ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΕΣΚΑΣΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΩΡΑ!!!

Κυνηγοί του κλικ: Πώς το ελληνικό ίντερνετ προσπαθεί να ξεγελάσει τον αναγνώστη.

Τα τελευταία χρόνια που το ίντερνετ κυριαρχεί στον τομέα της ενημέρωσης, έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο του "κλικ με το ζόρι". Έτσι ορίζεται ο τρόπος που κάποια site προσπαθούν να τραβήξουν από τα μαλλιά τον αναγνώστη για να κάνει το πολυπόθητο κλικ στο σύνδεσμο που θα του πετάξουν στα μούτρα. Όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό, στο 101% 99% των περιπτώσεων η τελική είδηση είναι μία μεγαλοπρεπέστατη παπαριά που απλώς σε ξεγέλασε.


Επειδή οι προβοκάτορες είμαστε τίμιοι, παραδεχόμαστε ότι το έχουμε κάνει κι εμείς αλλά το κάναμε στο χωριό και δεν το ξέρεις. Το κάναμε παλιά και για πολύ λίγο, έχουμε μετανιώσει και για να επανορθώσουμε, θα σας δείξουμε με ποιον τρόπο λειτουργεί η όλη μπίζνα. Ο ευκολότερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να φτιάξουμε ένα μικρό λεξικό για να καταλάβετε τι ακριβώς παίζει.

Κάποια site το έχουν κάνει επιστήμη. Τα 10 παραδείγματα που θα δείτε παρακάτω είναι αλήθινα όπως εμείς τα συλλέξαμε, αλλά έχουμε αφαιρέσει τα ονόματά τους για ευνόητους λόγους. Απολαύστε υπεύθυνα!

 

1. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! : Με αυτόν τον όρο συνήθως εννοούν κάτι που είναι αλήθεια απίστευτο, με την κυριολεκτική σημασία του όρου. Ας πούμε κάτι που πάει κόντρα στους νόμους της φυσικής. Ή μια μπριζόλα που περπατάει.

 

2. ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ! : Αυτή η φράση είναι πασπαρτού. Στη φωτογραφία θα δεις κάτι τελείως άκυρο ή εκείνη την αγαπημένη σκιασμένη φάτσα με ένα λατινικό ερωτηματικό αντί για πρόσωπο. Αν κλικάρεις θα δεις ότι ΑΥΤΟΣ είναι κάποιος ανθυποκομπάρσος από τον πρώτο κύκλο του Κωνσταντίνου και Ελένης.

 

3. ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ! : Η ανατριχίλα συναντάται κυρίως σε θέματα θρησκευτικού περιεχομένου και κατά 95% ταιριάζει με κάποιο από αυτά που αν ο Παΐσιος είχε πει στα αλήθεια, θα είχε περάσει 4 ζωές μιλώντας και γράφοντας ταυτόχρονα. Αν δεις ολόκληρο το άρθρο, πιθανόν να ανακαλύψεις ότι ο Γέροντας είχε προφητεύσει το 23% ΦΠΑ στα τάμπλετ, άσχετα που αυτός εννοούσε τις ταμπλέτες για τα κουνούπια.

 

4. ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙΣ! : Η φράση αυτή χρησιμοποιείται για να βγάλει στην επιφάνεια τα αντανακλαστικά των Ελλήνων που βλέποντας το: "ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙΣ" σκέφτονται: "ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ ΡΕ ΦΛΩΡΟΥΜΠΕΣ"; Και μπαίνουν. Και βλέπουν μια φωτογραφία της Πάολα(ς) που είχε γίνει πρώτο θέμα στο ΚορδελιόTV τον Απρίλη του 1999.

 

5. ΦΟΒΕΡΟ-ΔΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ! : Ακολουθείται από άκρως περιγραφική φωτογραφία και ανορθόγραφο κείμενο. Κάνοντας το κλικ βρίσκεσαι σε ένα κείμενο με 14 διαφορετικές γραμματοσειρές και χρώματα και χωρίς κανέναν ειρμό σαν μετάφραση του google translate.

 

6. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΠΟΥ ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΝ : Μία από τις αγαπημένες μας κατηγορίες. Τίτλος πιο προκλητικός κι από μεθυσμένη Αγγλίδα στο Φαληράκι που σου φωνάζει να κλικάρεις για να δεις φαντάσματα-σκελετούς-ζόμπι. Ανοίγοντας την είδηση, θα δεις ότι ο ποιητής εννοούσε τη νεκρή μύγα που ήταν μαζί με το νεκρό θείο στο φέρετρο και έλειπε κατά την εκταφή. Bonus, η φωτογραφία συνήθως είναι τραβηγμένη με ΝΟΚΙΑ 3310.

 

7. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ, ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ! : Μία εξίσου αγαπημένη κατηγορία. Συνοδεύεται με μερικές χιλιάδες θαυμαστικά και τη φωτογραφία με το ερωτηματικό που αναφέραμε παραπάνω. Μπαίνοντας μέσα βλέπεις ότι εννοεί τον Έλβις Πρίσλεϋ θεωρώντας πως έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν πίστεψες ότι έχει πεθάνει.

 

 

8. ΦΡΙΚΗ! : Ένας από τους τρόπους αντίστροφης ψυχολογίας που χρησιμοποιείται ευρέως. Βλέπεις "φρίκη", λες "αποκλείεται" και κλικάρεις για να τους διαψεύσεις. Μέσα στην είδηση θα δεις αίμα-σπέρμα-λάσπη σε κοκτέιλ, θα κάνεις εμετό, θα κλείσεις τον υπολογιστή, αλλά αυτοί το κλικ σου θα το έχουν πάρει.

 

9. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ! : Ίσως η πιο ελεεινή παρακίνηση που έχει υπάρξει από καταβολής γραφής. Πάντα, τα θέματα αυτά έχουν να κάνουν με πολιτική, αναπαράγουν θεωρίες συνομωσίας και περιέχουν αναφορές σε Ελωχείμ, Νεφελίμ, Νέα Τάξη Πραγμάτων και ψεκασμούς. Πολλά μικρά διαμάντια κυκλοφορούν με αυτό τον τίτλο.

 

10. ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΕΜΕΙΣ/ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ /ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΚΟΥΓΑΤΕ! : Τέλος, η αγαπημένη συνήθεια του Έλληνα, να αποδεικνύει πως ό,τι γίνεται, εκείνος το είχε προβλέψει. Στην προκειμένη περίπτωση, κι επειδή ο αρθρογράφος δε μπορεί να ισχυριστεί ότι είχε προειδοποιήσει τον πρωθυπουργό, βάζει μπροστά τη Μπέτυ, γυναίκα του πρωθυπουργού, για να μας δελεάσει να διαβάσουμε το μεγάλο μυστικό του πρωθυπουργικού ζεύγους.

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα