Be.Better | 7 συνήθειες που δεν σε αφήνουν να αδυνατίσεις

Ό,τι δεν πρέπει να κάνεις για να αδυνατίσεις, θα το διαβάσεις εδώ.

Be.Better | 7 συνήθειες που δεν σε αφήνουν να αδυνατίσεις

Ό,τι δεν πρέπει να κάνεις για να αδυνατίσεις, θα το διαβάσεις εδώ.

Έχετε δοκιμάσει τα πάντα. Όλες τις δημοφιλείς δίαιτες που κυκλοφορούν. Την Άτκινς, τη δίαιτα της ζώνης, της ομάδας αίματος, της αποτοξίνωσης, τη δίαιτα Σκάρσντεϊλ, αυτή με τις μονάδες, τη δίαιτα του Beverly Hills… Ο κατάλογος μοιάζει ατέλειωτος. Έλα, όμως, που καμία από αυτές δεν σας βοήθησε. Όχι μόνο αυτό, αλλά με τις περισσότερες κάνετε ένα βήμα μπρος, δυο βήματα πίσω.


Μέρος του προβλήματος είναι οπωσδήποτε η ιδέα της «μοδάτης» δίαιτας, αλλά κατά βάθος το κομμάτι της πίτσας του παζλ που λείπει, είναι τα συνήθη λάθη που όλοι κάνουμε, στην ατέρμονη μάχη με τη ζυγαριά. Γιατί ενώ νομίζουμε ότι έχουμε όλο το πακέτο των πληροφοριών, κάτι κάνουμε λάθος. Από το να παραλείπουμε γεύματα μέχρι να τρώμε υπερβολικές ποσότητες από το υγιεινό, κατά τα άλλα, αβοκάντο.

Ας δούμε, λοιπόν, ποιες είναι οι συνήθειες, που εναντιώνονται σθεναρά στην απώλεια των παραπανίσιων κιλών:

1. Αντιμετωπίζετε την πείνα σαν θερμιδική τιμωρία

www.girlsgonestrong.com

Η αλήθεια είναι ότι, αν «ξεχάσετε» να φάτε κάποιο γεύμα, θα έχετε προσλάβει λιγότερες θερμίδες και στην πορεία θα αδυνατίσετε, αλλά θα έχετε κάνει κακό στον οργανισμό σας. Ο εγκέφαλος χρειάζεται γλυκόζη, προκειμένου να ελέγχει την όρεξή σας. Άρα όταν τρώτε κάτι υγιεινό, ενδυναμώνετε τον εαυτό σας να αποφύγει το τσιμπολόγημα από το ψυγείο μέσα στη μαύρη νύχτα.

2. Λετε το νερό νεράκι ό,τι κι αν είναι αυτό

authoritynutrition.com

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, οι Αμερικανοί λαμβάνουν το 21% των ημερήσιων θερμίδων τους από τα διάφορα ροφήματα που καταναλώνουν. Κι όσο κι αν λέτε ότι θα φάτε λιγότερο το μεσημέρι, για να απολαύσετε χωρίς ενοχές το ρόφημα του καφέ με το παγωτό, το σιρόπι, την κρέμα ή δεν ξέρω με τι άλλο, πάλι οι θερμίδες θα έχουν τραβήξει την ανηφόρα και σταδιακά θα ασφυκτιάτε μέσα στο αγαπημένο σας τζινάκι. Το ίδιο ισχύει και με τα λαχταριστά smoothies. Σημειώστε. Ένα smoothy φράουλα – μάνγκο έχει 400 θερμίδες. Τουτέστιν, καταστροφή.

