H νέα καμπάνια του AXE καλεί όλους τους άνδρες να ανακαλύψουν τη μαγεία που κρύβουν μέσα τους

Η ριζοσπαστική και προοδευτική άποψη της µάρκας απέναντι στην αρρενωπότητα και την ελκυστικότητα των ανδρών.

H νέα καμπάνια του AXE καλεί όλους τους άνδρες να ανακαλύψουν τη μαγεία που κρύβουν μέσα τους

Η ριζοσπαστική και προοδευτική άποψη της µάρκας απέναντι στην αρρενωπότητα και την ελκυστικότητα των ανδρών.

Η νέα καµπάνια του ΑΧΕ, “Find your Magic”, συνεχίζει τον προοδευτικό διάλογο που έχει ανοίξει τα τελευταία χρόνια σχετικά µε αυτό που πραγµατικά κάνει έναν άνδρα ελκυστικό. Το ΑΧΕ, πιστεύει ότι οι άντρες γίνονται ακόµα πιο γοητευτικοί και ακαταµάχητοι στα µάτια των γυναικών, όταν είναι αυθεντικοί, αληθινοί, όταν είναι ο εαυτός τους.

Έρευνα του AΧΕ, η οποία διεξήχθη σε περισσότερους από 3.500 άνδρες σε 10 χώρες, δείχνει ότι, παρά την πρόοδο της Κοινωνίας, οι άνδρες εξακολουθούν να αισθάνονται ανυπόφορη πίεση να πρέπει να συµµορφώνονται µε τα ανδρικά στερεότυπα και πως η ανδρική αυτοπεποίθηση είναι σοκαριστικά χαµηλή. Η ίδια έρευνα δείχνει ότι 9 στις 10 γυναίκες βρίσκουν τους άντρες πιο ελκυστικούς όταν αισθάνονται άνετα µε τον εαυτό τους, ωστόσο οι ανδρικές αντιλήψεις σχετικά µε το τι τους κάνει ελκυστικούς διαµορφώνονται από ταµπέλες και προσδοκίες. Οι άνδρες εξακολουθούν να αισθάνονται τροµακτική πίεση να επιβεβαιώνουν ένα στερεότυπο αρρενωπότητας, µε σηµαντικές επιπτώσεις στην αυτοπεποίθησή τους. Είναι εντυπωσιακό ότι µόλις το 15% των ανδρών στις περισσότερες χώρες θεωρούν ότι είναι ελκυστικοί.

Ως απάντηση, το ΑXE δηµιούργησε τη νέα καµπάνια “Find your Magic” που εξυµνεί την προσωπικότητα των ανδρών και καλεί όλους τους άνδρες να ανακαλύψουν τη µαγεία τους. Πώς; Λέγοντας σε κάθε άνδρα ότι τίποτα δεν είναι περισσότερο ακαταµάχητο από την προσωπικότητά του και προσφέροντάς του τα απαραίτητα εργαλεία για να διαµορφώσει το προσωπικό του στυλ.

Η νέα ολοκληρωµένη σειρά του ΑΧΕ µε τρεις διαφορετικούς σειρές: Signature, Urban και Adrenaline προσφέρει στους άνδρες τα εφόδια να κάνουν αυτό που τους αρέσει — είτε πρόκειται για ένα punk κούρεµα ή µία κοτσίδα, είτε για µια αυστηρά περιποιημένη έκφραση.

«Το Axe είναι µια µάρκα που πάντα αφορούσε την ελκυστικότητα των ανδρών», δηλώνει ο Rik Strubel, Axe Global Vice President.«Και γνωρίζουµε, χάρη σε πολυετή έρευνα, ότι αυτό που καθιστά έναν άνδρα ελκυστικό είναι… ο εαυτός του. Τα προτερήµατά του, οι αδυναµίες του, η προσωπικότητά του και πάνω απ’ όλα ο τρόπος που τα εκφράζει όλα αυτά». «Εντούτοις, αρκετοί άνδρες δεν αισθάνονται άνετα µε τον εαυτό τους. Επειδή φοβούνται τι θα πουν οι άλλοι. Τις ταµπέλες. Επειδή ντρέπονται. Φοβούνται πως αυτό που τους καθιστά µοναδικούς δεν θεωρείται ελκυστικό ή αποδεκτό. Αυτό είναι κάτι που θέλουµε να αλλάξουµε

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα