Δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει. Το 2012 φωτογραφήθηκε με ακάλυπτο το στήθος για την αφίσα των βραβείων César, των «γαλλικών Όσκαρ» προκαλώντας υπόγειες σεισμικές δονήσεις στο θρησκευτικό κατεστημένο του Ιράν.
Όμως, θα πίστευε κανείς ότι μετά από τις απειλές που δέχτηκε η οικογένειά της –ως και ότι θα της έκοβαν τα στήθη και θα του τα έστελναν σε πιάτο, άκουσε ο ατυχής πατέρας της- και μετά από την επίθεση στο περιοδικό Charlie Hebdo, θα μετρούσε τα λόγια της και τις εμφανίσεις της.
Όμως, η Γκολσιφτέ Φαραχανί διέψευσε τις προβλέψεις των πιο συνετών. Η μεγαλύτερη σταρ του Ιράν, που πλέον ζει με τον άντρα της στο Παρίσι, είπε να δοκιμάσει να εκτινάξει για άλλη μια φορά στα ύψη την πίεση των ιμάμηδων ποζάροντας αυτή τη φορά γυμνή.
Η φωτογράφιση έγινε για το εξώφυλλο του γαλλικού περιοδικού Egoïste, την υπογράφει ο μάστορας Πάολο Ροβέρσι και μόνο πορνογραφική δεν μπορεί να θεωρηθεί. Το κατά πόσον πάλι οι ιμάμηδες στην Τεχεράνη είναι σε θέση να αντιληφθούν τέτοιες λεπτές διαφορές, είναι ένα θέμα υπό εξέταση.
Και για την ιστορία: Όταν δεν φωτογραφίζεται γυμνή ή ντυμένη η Γκολσιφτέ Φαραχανί συμμετέχει σε κινηματογραφικές παραγωγές όπως η «Πλεκτάνη» του Ρίντλεϊ Σκοτ με τους Λεονάρντο Ντι Κάπριο και Ράσελ Κρόου (2008) , το «Τι απέγινε η Ελι» του συμπατριώτη της Άσγκαρ Φαραντί που κέρδισε την Αργυρή Άρκτο στο Φεστιβάλ του Βερολίνου το 2009 και το «Η Έξοδος: Θεοί και Βασιλιάδες», του Ρίντλεϊ Σκοτ και αυτό, με τον Κρίστιαν Μπέιλ.