Πέρυσι, ήταν το αναιμικό «Minute to win it». Φέτος το «Smart face». Και όσο λάθος είναι να κρίνεις από την πρώτη εκπομπή ένα τηλεοπτικό προϊόν, άλλο τόσο λάθος είναι να περιμένεις πως θα έρθει η «ανάσταση» την… ύστατη στιγμή. Βλέπεις, στην πρεμιέρα φροντίζεις να έχεις το καλύτερο υλικό που έχεις συγκεντρώσει.
Τι είδαμε;
Για άλλη μια φορά τον συνήθη… Δημήτρη Ουγγαρέζο, να πηγαίνει 5ήμερη. Αυτό είναι το στυλ του, το οποίο και δείχνει να μην έχει «γκελ» στους τηλεθεατές. Αν προσθέσεις και το concept, αυτό του δρόμου που τόσο πολύ έχουμε δει τα τελευταία χρόνια, τότε μάλλον χρειάζεται μια ισχυρή τονωτική «ένεση».
Πέρυσι, τοποθετήθηκε δίπλα στο νεαρό παρουσιαστή η Μαρία Μπεκατώρου. Όχι με ευεργετικές επιδράσεις για τα νούμερα. Ίσως η αναζήτηση «γραφικών» περαστικών δώσει κάτι από νούμερα και «τσιμπήσει» το πρόγραμμα. Αλλά μέχρι εκεί.
Το MEGA βλέπει πράγματα στον Δημήτρη Ουγγαρέζο, που προφανώς πολλοί δεν θα βλέπουν. Το θέμα είναι πως στην τελευταία πενταετία περίπου, δεν εξελίσσεται. Δεν ωριμάζει. Μένει στάσιμος. Και αν αυτό ήταν που άρεσε στον κόσμο, θα μπορούσε να τον δικαιολογήσει κανείς. «Πατάει στην επιτυχημένη συνταγή», «ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει» και διάφορα άλλα κλισέ.
Αλλά με 12,9% στην πρεμιέρα σου στο MEGA, δεν κερδίζεις. Ας αναμένουμε, λοιπόν, την έκπληξη που δεν θα έρθει.