Τα έχουμε πει και τα έχουμε ξαναπεί. Το να οδηγείς και να προσπαθείς παράλληλα να βρεις το “space” στο κινητό σου τηλέφωνο, είναι σαν να προκαλείς τη τύχη σου με τρόπο μάλιστα προκλητικό. Στην Αμερική, ιδιαίτερα, εκεί όπου το texting και το instant messaging έχουν λάβει μορφή επιδημίας, τα ατυχήματα που προκαλούνται στο δρόμο εξαιτίας της μειωμένης προσοχής του/της οδηγού, είναι αναρίθμητα.
Εξίσου αναρίθμητες είναι και οι ανά τον κόσμο διαφημιστικές καμπάνιες που στόχο έχουν να αυξήσουν τη συνείδηση των οδηγών σχετικά με τους κινδύνους που κρύβει η αφελής οδήγηση. Ωστόσο, το πρόσφατο project πασίγνωστης εταιρείας αυτοκινήτων ξεπερνά σε ευρηματικότητα και στόχευση οτιδήποτε άλλο έχει εμφανιστεί μέχρι σήμερα.
Ανυποψίαστοι άντρες και γυναίκες, μπαίνουν μέσα σε ένα σινεμά του Χονγκ Κονγκ. Λίγο προτού ξεκινήσει η ταινία, η οθόνη προβάλλει ένα διαφημιστικό μήνυμα. Η συνέχεια στο βίντεο που ακολουθεί…
Αν μη τι άλλο, καθηλώνει, προβληματίζει και (ελπίζουμε ότι) νουθετεί…