Be.Better | Κάνε το πρωινό ξύπνημα ΑΠΟΛΑΥΣΗ

10 tips για να ξεφορτωθείς την τσίμπλα με στυλ!

Be.Better | Κάνε το πρωινό ξύπνημα ΑΠΟΛΑΥΣΗ

10 tips για να ξεφορτωθείς την τσίμπλα με στυλ!

Το πρωινό ξύπνημα είναι απεχθές, παράνομο, επονείδιστο και ταυτόχρονα μη βιώσιμο, όπως θα 'λεγε και μια ψυχή. Ενδεχομένως να σε βασανίζει περισσότερο και από νέα εκπομπή του Αρναούτογλου ή την εισαγωγή του ''Chop Suey''. Παρόλαυτά (ναι παρόλαυτα) υπάρχουν τρόποι να συνέλθεις και να πας με καθαρό μυαλό στη δουλειά. Μπορεί να ακούγεται γραφικό αλλά: ''Δεν υπάρχει δεν μπορώ υπάρχει... δεν θέλω'' (sic). 

Διώξε την τσίμπλα, καθάρισε το πρωινό σαλάκι και ακολούθησε τις συμβουλές των προβοκατόρων. Πάμε να τις δούμε: 


1. Σωστό τέντωμα
Αφιέρωσε 2 λεπτά για το σωστό τέντωμα/χουζούρι. Κάνε τα απαραίτητα ''κρακ'' και απενεργοποίησε το ξυπνητήρι, το οποίο όπως σου 'χουμε πει και στο παρελθόν καλό είναι να μην είναι το κινητό σου.

2. Push ups 
Πριν μπεις στο μπάνιο για την πρωινή σου κατάθεση περιποίηση πέσε και παίρνε 25-30 Push Ups. Μπορεί να σου φαίνονται λίγα, αρκούν όμως για να βελτιώσουν την κυκλοφορία του αίματος και να σου δώσουν την απαραίτητη -πρωινή- ντοπα-μίνη. 

3. Μισό λεμόνι στημένο με χλυαρό νεράκι
Μπορεί οι συνταγές για Κυριακάτικο brunch να ακούγονται πιο γαμάτες, αυτό το απλό τρικ όμως θα γίνει η φυσική σου καφείνη και παράλληλα καθημερινή αποτοξίνωση από ό,τι κακό έκανες την προηγούμενη μέρα. 

4. Τακτοποίησε το δωμάτιο/σπίτι σου
Και μπαίνεις σε δράση αμέσως και δε θα 'χεις να το κάνεις όταν θα επιστρέψεις πτώμα από τη δουλειά. Win-Win. 



5. Πρωινό, Bitches
Burger χωρίς πατάτες γίνεται; Όχι. Έτσι λοιπόν δεν γίνεται και πρωινό χωρίς πρωινό. Δώσε βάση και βάλε στη διατροφή σου φαγητά με Ω3 (π.χ αυγά, σωλομός, ξηροί καρποί) που α. θα βελτιώσουν και θα καθαρίσουν το μυαλό σου και β. θα απομακρύνουν τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη.

6. Μην ανοίξεις ηλεκτρονικές συσκευές
Ο Αυτιάς δεν είναι ο Μπαμπάς μας. Αν ασχοληθείς με την επικαιρότητα σίγουρα θα ξενερώσεις και θα συνεχίσεις τσαντισμένος την ημέρα σου. Κράτα κλειστό κινητό, pc και τηλεόραση και βρες την ηρεμία σου. 


7. Αγαπημένο ραδιοφωνάκι
Η μουσική όπως είναι γνωστό σε χαλαρώνει και σε αναγκάζει να ξεφύγεις για λίγο από την σκληρή καθημερινότητα. Τι πιο ωραίο λοιπόν, από το να την απολαύσεις πίνοντας τον πρωινό σου καφεδάκο με μοναδική playlist από Κασετόφωνο.

8. Διάβασε άνθρωπε
To να διαβάσεις ένα κλασικό βιβλίο και όχι οδοντόκρεμες και στοματικά διαλύματα σε αφυπνίζει και σε κάνει σοφότερο κάθε μέρα. Γύρνα σελίδα στη ζωή σου λοιπόν. 


9. Ξύπνα πιο νωρίς
Το άγχος αυτομάτως θα χαθεί αν βάλεις στόχο να σηκωθείς ένα ''τσακ/τσικ'' πιο νωρις. Σίγουρα θα ηρεμήσεις, θα σκεφτείς και θα βρεις χρόνο για να προγραμματίσεις το πλάνο της ημέρας.


10. Θετικές σκέψεις από χθες
Ακόμα και χάλια να ήταν η προηγούμενη, μην ξενερώνεις. Σίγουρα όλο και κάτι θα πήγε καλά αν το ξανασκεφτείς. Δες τη θετική πλευρά της ζωής και αντιμετώπισε κάθε μέρα ως την τελευταία σου. Αυτή η μακάβρια αισιοδοξία είναι που μας κρατά ζωντανούς κάθε μέρα. 

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Περισσότερα Be.Better
Διάβασε ακόμα