To 1988 ήταν μια από τις πιο χαρούμενες και επιτυχημένες χρονιές για την μοναδική Ελληνίδα Lady. Φωτογραφήθηκε γυμνή για το Playboy, τραγούδησε το «Φωτιά στα Σαββατόβραδα» και πρωταγωνίστησε στην θρυλική ταινία, «Άντζελα ο Πειρασμός» του Γιώργου Λαζαρίδη. Ως περιζήτητο φωτομοντέλο που φιλοδοξεί να διαπρέψει στο χώρο του θεάματος και του τραγουδιού αλλά έχει κακές παρέες. Παπαράτσι, διεφθαρμένους μεγιστάνες, κουλές αδελφές κομμώτριες, σχεδιαστές που μαλλιοτραβιούνται, έναν ντετέκτιβ της συμφοράς, θαυμαστές της με περίεργες ερωτικές εξάψεις. Κι έναν παπαγάλο. Σε αυτόν που πρόκειται να ζητήσει τη συμβουλή του όταν η μάνα της από το χωριό την πάρει τηλέφωνο κλαίγοντας επειδή ο πατέρας αν δεν εγχειριστεί θα τα τινάξει και η τράπεζα τους ζητάει τα χρωστούμενα.
Μια προφητική ρεαλιστική ματιά, χρόνια πριν την κρίση και το τέλος του life style και του ψεύτικου glamour που η Lady δεν δίστασε να δεχτεί να πρωταγωνιστήσει, ούσα στο απόγειο της δόξας της και τσαλακώνοντας το λαμπερό της προφίλ (και την έννοια υποκριτική μαζί). Βαμμένα άβαφτη, με πιτζάμα και κεφαλοπετσέτα, ακούει καπνίζοντας με σαράκι τον καημό της μάνας στον τηλεφωνητή της και ταυτόχρονα επιδεικνύει τα φιλοζωικά της συναισθήματα, ζητώντας συμβουλές από τον παπαγάλο της. Αποδεικνύοντας ότι ακόμα και στην κρίση, υπάρχει ελπίδα αν υπάρχει καλή, ατόφια λαϊκή καρδιά που τολμάει να κοντραριστεί με τη δήθεν μοδάτη καλαισθησία της μπουρζουαζίας.