Την μοναδικότητα του να είναι ένας από τους δισεκατομμυριούχους ενοίκους στο ακριβότερο κτηριακό συγκρότημα του κόσμου, απολαμβάνει εδώ και λίγους μήνες ο εφοπλιστής κ. Γιώργος Προκοπίου.
Ο «βασιλιάς» του real estate -τον αποκαλούν έτσι επειδή έχει επενδύσει σε δεκάδες ακίνητα ανά τον κόσμο- πλήρωσε σύμφωνα με τις πληροφορίες από το City, ένα ποσό που ξεπέρασε τα 20.000.000 ευρώ για να αποκτήσει ένα διαμέρισμα στο συγκρότημα One Hyde Park του Knightsbridge! Πρόκειται για το πρότζεκτ που εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν οι αδερφοί Νικ και Κρίστιαν Κάντι, σε συνεργασία με εταιρία συμφερόντων του Χαμάντ Αλ Θάνι, πρωθυπουργού του Κατάρ.
Το διαμέρισμα βρίσκεται σύμφωνα με πληροφορίες στον ένατο όροφο του συγκροτήματος, εκτείνεται σε 3.500 τ.μ., διαθέτει τέσσερις κρεβατοκάμαρες και έχει εκπληκτική θέα στο Hyde Park.
Στους γείτονες του κ. Προκοπίου συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων ο Ρώσος δισεκατομμυριούχους Βλαντίμιρ Ντορόνιν, ο πρωθυπουργός του Κατάρ Χαμάντ Αλ Θάνι αλλά και ο κ. Νίκος Παπανδρέου, αδερφός του πρώην πρωθυπουργού που βρέθηκε να διατηρεί το δικό του διαμέρισμα στο ακριβότερο σύμπλεγμα κατοικιών του κόσμου.
Αυτή η αγορά είναι η τελευταία επενδυτική κίνηση του κ. Γιώργου Προκοπίου, ο οποίος μέχρι το 2010, ήταν πολύ γνωστός μόνο στους εφοπλιστικούς κύκλους.
Το όνομά του συζητήθηκε πολύ εκείνη την χρονιά, όταν έγινε γνωστό από διεθνή μέσα, ότι αγόρασε την περίφημη Villa Christina στο jet set θέρετρο του Πορτοφίνο, μια από τις κατά γενική ομολογία ωραιότερες κατοικίες της Ιταλικής Ριβιέρας. Για την αγορά της «κονταροχτυπήθηκε» σύμφωνα με τα ρεπορτάζ των Ιταλικών ΜΜΕ, με τον τότε πρωθυπουργό Σίλβιο Μπερλουσκόνι, ο οποίος επιθυμούσε διακαώς να την αποκτήσει. Τελικά ο έλληνας εφοπλιστής βγήκε νικητής στον άτυπο αυτό πλειστηριασμό και παρόλο που το ποσό της αγοράς δεν έγινε γνωστό, τα σενάρια το τοποθετούν στα 25.000.000 ευρώ! Η βίλα βρίσκεται σε έναν απίστευτης ομορφιάς κόλπο στο Πορτοφίνο είναι χτισμένη κυριολεκτικά πάνω στον βράχο και χάρη σε αυτή, ο έλληνας εφοπλιστής έγινε γείτονας πολλών διασημοτήτων. Μεταξύ αυτών οι σχεδιαστές μόδας Dolce&Cabbana, o Giorgio Armani αλλά και o πρόεδρος της Pirelli Marco Provera. Ο ίδιος πηγαίνει στον επίγειο αυτό παράδεισο της Ιταλίας σχεδόν κάθε καλοκαίρι, κρατώντας όμως όπως πάντα στην ζωή του, ιδιαίτερα χαμηλούς τόνους.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα που τον αφορούν, ο κ. Προκοπίου από το 2005 μέχρι σήμερα απέκτησε περί τα 125 ακίνητα ανά τον κόσμο με συνολική αντικειμενική αξία που ξεπερνάει τα 280.000.000 ευρώ.
Η αγορά του περίφημου διαμερίσματος στο One Hyde Park είναι αναμφίβολα το κρασάκι στην τούρτα του real estate βασιλείου που έχει χτίσει όλα αυτά τα χρόνια.
Το άλλο του βασίλειο βρίσκεται στη θάλασσα, αφού ο κ. Γιώργος Προκοπίου είναι ένας από τους πιο δυνατούς Έλληνες εφοπλιστές. Η εταιρία του Dynacom με δυναμικό πάνω από 60 δεξαμενόπλοια στην οποία δουλεύει και η κόρη του Ιωάννα -μια από τις τέσσερις που απέκτησε- θεωρείται από τις πιο δυνατές στον χώρο.
Πριν από έξι περίπου χρόνια έκανε το άνοιγμα στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, τα λεγόμενα LPG’s και τον Νοέμβριο του 2012 ο κ. Προκοπίου άνοιξε μια νέα εποχή στο θαλάσσιο εμπόριο.
Το δικών του συμφερόντων τάνκερ LNG «Ob River», ήταν το πρώτο πλοίο αυτού του τύπου που διέσχισε την Αρκτική κατά την διάρκεια του χειμώνα και μείωσε κατά είκοσι μέρες το ταξίδι από τη Νορβηγία προς την Ιαπωνία. Όπως μεταδόθηκε από διεθνή ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, το «Ob River», απέπλευσε από τη Νορβηγία και συνεχίζοντας τον πλου του βόρεια της Ρωσίας και μέσα από την Αρκτική έφτασε στην Ιαπωνία.Το πλοίο, που κατασκευάστηκε το 2007 με ειδικές προδιαγραφές, έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 150.000 κυβικά μέτρα υγροποιημένου αερίου.
Ο «ισχυρός άνδρας των δεξαμενόπλοιων» όπως τον αποκαλούν στον χώρο της ναυτιλίας, ήταν πάντα λάτρης της ποιότητας, δεινός ιστιοπλόος και κάθε καλοκαίρι περνάει τις διακοπές του με την οικογένειά του αρμενίζοντας στις ελληνικές θάλασσες και την Ιταλική Ριβιέρα.
Είναι γέννημα- θρέμμα Γλυφαδιώτης, γόνος μεγάλης επιχειρηματικής οικογένειας και σπούδασε πολιτικός μηχανικός.
Έγινε γνωστός εφοπλιστής σε διεθνές επίπεδο την τελευταία δεκαετία και συμπεριλαμβάνεται στη λίστα με τους μεγαλύτερους ανεξάρτητους εφοπλιστές στον τομέα των δεξαμενόπλοιων, με βάσει την χωρητικότητα των πλοίων που απαρτίζουν τον στόλο του.