Το London Cocktail Week είναι πλέον θεσμός. Φέτος είναι η πέμπτη συνεχόμενη χρονιά που γίνεται σε μία, πλέον, ετησίως φιξαρισμένη ημερομηνία. Από τις 6 έως τις 12 Οκτωβρίου. Μια ολόκληρη εβδομάδα αφιερωμένη στα ποτά και τα cocktails…

Μπορούσες με 10£, πριν την έναρξη και 15£ μετά την έναρξή της, να αγοράσεις ένα βραχιολάκι με το οποίο θα έχεις πρόσβαση σε 200 από τα πιο επώνυμα, φημισμένα και ακριβά bars της πόλης. Εκτός από την δυνατότητα πρόσβασης, γιατί πολλά από αυτά είναι privé clubs, μπορείς να πιείς cocktail με 4£ όταν η τιμή ποτού σε αυτούς τους χώρους, κανονικά, είναι τριπλάσια και τετραπλάσια. 

Παράλληλα, λαμβάνουν χώρα πολλά events σε πολλά από τα bars, όπως το σερβίρισμα cocktail από την αντίκα μηχανή cocktails “Hendrick”,που λειτουργεί ποδοκίνητα με πεντάλ. Στο NOLA bar στις 7 Οκτωβρίου έλαβε χώρα βραδιά Trouserless (χωρίς παντελόνι), όπου κανέναν δεν προβλημάτισε, ενώ ταυτόχρονα διεξήχθη διαγωνισμός γευσιγνωσίας με cocktail που έφτιαξαν προσκεκλημένοι bartenders από την Νέα Ορλεάνη.

Ο επισκέπτης μπορεί να δει τα ενδότερα αποστακτηρίων που βρίσκονται στην περιοχή του Λονδίνου, όπως είναι το Sipsmith Distillery, το London Distillery και τελευταία το East London Liquor Company κ.α. Επίσης, διεξάγονται γευσιγνωσίες από διαφορες εταιρείες ποτών, όπως από το Tanqueray Gin, από την Żubrówka Vodka, από το El Dorado Rum, από την Cointreau και από την Ketel One Vodka.

Με ένα διαφορετικού περιεχομένου event η εταιρεία Angostura Rum καλεί το κοινό, από χτες 9 έως τις 12 Οκτωβρίου, στο Butterfly House, να πατήσει ζαχαροκάλαμα και να βγάλει τον δικό του χυμό για να φτιάξει το cocktail του. Το Jamie Oliver’s Drinks Tube Channel θα κάνει ζωντανές παρουσιάσεις. H εταιρεία Tipple Taxi (cocktail’s taxi) θα κάνουν την παρθενική τους εμφάνιση στην περιοχή Candem φιλοξενώντας τους νικητές του Monkey Shoulder competition.

Η εταιρία Grand Marnier με bartenders που έφερε από το Παρίσι θα παρουσιάσει, με φινέτσα, τα προϊόντα της στο London Bridge. Η εταιρεία Bacardi σκοπεύει να δημιουργήσει ρεκόρ παρακολούθησης γευσιγνωσίας για Ρούμι.

Παρόλο που αυτή την εβδομάδα το ποτό θα βρίσκεται παντού, οι οργανωτές έχουν προετοιμάσει εκδηλώσεις εκπαίδευσης του κοινού για ποσοτικό και ποιοτικό τρόπο κατανάλωσης. Η εταιρεία Belvedere εκτός από την παρουσίαση των προϊόντων της, συνοδεία φαγητού, θα προσφέρει δροσερούς χυμούς με αλκοόλ χαμηλό σε βαθμούς.