Ξέρεις πώς πάει το πράγμα: οι άνθρωποι πληθαίνουν, οι ασθένειες νικιούνται, η γη σε λίγο δεν θα αρκεί για να μας θρέψει. Και τι θα κάνουμε τότε; Θα πάμε σε άλλο πλανήτη. Μάλιστα!

Ντάξει, το ξέρουμε πως δεν ακούγεται εύκολο (και δεν είναι!), μα πια δεν είναι κι απίθανο. Κι αυτό γιατί το διαστημικό τηλεσκόπιο Kepler της ΝΑΣΑ, ανακάλυψε πλανήτη που πληρεί δύο βασικές προϋποθέσεις:

• Είναι μεγάλος (ΔΙΠΛΑΣΙΟΣ απ’ τη γη, για την ακρίβεια).
  • Στην επιφάνειά του οι συνθήκες είναι κατάλληλες για ανάπτυξη νερού.

Γίναμε;

Είναι συναρπαστική ανακάλυψη εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο έγινε, της τροχιάς του πλανήτη και κυρίως επειδή γενικά πλανήτες τέτοιου μεγέθους είναι ασυνήθιστοι“, είπε η Αντίνα Φέινστεϊν, η κύρια συγγραφέας της δημοσίευσης για την ανακάλυψη στο περιοδικό NASA news release.

Το μόνο πρόβλημα σ’ αυτή την ιστορία είναι πως, ο K2-288Bb (έτσι το βαφτίσαν το μωρό, μάλλον κακό όνομα…) απέχει 226 έτη φωτός απ’ τα μέρη μας. Κι αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να γεννηθούν και να πεθάνουν πολλές γενιές ανθρώπων ακόμα και μέσα στο πιο γρήγορο σκάφος, για να μπορέσουμε να φτάσουμε ως εκεί. Οπότε, τζίφος;

Σίγουρα όχι, αλλά όπως και να ‘χει, μάλλον δεν θα προλάβουμε να μετακομίσουμε εμείς εκεί. Μπορούμε όμως να ελπίζουμε πως η ερώτηση: “τι κόσμο θα προσφέρουμε στα παιδιά μας;” να έχει πια μια απάντηση έτη φωτός μακριά απ’ τον πλανήτη μας.