Πόσο πιο χαμηλά μπορεί να φτάσει ένας κινηματογραφικός μύθος που καθόρισε σημαντικό κομμάτι του σινεμά ανοίγοντας πρωτοποριακούς δημιουργικούς δρόμους και προσδιορίζοντας την καθιέρωση και ανάπτυξη του merchandise και του marketing ως το ήμισυ του παντός για την επιτυχία κάθε ταινίας ευρείας διανομής; Και τονίζουμε το εμπορικό κομμάτι, -γιατί η αξία του Star Wars ως η πιο διαχρονική, θρυλική και αξεπέραστη σύγχρονη κινηματογραφική εποποιία είναι αδιαμφισβήτητη- ως απάντηση σε κάθε επικριτή του, που ξεχνά, ή μάλλον ηθελημένα παραβλέπει, ότι αν ο George Lucas δεν είχε δώσει την ψυχή του για να υλοποιήσει τον «Πόλεμο των Αστρων», χωρίς καν να περιμένει τότε την φαινομενική απήχηση της ταινίας, οι «κριτές των πάντων» θα λιμοκτονούσαν, γιατί ΟΚ, καλή η ποιότητα και ο συμβολισμός, αλλά ειλικρινά μπορεί οτιδήποτε σε εξώφυλλο-«σαλόνι» εντύπου για σινεμά, να πουλήσει πιο τρελά, από το Star Wars; 

Αφού λοιπόν προσπεράσουμε τα «σύνδρομα», γιατί εμείς σεβόμαστε και παρακολουθούμε κάθε δημιουργό και κάθε κινηματογραφική δημιουργική έκφραση χωρίς την ανάγκη απολογίας για το τι βλέπουμε, και χωρίς συμπλέγματα, επειδή απλά αγαπάμε το σινεμά σε όλες τις εκφάνσεις του, επικεντρωνόμαστε στο χρονικό του προαναγγελθέντος θανάτου ενός φαινομένου που η «κηδεμονία» του ξεπουλήθηκε και που ξαφνικά, όλοι αυτοί που το απαξίωναν, έγιναν υμνητές της ανάθεσής του σ’ έναν από τους απλά επαρκείς, διεκπεραιωτές, και πιο υπερτιμημένους και αδίκως υπερπροβεβλημένους σκηνοθέτες που γνώρισε ποτέ η βιομηχανία του κινηματογράφου: τον J.J.Abrams. Δημιουργός του Lost; Ε και; Αμφιβάλλει κανείς, εκτός από αυτούς που απλά Want to Believe, ότι δεν ήξερε που να πάει την κατά τ’ άλλα εξαιρετική σειρά, και της έδωσε την μεγαλύτερη απάτη-φινάλε που είδαμε ποτέ στην μικρή οθόνη; ΟΚ εξαιρετικό επίσης το Fringe αλλά υπάρχουν κι άλλες πολύ πιο εξαιρετικές σειρές όπως το Breaking Bad, το The Walking Dead, το Game of Thrones, το Homeland, που και μεγαλύτερες τηλεθεάσεις έχουν, και ρεκόρ σπάνε, και πιο καλογυρισμένες είναι, και, ω τι θαύμα, δεν είναι του Abrams! Ο άνθρωπος που σκηνοθέτησε το πιο αδιάφορο Mission Impossible, ever, και κατέστρεψε legacy δεκαετιών της επίσης ιστορικής σειράς του Star Trek, με τις τραγικές ταινίες, ειδικά με το φετινό Star Trek Into Darkness, ανέλαβε τα ηνία του Star Wars μετά την εξαγορά της Lucasfilm από την Disney ως σκηνοθέτης και συμπαραγωγός, και προσφάτως απέδειξε ότι το «καλάμι» του είναι διαστημικών διαστάσεων, όταν κατάφερε να τα βροντήξει ο σεναριογράφος του «Πολέμου των Αστρων :Επεισόδιο 7» και να αναλάβει αυτός μαζί με τον Λόρενς Κάσνταν, για να δείξει «ποιος κάνει κουμάντο» μια που αυτό σημαίνει ότι εγκαταλείπεται παντελώς το outline της ιστορίας που παρείχε ο «πατέρας» George Lucas.

Ο Lucas, επένδυε τουλάχιστον πέντε χρόνια από τη ζωή του για τον συνολικό σχεδιασμό -από το σενάριο μέχρι τα εφέ και τα σετ- για κάθε Επεισόδιο του Star Wars. Κι αυτή τη στιγμή το Επεισόδιο 7, έχει χάσει σεναριογράφο, ξαναγράφεται, και παράλληλα γίνεται κάστινγκ στην τύχη μια που δεν έχει αποφασιστεί ποιοι χαρακτήρες θα είναι ποιοι και τι θα κάνουν. Και μιλάμε για μια ταινία μυθολογίας-σταθμού. Για μια παραγωγή που ήδη θα έπρεπε να σχεδιάζονται πυρετωδώς τα οπτικοακουστικά εφέ της. 

Και σαν «ταφόπλακα» στο μύθο, μόλις ανακοινώθηκε η ημερομηνία εξόδου της στις αίθουσες: 18 Δεκεμβρίου του 2015. Μια συμβολική απόκλιση από την καθιερωμένη έξοδο των Star Wars ταινιών τον μήνα Μάιο, που έχει οδηγήσει στην «4η Μαϊου» ως Διεθνή Star Wars Μέρα και την «25η Μαϊου» ως Παγκόσμια Ημέρα των Τζεντάι.

Μία απόκλιση που δείχνει ποιος θέλει να αποδείξει από δω και πέρα ότι είναι το αφεντικό. Όχι, δεν αναφερόμαστε στην Disney… Κι αν όλοι εσείς που φθάνοντας σ’ αυτές τις τελικές γραμμές, θελήσετε να αναρωτηθείτε ή και να «κράξετε» ποιο είναι το πρόβλημά μας και «δεν έχετε με τίποτα άλλο να ασχοληθείτε», απλά επισημαίνουμε, ότι όλοι μας, εσείς κι εμείς, φθάσαμε να βλέπουμε σινεμά στα άκρα της όποιας εξωπραγματικής κινηματογράφησης, και να φθάνει κάθε ταινία σ’ εμάς, χάρη σε ένα μικρό ταξίδι που ξεκίνησε το 1977… In A Galaxy Far Far Away…