Την απάντηση δίνει το Dove Men+Care με ένα κοινωνικό πείραμα για τις σχέσεις μπαμπάδων και γιων με αφορμή τη Γιορτή του Πατέρα στις 19 Ιουνίου. Η ενέργεια είναι βασισμένη στο ότι οι περισσότεροι άνδρες δεν αισθάνονται άνετα να εκφράσουν τα αληθινά συναισθήματά τους στους μπαμπάδες τους. Πρόκειται για μια καμπάνια με έντονο κοινωνικό περιεχόμενο που στόχο έχει να δώσει μια νέα διάσταση στο τι σημαίνει να είσαι αληθινός άνδρας, τονίζοντας τις έννοιες της φροντίδας και της σημασίας του «νοιάζομαι».

Παρακολουθείστε το video του κοινωνικού πειράματος εδώ:


Το Dove Men+Care κάλεσε μέσα από τη σελίδα του στο Facebook αληθινούς ανθρώπους να μιλήσουν για τη σχέση τους με τον πατέρα τους. Χρησιμοποιώντας το εύρημα του StuntSon, ενός ηθοποιού που μιμείται τις φωνές τους, τους έδωσε την ευκαιρία να πουν μέσω ενός τρίτου ό,τι δεν είχαν πει ποτέ στον πατέρα τους. Οι αντιδράσεις των μπαμπάδων, αληθινές και συγκινητικές αποδεικνύουν ότι όταν κάποιος βρει τη δύναμη να εκφράσει τα πραγματικά του συναισθήματα, βγαίνει δυνατός και κερδισμένος.

Αναδεικνύοντας την πλευρά του σύγχρονου άνδρα που αφουγκράζεται τις ανάγκες των ανθρώπων που αγαπά, το Dove Men+Care αναγνωρίζει πως το να νοιάζεται ένας άνδρας για τους αγαπημένους του ανθρώπους και να τους φροντίζει, είναι αυτό που πραγματικά τον κάνει δυνατό. «Γιατί η φροντίδα είναι η δύναμή σου.»

#StuntSon #DoveMen #FathersDay