Μια κακοπληρωμένη μιλένιαλ δημιούργησε ένα brand αξίας δισεκατομμυρίων. Μια beauty blogger είναι το πρόσωπο πίσω από την πιο δημοφιλή μάρκα καλλυντικό στο Instagram.

Η Έμιλι Βάις το 2014 δεν ήξερε αν μπορεί να προσλάβει έναν άνθρωπο για την εταιρεία που ήθελε να δημιουργήσει. Δεν μπορούσε να πληρώσει ούτε μισό υπάλληλο. Είχε λανσάρει το 2010 το Into the Gloss, ένα από τα χιλιάδες μπλογκς που μας μαθαίνει πώς να απλώνουμε κρέμα ημέρας και τι μπορεί να κάνει η ρετινόλη στο δέρμα μας (θαύματα).

Η διαφορά με τα υπόλοιπα ήταν ότι είχε κοινό. Έξι εκατομμύρια προβολές σελίδας μέσα στο πρώτο εξάμηνο. Η Έμιλι, μόνη της (όλοι ξέρουν ότι αν θέλεις να πετύχει μια δουλειά που σκέφτηκες πρέπει να την κάνεις ο ίδιος), παρήγαγε όλο το περιεχόμενο και δημοσίευε καινούργιο θέμα μέρα παρά μέρα. Μέσα σε λίγους μήνες είχε τη δυνατότητα να προσλάβει τέσσερα άτομα και να ποστάρει τέσσερις φορές την ημέρα. Τι κρατάμε; Ποιότητα και ποσότητα είναι το μυστικό της επιτυχίας.

Ξεκίνησε από το τίποτα. Και δέκα χρόνια μετά έχει γίνει η πιο σημαντική μπράντα στην βιομηχανία της ομορφιάς. Γιατί το μήνυμά της ήταν το πιο επαναστατικό πράγμα που ειπώθηκε σε μια γυναίκα. “Δείχνεις πανέμορφη όπως ακριβώς είσαι”. Οι άλλες εταιρίες σου έλεγαν ότι πρέπει να αλλάξεις τη μούρη σου για να πιάσεις τα δικά τους πρότυπα ομορφιάς. Και εμείς οι δόλιες ανοίγαμε το πορτοφόλι μας για να αποκτήσουμε το πρόσωπό της Doutzen Kroes. Τα Glossier δεν αμφισβήτησαν ποτέ το γεγονός ότι είμαστε ήδη όμορφες. Bingo! Δώσε στο λαό αυτό που έχει ανάγκη. Αποδοχή και φροντίδα.

Κάθε πελάτης του Glossier μετράει και θεωρείται επιδραστικός. Η πρώην ασκούμενη της Vogue ξέρει πόσο σνομπ είναι οι επιχειρηματίες και οι δημοσιογράφοι μόδας κι ομορφιάς που θεωρούν ότι κάθε γυναίκα μπορεί να δώσει 480€ για παπούτσια και 150€ για ένα σέρουμ. Hello, κάποιες πληρώνουμε κι ενοίκιο, κινητό, σουπερμάρκετ, βενζίνες και θέλουμε να πιούμε δυο ποτάκια. Τα Glossier είναι φθηνά αλλά ταυτόχρονα glam. Δεν σε κάνουν να αισθάνεσαι παρακατιανή επειδή δεν έχεις για La Plairie.

https://t.co/MEAENZTZkH

To packaging των Glossier ήταν αυτό που ζητούσαν οι μιλένιαλ. Κάτι μίνιμαλ, απλό. Να αφορά όλους, να είναι συμπεριληπτικό (όχι μόνο για λευκές πλούσιες με άλλα λόγια) και κυρίως, αυθεντικό.

https://twitter.com/pockyshawty/status/1434359023768330246?ref_src=twsrc%5Etfw

 Απευθύνεται σε γυναίκες που έχουν 5-10 λεπτά να περιποιηθούν το πρόσωπό τους, γυναίκες που θέλουν να είναι όμορφες χωρίς να προσπαθούν και πολύ. Έδωσε φωνή στον πελάτη του. Έβαλε τις γυναίκες (και τα αγόρια) μέσα στο Instagram του. Γιατί όλοι θέλουμε να δούμε ένα κραγιόν σε μια πραγματική γυναίκα όχι σε μοντέλα.

Επένδυσε στην κοινότητα. Με την αλληλεπίδραση. Bingo. Ρωτούσε τους followers τι θέλουν. Δεν λάνσαρε προϊόντα που δεν είχαν κοινό.

https://twitter.com/glossier?ref_src=twsrc%5Etfw

Μιλάμε για την Emily Weiss, ξεκίνησε μια εταιρεία ομορφιάς με τέσσερα προϊόντα. ΤΕΣΣΕΡΑ. Υπάρχει μια αισθητική που πουλάει επίσης περισσότερο από κρέμες με ρετινόλη. Αν αγοράσεις Glossier μπαίνεις σε ένα κύκλο cool κοριτσιών. Δεν ξέρω πώς κατάφεραν να πείσουν όλες τις πελάτισσες. Αλλά, τα κατάφεραν. Και μπράβο τους.

Το 2018 πούλουσαν ένα Boy Brow (κάτι για τα φρύδια) ανα 32 δευτερόλεπτα. Να σημειωθεί ότι οι περισσότερες πωλήσεις γίνονται διαδικτυακά. Γιατί έτσι θέλει το κοινό.

https://t.co/aRXBlpeLKf

Είναι μια φεμινιστική μπράντα. Βοηθά στη γυναικεία ενδυνάμωση με τον εξής τρόπο. Δεν χρειάζεται να καλύψουμε καμία ατέλεια. Έχουν ανάγκη να φροντίσουμε το δέρμα μας. Να αγαπήσουμε το δέρμα μας. Και, τέλος, η μεγαλύτερη επιτυχία του είναι η εξής: αποσύνδεσε την έννοια της τιμής αι της ποιότητας. Όχι, κάτι πιο ακριβό δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα και καλύτερο. Sorry, not sorry.