Ήταν αρχές του 1900 και η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία DMG περνούσε μια δύσκολη περίοδο. Ο ιδρυτής της Gottlieeb Daimler είχε πεθάνει και κανείς δεν ήξερε πιο θα ήταν το μέλλον της εταιρίας. Τότε ήταν που ο επιχειρηματίας, αλλά και παθιασμένος οδηγός Emil Jellinek, πλησιάζει την DMG και ζητάει να του κατασκευάσουν ένα νέο sport αμάξι. Μάλιστα απαίτησε η μηχανή του νέου αυτοκινήτου να ονομάζεται «Mercedes», γιατί έτσι έλεγαν και τη κόρη του Mercedes Jellinek.
Φυσικά, η DMG δεν του χάλασε το χατήρι. Άλλωστε ο Jellinek τους έδινε το αστρονομηκό ποσό για την εποχή των 550.000 μάρκων και ζητούσε το αμάξι να βρίσκεται στην κατοχή του στις 15 Οκτωβρίου του 1900. Μάλιστα, ο επιχειρηματίας είχε δώσει και εντολές στον κατασκευαστή της αυτοκινητοβιομηχανίας Wilhelm Maybach λέγοντας ότι «δεν θέλω ένα αυτοκίνητο για σήμερα ή αύριο, αλλά για τη μέρα μετά το αύριο»!
Ο Maybach έβαλε όλη του την τέχνη, δημιούργησε ουσιαστικά το σύγχρονο αμάξι, και παρά το γεγονός ότι δεν τήρησε τα deadline, στις 22 Δεκεμβρίου 1900 εμφανίστηκε το αυτοκίνητο εκείνο που ονομαζόταν Mercedes. Ένα χρόνο αργότερα θα βγει στην αγορά με την ονομασία Mercedes 35hp και ήταν τόσο μεγάλη η εμπορική του επιτυχία, που από τότε τα 4τροχα της DMG απέκτησαν στον τίτλο τους και το nickname Mercedes. Ένας θρύλος μόλις είχε γεννηθεί…