3. Το salad bar είναι γεμάτο παγίδες

qcumbers.com

Λέτε: «Κάνω διατροφή, θα πάρω μόνο μια σαλάτα». Και μετά παίρνετε το πιάτο και το γεμίζετε ως απάνω με ό,τι λαχταράτε, φτιάχνοντας ένα θερμιδογόνο «κοκτέιλ». Ποια είμαι εγώ, που θα σας μαλώσω, αναρωτιέστε. Όμως για σκεφθείτε. Μήπως η σαλατούλα σας ξεπερνάει, τελικά, τις θερμίδες ενός burger; Γιατί μάλλον το παρακάνατε στα κρύα ζυμαρικά, στα τυριά, στη sause και, Κύριος οίδε, σε τι άλλο ακόμη. Είναι προτιμότερο και πιο νόστιμο (not) να επιλέξετε πράσινα, φυλλώδη λαχανικά, ιδανικά χωρίς dressing.

4. Το Σαββατοκύριακο του αλλάζετε τον αδόξαστο

souvlakistreet.co.uk

Κάνετε όλα όσα πρέπει Δευτέρα ως Παρασκευή και το Σαββατοκύριακο πετάτε την υγιεινή διατροφή από το παράθυρο; Μη! Δύο μέρες με αλόγιστο αλκοόλ, πίτσες, και «βρώμικα» ακυρώνουν όλη σας την προσπάθεια. Η ορμόνη λεπτίνη, σύμφωνα με την Dr Deborah Clegg, από το University of Texas Southwestern Medical Center, που συμβάλλει στη ρύθμιση της όρεξης, «ακυρώνεται» μετά από τρεις μέρες κατανάλωσης λιπαρών τροφών.

5. Ξεχάστε το «δώρο» γλυκοπατάτες

pinterest.com/vintageblog

Από μόνες τους οι γλυκοπατάτες έχουν βήτα καροτίνη, βιταμίνη C, φυλλικό οξύ, ποτάσιο και φυτικές ίνες. Κι όλα αυτά με 100 θερμίδες η πατάτα. Αλλά, αν τις απολαύσετε τηγανητές, μετατρέπονται σε «βόμβες» «κακών» λιπαρών και δυσθεώρητων θερμίδων. Μήπως, λοιπόν, είναι καλύτερα να τις αντικαταστήσετε με τηγανητά λαχανικά, όπως κολοκύθι, ας πούμε; Σκεφθείτε το…

6. Δεν ξέρετε τη διαφορά ανάμεσα στο σνακ και στην υπερφαγία

eatingwell.com

Είναι λάθος να μην καταναλώνετε γεύματα ή σνακ, για να φάτε ένα πλουσιοπάροχο βραδινό γεύμα. Εξίσου ολέθριο είναι να τρώτε σνακ όλη μέρα, θεωρώντας πως τρώτε λίγο. Σε κάθε περίπτωση πέφτετε με τα μούτρα στο φαγητό, μόλις το δείτε μπροστά σας. Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν να προγραμματίζουμε εκ των προτέρων τα γεύματά μας, εάν είναι αυτό δυνατό. Επιπλέον μια χούφτα ξηροί καρποί ή ένα φρούτο στη διάρκεια της ημέρας είναι εξαιρετική ιδέα, λένε. Ειδικά για μας στην Ελλάδα που έχουμε υπέροχα φρούτα.

7. Το ελαιόλαδο δεν μπαίνει παντού και κυρίως στο αβοκάντο

in-cosmetics.com

Ναι, είναι γνωστό. Το ελαιόλαδο, όπως και το αβοκάντο έχουν μεγάλες ποσότητες «καλών» λιπαρών, που βοηθάνε να πέσει η χοληστερίνη. Όμως μία κουταλιά του γλυκού ελαιόλαδο έχει 14 γραμμάρια λίπος και 119 θερμίδες. Το αβοκάντο, δε, έχει 322 θερμίδες και σχεδόν 30 γραμμάρια λιπαρά. Εννοείται ότι δεν προτείνουμε να τα ξεχάσετε. Απλά έχετε στον νου σας να τα καταναλώνετε με μέτρο. Οπότε χρησιμοποιείτε το ελαιόλαδο στο μαγείρεμα, αλλά αποχαιρετήστε την… παπάρα στη χωριάτικη που χάνετε (κλαψ).

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Περισσότερα Be.Better
Διάβασε ακόμα