Εδώ και ενενήντα χρόνια, η BMW προσπαθεί (μέσα στη λειτουργικότητα, τη χρηστικότητα και την αξιοπιστία) να βάζει και λίγο πάθος στις μοτοσικλέτες παραγωγής. Όμως για τα 90 χρόνια της θέλησε να κατασκευάσει ένα δίκυκλο στο οποίο τον πρώτο λόγο θα είχαν χαρακτηριστικά όπως: Η αυθεντικότητα, ένα vintage αλλά όχι ρετρό σχήμα και πολλές δυνατότητες να το προσαρμόσει ο αναβάτης στο γούστο του. Έτσι θα προέκυπτε, μία τάση μοτοσικλετών που θα έκανε την οδήγησή τους ξανά τρόπο ζωής (lifestyle στα Ελληνικά). Πίσω από αυτό δεν κρύβεται απλά μία νοσταλγία ή μία δεύτερη σκέψη για εσάς (ή και εμάς) του αναβάτες που ψάχνονται και θέλουν να ξεχωρίζουν. Κρύβεται μία νέα αγορά που την ελέγχουν εδώ και αρκετά χρόνια η HarleyDavidson (η οποία την ξεκίνησε) η Triumph και η Ducati. Η πρώτη εκμεταλλεύτηκε την ιστορία της, η δεύτερη τα Café Racers της Βρετανικής ιστορίας (και τη μνήμη του Steve McQueen) και η τρίτη την Ιταλική sportive παράδοση. Έτσι τα κέρδη έμπαιναν στα ταμεία τους.
Για το λόγο αυτό (να φέρει κέρδη κυρίως) δημιουργήθηκε η BMW R nineT. Μία μοτοσυκλέτα που χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερο design αλλά και τις αρκετές δυνατότητες customizing (πως το λέμε στο Ελλάντα; Ααα εξατομίκευση).
Αυτή τη φορά η BMW δεν στοχεύει στους αναβάτες με κουστούμι γραβάτα και επώνυμα μποτάκια, ούτε σε αυτούς που οδηγούν με αγωνιστική φόρμα (εντός ή εκτός δρόμου) και αλλάζουν για να μπουν στο γραφείο. Στοχεύει σε όλους.
Την R nineT μπορεί να την οδηγείς με κουστούμι το πρωί αλλά και με δερμάτινο και jean το βράδυ (ή το Σου Κου). Δεν πειράζει αν φοράς επώνυμο μποτάκι (θα γεμίσει γδαρσίματα στο υπόσχομαι), καουμπόικες μπότες ή τη στολή του Robocop . Η οδήγησή της έχει όλη την αίσθηση και την συνδυάζει με μια casual εμφάνιση, που παρά τις όποιες λεπτομέρειες, παραμένει μέλος της οικογένειας BMW. Επιπλέον κριτήρια όπως η οδική συμπεριφορά, το design και ο ήχος, φτιάχνουν δικό της lifestyle.
Κέντρο όλων ο αερόψυκτος δικύλινδρος επίπεδος κινητήρας, σήμα κατατεθέν εδώ και 90 χρόνια, με σύγχρονα περιφερειακά (ανάποδο εμπρός «πιρούνι» Paralever μονόμπρατση ανάρτηση στο πίσω μέρος).
Ωστόσο , η nineT ξεχωρίζει με τις δυνατότητες του customizing. Δηλαδή επιλογή χρωμάτων, σέλας, εξάτμισης και άλλων αξεσουάρ ενώ παραμένει από τεχνικής άποψης μία πραγματική BMW (δεν λείπει το ABS από τον βασικό εξοπλισμό).
Το αποτέλεσμα είναι όμορφο, ιδιαίτερο και δε μοιάζει με κάτι άλλο. Να λοιπόν που λίγο παραπάνω πάθος αρκούσε για να κάνει μία BMW ιδιαίτερη. Να δούμε όμως αν η R nineT καταφέρει να μπει στον ήδη διαμορφωμένο τρόπο ζωής των μοτοσικλετιστών.