώστε οι πρωτότυπες εγγραφές (master redording) τους, που βρίσκονταν στα χέρια της Disney, να μην αποφέρουν κέρδη σε τρίτους. Κι έτσι μετά το «Fearless (Taylor’s Version)», που κυκλοφόρησε αρχές Απριλίου, ήρθε και το δεύτερο άλμπουμ.

Κι απόδειξε στους θαυμαστές της αυτό που γνώριζαν ήδη, είναι η Βασίλισσα της ποπ. Το κασκόλ αγνοείται. 

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα