Η Τζένιφερ Λόρενς, σε αντίθεση με τη συνονόματή της Τζέι Λο, δεν μας είχε συνηθίσει στις σούπερ αποκαλυπτικές εμφανίσεις –το υφάκι που λανσάρει άλλωστε είναι πιο πολύ κορίτσι από σπίτι με τα πτυχία και με τα όλα του, και λιγότερο oversexed νυμφίδιο στα πρώτα στάδια της πλαστικοποίησης. Όμως, στην παγκόσμια πρεμιέρα της τελευταίας ταινίας της, «The Hunger Games: Mockingjay – Part 1», στο Λονδίνο, η νεαρή σταρ έκανε ρισκέ εμφάνιση με φουστανάκι Mugler από το οποίο, κι αν έλειπε το πάνω μέρος, τίποτα δεν θα άλλαζε. Τόσο αβυσσαλέο ήταν το ντεκολτέ, τόσο λίγη η ίδια, ώστε το κρατούσε με τα χέρια της έντρομη μη της ξεφύγει.

 


Η Τζένιφερ Λόρενς καθ’ οδόν μετά από την πρεμιέρα της ταινίας της στο Λονδίνο.

Ο δανεικός «αέρας» και τα δανεικά φορέματα φαίνονται πάντα. Αν αποφασίσεις –λέμε τώρα- να φορέσεις ένα φουστάκι που μετά βίας φτάνει για ζώνη, παρ’ το απόφαση και πάψε να το τραβάς. Να μακρύνει αποκλείεται, να ξεχειλώσει, είναι πιθανό. Αυτό που θα συμβεί μετά βεβαιότητας, είναι ότι ο κόσμος ολόκληρος θα καταλάβει πόσο άβολα νιώθεις κι ότι πίσω από τη βιτρίνα της ντίβας βρίσκεται ένα κουνέλι.

Όμως παρεκκλίναμε. Το θέμα μας είναι άλλο. Το V. Γιγάντιο, αβυσσαλέο, είναι πανταχού παρόν τον τελευταίο καιρό. Σταρ και σταρλετίτσες περιφέρονται σε πρεμιέρες και γκαλά με τα εμπρόσθια θέλγητρά τους σε θέσεις και στάσεις που, αν δεν είσαι λιγούρι, μόνο άβολες μπορείς να τις θεωρήσεις. Και παρακινδυνευμένες, επίσης. Ένα «τζα» να σου κάνει ο από πίσω, οι καμπάνες θα ηχήσουν.

Τα τερτίπια της μόδας είναι παντοτινά. Πέρυσι ήταν ο ποδόγυρος, σήμερα είναι το ντεκολτέ, αύριο είναι η πλάτη. Εκεί που ήσουν, θα βρεθώ κι εκεί που θα βρεθείς, ήμουν. Γι’ αυτό και, καλώς εχόντων των πραγμάτων, οι εμφανίσεις των σταρ, της τέχνης και των κοινωνικών δικτύων, με V που φτάνουν και ξεπερνούν τον αφαλό, θα έπρεπε να περνάνε στο ντούκου. Όμως, η υπερβολή βγάζει μάτι, αφήστε που οι φέρουσες όλα αυτά τα αποκαλυπτικά και φανταχτερά δεν έχουν ούτε τις αναλογίες που είχαν προδιαγράψει οι μόδιστροι, ούτε την υπομονή να «συμμορφωθούν» με τις δημιουργίες όπως αυτές παρουσιάστηκαν στις πασαρέλες.  

Προς τι η τόση μελέτη, θα πείτε; Θα σας απαντήσω αμέσως. Δεν είναι το σεξαπίλ που μάρανε τις αγαπημένες μας ηθοποιούς, δεν είναι η γυναικεία ματαιοδοξία, δεν είναι καν η λατρεία της μόδας. Τα social media είναι που οδηγούν τις πράξεις τους – το Twitter και το Instagram- και τις στιλιστικές επιλογές τους. Διότι για να αναπαραχθεί η φωτό στα social media, πρέπει να υπάρχει «θέμα», πρέπει η φωτό η ίδια να συνιστά event –να σας θυμίσω το σουξέ της Κιμ Καρντάσιαν της οποίας η «καριέρα» απογειώθηκε μέσω των Μέσων.

Βυζάκια έξω λοιπόν.

 


Η Ναόμι Κάμπελ τον Μάιο του 2014 στα Βρετανικά Τηλεοπτικά Βραβεία με φόρεμα Roberto Cavalli.

 


Η Κιμ Καρντάσιαν με ρούχο Balmain στη φετινή απονομή των βραβείων του MTV.

 


Η Μισέλ Ντόκερι με J. Mendel στα Screen Actors Guild Awards τον Ιανουάριο του ’14.

 


Η Μαράια Κάρει “εκτός εαυτού” σε φετινή εμφάνισή της.

 


Η Ντέμι Λοβάτο στα βραβεία του MTV με Lanvin.

 


H Μιράντα Κερ πηγαίνοντας σε δουλειά.