Βελάζουν κατά της κρίσης και του μνημονίου σαν αμερικάνος τηλε ευαγγελιστής σε κρίση μανίας, που παροτρύνει τα πλήθη να πιστέψουν, τους ανάπηρους να σηκωθούν από το καροτσάκι και τους θεατές να δώσουν τα χρήματα τους για καλό σκοπό. Μόνο που οι περισσότεροι από αυτούς «βέλαζαν» και τα χρόνια της «παχιάς αγελάδας» με άλλο ήχο.
Γλύφοντας κυβερνήσεις, διαπλεκόμενοι όσο δεν γίνεται με επιχειρηματίες, διαστρεβλώνοντας γεγονότα, τρώγοντας από όπου είχε “μπουφέ”, ΔΕΚΟ, Ολυμπιακούς κλπ., αποκρύπτοντας ειδήσεις που δεν συνέφεραν κάποιους και ενίοτε εξοντώνοντας με «δημοσιεύματα» και όχι μόνο, οποιονδήποτε «ενοχλητικό».
Με την κορύφωση της κρίσης αναγκάστηκαν να πάρουν μια δύσκολη απόφαση. Κι αυτό γιατί είδαν ότι η ουδέτερη στάση δεν βοηθάει καθ’ όλου το προφίλ τους, κοινώς το πόσο δημοφιλείς είναι και σε προέκταση τα εισοδήματα τους. Και κάπως έτσι, σε μια νύχτα μεταμορφώθηκαν όλοι σε αντιμνημονιακούς με φρενίτιδα. Δημόσια πρόσωπα, πολιτικοί και κυρίως δημοσιογράφοι.
Να ανοίγει το πρωί την tv η γριά που της κόψανε τη σύνταξη εξ’ αιτίας όλων όσων φέρανε τη χώρα σε αυτήν την κατάσταση, και να νομίζει ότι βρήκε τον άνθρωπο που τη νοιάζεται. Δηλαδή το συνένοχο του «εγκλήματος». Που την καταλαβαίνει και την υπερασπίζεται. Που μπαίνει μέσα στο σπίτι της από την tv. Πώς να ξέρει η έρμη τους κανόνες των media κι ότι λιγότερο επικίνδυνο θα ήταν να ανοίξει την πόρτα της σε κουκουλοφόρο με πιστόλι, παρά στον τάδε ή τον δείνα παρουσιαστή.
Κάποιοι από τους οποίους, στην προσπάθεια τους να πείσουν, ουρλιάζουν τόσο πολύ που σε κάνουν να τους συμπαθείς ανησυχώντας μην πάθουν εγκεφαλικό ή χεστούν πάνω τους στο πλατό. Οι κακοστημένες δραματικές θεατρικές παραστάσεις με τα τραβηγμένα «ωιμέ», τα ξεμαλλιάσματα και τα κοπανήματα κεφαλιών σε τοίχους και εταζέρες είναι μπροστά τους avant garde αριστουργήματα.
Κυρίως όταν ο παρουσιαστής – δημοσιογράφος προσπαθεί να αποδείξει ότι διαθέτει τηλεπαθητικές δυνατότητες, μπορεί να επικοινωνεί εξ’ αποστάσεως με τη Μέρκελ και αρχίζει να της απευθύνεται σαν να τον ακούει: «Ναι κυρία Μέρκελ, τ’ ακούτε κυρία Μέρκελ; Ποια νομίζετε ότι είστε κυρία Μέρκελ;» Η Μάγια Μέλισσα νομίζει ότι είναι μωρέ μαλάκα. Η μια νοικοκυρά που επειδή εκείνη την ώρα δεν παίζει τίποτα καλό η γερμανική τηλεόραση έχει πιάσει δορυφορικά ελληνικό τηλεοπτικό κανάλι και περιμένει να τελειώσεις για να παίξει τον «Τηλεκύβο».
Το πρωί μαθήτρια το βράδυ πόρνη, όλοι αυτοί που καταγγέλλουν βάση συμφερόντων, συνομιλούν στον αέρα με οργισμένους θεατές δίνοντας και καλά βήμα στο λαό και αργά το βράδυ τρώνε και πίνουν με αυτούς που βρίζουν. Μπας και αρπάξουν κάτω από το τραπέζι κανένα έξτρα ραβασάκι για να βρίσουν τον αντίπαλο αυτού που έβριζαν ως τώρα. Οι σύγχρονοι Ρομπέν των Δασών με τρίπατη βίλα και πισίνα σε μια περιοχή βγαλμένη από τη «Δυναστεία» και το «Ντάλας» με απαγορευτικό εισόδου για όποιον δεν έχει χαρτοφύλακα, παπούτσια, κοστούμι και καπότα Prada. Ή τέλος πάντων, σινιέ καουμπόϊκο καπέλο.
Oι ίδιοι που καίγονται για το βιοτικό επίπεδο του Έλληνα έχοντας στην δούλεψη τους δημοσιογράφους με μπλοκάκι να πληκτρολογούν σαν πακιστανές γαζώτριες σε 8ωρη βάρδια για 400 ευρώ. Και που σκέφτονται τη θεματολογία της αυριανής τους εκπομπής, το πώς θα ξεσηκώσουν το λαϊκό αίσθημα και θα αποδείξουν την ευαισθησία τους και την ανοιχτή κόντρα με το σύστημα, ξαπλωμένοι στην πισίνα τους. Με την πακιστανή δούλα να τους κάνει πετικιούρ πριν έρθει σπίτι το Αλβανάκι βίζιτα που έχουν παραγγείλει για 50 ευρώ. (Τα ελληνικά χρεώνουν περισσότερα κι έτσι επιλέγοντας αλβανική βίζιτα κάνουν και οικονομία, δείχνουν ότι είναι και αντιρατσιστές). Ναι, κανονικά το πρωί μαθήτρια το βράδυ πόρνη. Και δεν μιλάω για το Αλβανάκι. Κάνει μια πολύ πιο τίμια δουλειά από όλους αυτούς.