Πώς η γκέι καμπάνια μιας εταιρίας ένδυσης, ξεσκέπασε τον ρατσισμό ενός ολόκληρου κόσμου!

Μήπως τελικά δεν είμαστε τόσο ανοιχτόμυαλοι όσο νομίζουμε;

Πώς η γκέι καμπάνια μιας εταιρίας ένδυσης, ξεσκέπασε τον ρατσισμό ενός ολόκληρου κόσμου!

Μήπως τελικά δεν είμαστε τόσο ανοιχτόμυαλοι όσο νομίζουμε;

Κάπου στην Ολλανδία, μια εταιρία ανδρικής ένδυσης, η Suit Supply, αποφάσισε προσφάτως να αφήσει στην άκρη τη συνήθη τακτική της αρρενωπής διαφήμισης που χαρακτηρίζει τον χώρο. Προχώρησε λοιπόν σε μια καμπάνια όπου άτομα του ίδιου φύλου απεικονίζονται μαζί, αγκαλιάζονται ή φιλιούνται. Σύμφωνα μάλιστα με τον ιδρυτή και CEO της μάρκας, Φοκ Ντε Γιόνγκ: "Η έλξη ανάμεσα σε ανθρώπους είναι σπουδαίο κομμάτι της βιομηχανίας της μόδας. Μια καμπάνια που να παρουσιάζει δύο άντρες, ήταν κάτι που σχεδιάζαμε καιρό και το θεωρούμε πολύ σημαντικό για μας".


Ωστόσο, παρότι οι Ολλανδοί φημίζονται για το "ανοιχτό" μυαλό τους, η Suit Supply έχασε πολύ γρήγορα μετά την εκκίνηση αυτής της καμπάνιας, περίπου 10.000 ακολούθους στο ίνσταγκραμ, και συνεχίζει να χάνει. "Πιστεύουμε πως υπάρχει πιθανότητα αρνητικών επιπτώσεων για μας, κυρίως σε χώρες με μη αναγνωρισμένα τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων" συνέχισε ο Ντε Γιονγκ.

Στο παρελθόν, οι άνθρωποι της εταιρίας είχαν κατηγορηθεί για σεξισμό στις καμπάνιες τους. 

Το σύνηθες πρότυπο της φίρμας ήταν η κλασική γραμμή και η αρρενωπότητα. 

Ωστόσο, σε καμία περίπτωση τίποτα απ' όλα αυτά δεν θα μπορούσε να δικαιολογήσει τα σχόλια που ακολούθησαν την καμπάνια στα σόσιαλ μίντια.

"Τι θα ακολουθήσει; Ένας άντρας με μια κατσίκα;". "Αυτό είναι σατανικό και απαράδεκτο!". "Δεν θα ξαναγοράσω ποτέ απ' αυτές τις αδερφές!". Τέτοια μηνύματα εμφανίζονται συνεχώς στο Facebook της εταιρίας.  

Και ποιες ήταν οι περιβόητες φωτογραφίες που σόκαραν τόσο πολύ τον κόσμο; Οι παρακάτω.

Σοκαριστικό, ε;

Ευτυχώς υπήρξαν, ανάμεσα σε πολλά αρνητικά, και κάποια θετικά σχόλια όπως: "Ας δούμε πόσοι θα νιώσουν να απειλούνται απ' αυτό. Έτσι κι αλλιώς, δεν θέλετε τέτοιους πελάτες", ή "Θα μεταφέρω αυτή την καμπάνια στην εταιρία μου και θα τη χρησιμοποιώ ως παράδειγμα". 

Όπως και να 'χει, η ολλανδική εταιρία ξεσκέπασε για λίγο τoν ρατσισμό που ο σύγχρονος κόσμος κρύβει κάτω απ' το πολιτισμένο χαλί του. Κάνουμε άραγε στ' αλήθεια, βήματα προς τα μπρος;  

Δες και το προηγούμενο
  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα