Ερασιτέχνης ζιγκολό/ Fading gigolo

Σκηνοθεσία: John Turturro

Πρωταγωνιστούν:  John Turturro, Woody Allen, Sharon Stone, James Franco, Vanessa Paradis

Πλοκή: Ο Φιοβαράντε (Τζον Τορτούρο) αποφασίζει να γίνει επαγγελματίας “Δον Ζουάν’’ για να κερδίσει χρήματα και να βοηθήσει τον αδέκαρο φίλο του Μάρεϊ (Γούντι Άλεν). Ο Μάρεϊ γίνεται προσωπικός “μάνατζερ” του Φιοβαράντε και σχηματίζουν ένα αχτύπητο δίδυμο, παγιδευμένο στην αγάπη και το χρήμα. Όλα ξεκινούν όταν η δερματολόγος του Μάρεϊ, Δρ. Πάρκερ (Σάρον Στόουν), προτείνει στον Φιοβαράντε να συμμετάσχει στο “τρίο” που σχεδιάζουν με τη σαγηνευτική φίλη της Σελίμα (Σοφία Βεργκάρα). Η πρόταση είναι δελεαστική, αφού η σεξουαλική ικανοποίηση γυναικών μπορεί να τους αποφέρει τα επιθυμητά χρηματικά κέρδη, και ο Μάρεϊ προσπαθεί να πείσει τον Φιοβαράντε να τη δεχτεί ώστε να βρει επιπλέον “πελάτες”… Ο αειθαλής Γούντι Άλεν αφήνει την καρέκλα του σκηνοθέτη στον Τζον Τορτούρο (“ROMANCE & CIGARETTES”, “PASSIONE”) και αναλαμβάνει ρόλο πρωταγωνιστή σε αυτή την κομεντί που πλημμυρίζει την μεγάλη οθόνη με γοητευτικές εικόνες της Νέας Υόρκης, αυτοσαρκαστικό χιούμορ, σαγηνευτικές γυναίκες και υπέροχες τζαζ και λάτιν μουσικές.

ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ: “Ο Τζον Τορτούρο δείνει ευαισθησία κι εξυπνάδα σε μια ιστορία που κινηματογραφικά θα μπορούσε να εξελιχθεί με φρικτά λάθος τρόπο” – Variety

TA KAKA NEA: Η ερώτηση του γιατί κάποιος ενδιαφέρεται να επενδύσει συναισθηματικά στο τι συμβαίνει στους ήρωες της ταινίας, δεν έχει απάντηση. Ούτε καν έχει διατυπωθεί σαν ερώτηση”. Slant Magazine 

 

 

 

Το τρίτο πρόσωπο/The third person

Σκηνοθεσία: Paul Haggis

Πρωταγωνιστούν:  Liam Neeson, Mila Kunis, Adrien Brody, James Franco, Kim Basinger

Πλοκή: Μετά την αποτυχημένη προσπάθειά του να εκδώσει το βιβλίο του, ο Μάικλ (Λίαμ Νίσον), ταξιδεύει στο Παρίσι για να σκεφτεί τη ζωή του, αφήνοντας τη σύζυγο του, Ελέιν (Κίμ Μπέισινγκερ), πίσω στις ΗΠΑ. Ο Σον (Έιντριεν Μπρόντι) βρίσκεται να τριγυρίζει στους δρόμους της Ρώμης καταλήγοντας να κάνει παρέα με μια Ρουμάνα σε ένα μπαρ. Ο Ρικ (Τζέιμς Φράνκο) ζει σε ένα αριστοκρατικό σπίτι της Νέας Υόρκης, μαζί με τον γιό του από τον προηγούμενο του γάμο και τη νέα του κοπέλα. Τρεις αλληλένδετες ιστορίες αγάπης που σταδιακά θα αποκαλύψουν από ένα μυστικό, αποδεικνύοντας την πολυπλοκότητα της ζωής.

TA KAΛA NEA: “Η καλύτερη ταινία του Paul Haggis. Kaι αυτή που η καριεέρα του έδειχνε ότι ετοιμαζόταν να κάνει εδώ και χρόνια”. San Franchisko Chronicle 

TA KAKA NEA: Ένα ιλιγγιώδες σκουπίδι με την αισθητική ενός περιοδικού αεροπορικής εταιρείας. Αλλά με πολύ χειρότερα κείμενα”. “The Guardian”