Η Puma με μια εντυπωσιακή κίνηση, ανακοίνωσε πως θα είναι η επίσημη εταιρεία ένδυσης της Arsenal, από την 1η Ιουλίου του 2014. Με τo deal αυτό, το λονδρέζικο club θα βάζει ετησίως στα ταμεία του περισσότερα από 36 εκ. ευρώ.
Πρόκειται για μια ιστορική συμφωνία, καθώς η Nike έντυνε τους «κανονιέρηδες» τις προηγούμενες δύο δεκαετίες. Και κάποιες από αυτές έχουν αναδειχθεί ως vintage.
Η συμφωνία αποδεικνύει τη νέα στρατηγική της εταιρείας, υπό τον νέο CEO Bjoem Gulden, να επαναλανσάρει τον εαυτό της ως μια φίρμα που κινείται στη lifestyle ένδυση και τη μόδα.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας με την Arsenal, η γερμανική εταιρεία αποκτά τα δικαιώματα παραγωγής όλων των επώνυμων προϊόντων του club που θα πωλούνται παγκοσμίως.
Κι ενώ πολλές από τις λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν έχουν ανακοινωθεί, Puma και Arsenal κάνουν λόγο για τη μεγαλύτερη συμφωνία που έχουν κάνει ο καθένας σε αυτό το επίπεδο.
Αξίζει να σημειώσουμε πως το 2012, η Arsenal ανανέωσε τη συμφωνία με την αεροπορική εταιρεία Emirates, για τη διαφήμιση της φανέλας αλλά και για το στάδιό της… Συμφωνία που της απέφερε 150 εκ. ευρώ για 5 χρόνια.
Από την άλλη, η Puma είναι η επίσημη εταιρεία ένδυσης της Borussia Dortmund, του Ολυμπιακού, εθνικών ομάδων όπως της Ιταλίας και θέλει να είναι η τρίτη εταιρεία στη βιομηχανία του ποδοσφαίρου, πίσω από την Adidas και τη Nike.
Οι δύο πρώτες κυριαρχούν στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο, με τα συνολικά ποσά που διακινούνται να εκτιμώνται στα 4,5 δισ. ευρώ ετησίως. Στο παιχνίδι μπήκαν και άλλες αμερικάνικες εταιρείες, όπως η Under Armour και η Warrior (που ντύνει τη Liverpool).
“H Arsenal αντιπροσωπεύει μια σημαντική εμπορική ευκαιρία να ενισχυθεί για να ενισχυθεί η αξιοπιστία της Puma ως παγκόσμια σπορ φίρμα», δήλωσε ο Gulden.
Η Nike εξακολουθεί να είναι ο προμηθευτής ένδυσης των δύο ομάδων του Manchester, της United και της City. Τη σεζόν 2012-13, η Κόκκινοι Διάβολοι εισέπραξαν 46,1 εκ. ευρώ από τη Nike και πλέον διαπραγματεύονται για νέα συμφωνία.
Δείτε μερικές από τις φανέλες της Arsenal επί εποχής Nike…