«Νομίζω ότι είναι μεγάλο πρόβλημα για μια γυναίκα  να έχει πολύ μυαλό στην προσωπική ζωή της, όμως στη δουλειά είναι ακόμα χειρότερα». Τάδε έφη Μπέτι Ντέιβις, οργισμένη ως συνήθως, σε ραδιοφωνική συνέντευξή της το 1963. Η συνέντευξη σώζεται και αποτελεί πλέον κομμάτι της ιστορίας του αμερικανικού σινεμά, μάλιστα αποσπάσματά της  έχετε τη δυνατότητα να απολαύσετε στο βίντεο που ακολουθεί.

Φυσικά, δεν κομίζει κάτι το επαναστατικό, ότι η βιομηχανία του θεάματος κυριαρχείτο από άντρες είναι γνωστό, αποτελεί όμως αδιάψευστο μάρτυρα του «αγωνιστικού» πνεύματος της ηθοποιού που διέπρεψε για περισσότερα από εξήντα χρόνια σε ρόλους γυναικών με πυγμή, πνεύμα και μια τόση δα στάλα δηλητήριο. Είχε μόλις ολοκληρώσει το μυθικό «Τι απέγινε η Μπέιμπι Τζέιν;» (1962) στο πλευρό της εχθράς της Τζέιν Κρόφορντ, είχε προταθεί  για όγδοη φορά για Όσκαρ, η καριέρα της είχε διασωθεί για άλλη μία φορά και η ίδια ήταν έτοιμη να δώσει την επόμενη μάχη με εκείνον που θα τολμούσε να της φέρει αντίρρηση.
 

Διότι η Μπέτι Ντέιβις –είναι γνωστό- δεν ήταν κορίτσι για φίλημα. Όπως σχολίασε άλλωστε ένας από τους επιφανείς καλλιτέχνες που είχαν την αμφίβολη τύχη να γνωρίσουν την οργή της ηθοποιού, «δεν είναι να απορεί κανείς που πήρε όλα αυτά τα βραβεία. Είναι έτσι και στην πραγματικότητα!».  Στη διαδρομή της ζωής της έκανε πολύ περισσότερους εχθρούς παρά φίλους, μοίρασε προσβολές και δηλητηριώδη σχόλια –συνήθως ακριβή- με γενναιοδωρία και διαφύλαξε ζηλότυπα τη μοναξιά της. Την οποία περιέγραψε με τον τρόπο της στην αυτοβιογραφία της «A lonely life» το 1962.

Η τελευταία δημόσια εμφάνιση της ηθοποιού συνέβη τον Σεπτέμβριο του 1989 στο κινηματογραφικό φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν στην Ισπανία. Ήταν καταβεβλημένη από την αρρώστια και οι μέρες που της έμεναν να ζήσει ήταν μετρημένες. Ήταν επίσης πικραμένη από την κυκλοφορία του βιβλίο της κόρης της  Μπάρμπαρα Ντέιβις Χάιμαν υπό τον τίτλο «My mother’s keeper» -το βιβλίο την περιέγραφε ως μία γυναίκα εξαιρετικά εγωκεντρική, αυταρχική, με ροπή προς το αλκοόλ .  Τις τελευταίες εκείνες ημέρες περιγράφει το ντοκιμαντέρ «When Bette Davis bids farewell» του σκηνοθέτη Pedro Gonzalez Bermudez παρουσιάστηκε φέτος.

Η Μπέτι Ντέιβις με αριθμούς.

Στη διάρκεια της πολύχρονης καριέρας της η ηθοποιός γύρισε περισσότερες από 50 ταινίες , ανάμεσά τους οι «Ανθρώπινη δουλεία», «Μια επικίνδυνη γυναίκα», «Ζέζεμπελ», «Μικρές αλεπούδες», «Όλα για την Εύα», «Οι φάλαινες του Αυγούστου». Τιμήθηκε με βραβείο Όσκαρ δύο φόρες, το 1935 για το «Μια επικίνδυνη γυναίκα», και το 1938 για τη «Ζέζεμπελ». Υπήρξε υποψήφια για Όσκαρ οκτώ φορές συνολικά. Παντρεύτηκε τέσσερις φορές και απέκτησε τρία παιδιά.