Ξέρεις πολύ καλά ότι σε αυτήν εδώ τη γωνίτσα του αχανούς ίντερνετ, αγαπάμε ιδιαίτερα το θέατρο. Έχουμε κάνει πολλά κείμενα γι’ αυτό, έχουμε κάνει ό,τι μπορούμε για να αναδείξουμε όμορφες δουλειές και είμαστε και οι ίδιοι ιδιαίτερα θεατρόφιλοι. Ξέρεις τι δεν έχουμε κάνει αγαπητέ αναγνώστη; Δεν έχουμε ασχοληθεί με εκείνους που πηγαίνουν στα θέατρα. 

Αυτή είναι η δουλειά μας για σήμερα λοιπόν. Βρήκαμε και καταγράψαμε έναν προς ένα και τους 7 τύπους που κάθονται δίπλα σου σε κάθε θέατρο που επιλέγεις να περάσεις τον χρόνο σου. 

Αυτός είναι ο τύπος που βρέθηκε από σπόντα στο θέατρο αφού μάλλον τον έσυρε εκεί η γκόμενά του ή οι φίλοι του. Δεν έχει καμία επαφή με το θέατρο και η μεγαλύτερη εμπειρία του ήταν όταν είχε πάει σε παράσταση του Σεφερλή τότε που είχε πάει περιοδεία στο χωριό του και έπαιξε στο προαύλιο της εκκλησίας. Το πιθανότερο είναι να τον πάρει ο ύπνος όσο είναι δίπλα σου γι’ αυτό κράτα απόσταση. Ο Άσχετος μάλλον δεν θα ξαναδεί παράσταση από κοντά για το υπόλοιπο της ζωής του, αφού αρκείται στις επιθεωρήσεις του Χάρυ Κλυν που βάζει ο ΑΝΤ1 κάθε δίμηνο.

Ο Γκρίνιας είνει εκείνος ο εκνευριστικός τύπος που ενώ πηγαίνει συνέχεια να δει παραστάσεις, το κάνει μόνο για να βγάλει τη χολή του και τη σκατοψυχιά του. Γκρινιάζει ανελέητα, δεν του αρέσει τίποτα, όλα τα βρίσκει βαρετά. Σύμφωνα με τη λογική όλα γίνονται για τα λεφτά κι έχουμε να δούμε καλό θέατρο από την εποχή του Σοφοκλή! Η θέση δίπλα του είναι πάντα άδεια αφού οι υπεύθυνοι τον γνωρίζουν και δεν θέλουν να τύχει να καθίσει κι άλλος Γκρίνιας κοντά του για να μη γίνει χαμούλης. 

Στην πραγματικότητα το μεγαλύτερο μέρος του κοινού σε μια παράσταση, είναι ηθοποιοί άλλων παραστάσεων που πήγαν εκεί για το παραγοντιλίκι. Η Ηθοποιός λοιπόν, είναι μία από αυτούς. Θα φορέσει κάτι εντυπωσιακό γιατί προφανώς είναι πρεμιέρα και γιατί προφανώς εκεί θα βρίσκονται φωτογράφοι. Η αλήθεια είναι ότι δεν ψήνεται και πολύ να δει το θεατράκι των συναδέλφων αλλά είναι το fair play του επαγγέλματος. Τι να κάνει η δόλια; Σχεδόν ποτέ δεν θα είναι εκεί με κάποιον μη διάσημο φίλο της ενώ θα χαιρετάει κάθε γνωστό που θα δει, λες και τον βλέπει τελευταία φορά. 

Ο Καθυστερημένος είναι ο τριμάλακας που αργεί να φτάσει στο θέατρο, κάνει μανούρα για να τον αφήσουν να μπει ενώ η παράσταση έχει αρχίσει και αφού τα καταφέρει σπάει τα παπάρια όλω των υπολοίπων με το κινητό του που χτυπάει. Φυσικά το κινητό το έχει χωμένο στο τσαντάκι του και μέχρι να το βρει θα ακούσουν όλοι το ringtone 14 φορές. Ο ηθοποιός από τη σκηνή θα του την πει αλλά εκείνος θα γελάσει γιατί δεν θα καταλάβει ότι η ατάκα ήταν εκτός κειμένου. 

Ο Κουλτούρας είναι η χαρά του πειραγμένου σκηνοθέτη. Έχει δει ό,τι παράσταση παίζει αυτή τη στιγμή στην πόλη ενώ η αγαπημένη του ήταν μια Ιρανική παράσταση από κωφούς ηθοποιούς που ασχολείται με την ιδιαίτερη σεξουαλικότητα των τρανς κατσαρίδων, που την είχε παρακολουθήσει στην Ινδονησία τότε που είχε πάει για να μελετήσει την βουδιστική επιροή στο θέατρο. Αν τον πετύχεις κάπου, σημαίνει ότι αυτό που θα δεις θα σε κοιμήσει για τα καλά. Φύγε τρέχοντας. 

Ο Πρήξας συνήθως είναι ανήλικος, κάτι που σε αποτρέπει από το να τον αρχίσεις στα μπινελίκια γιατί δεν θέλεις να μπλέξεις με τη μανούλα του. Κλαίει, γκρινιάζει, θέλει να κατουρήσει, θέλει να φάει, θέλει νερό και όλα αυτά επειδή κάποιος επέλεξε να τον πάρει μαζί του στο κωλοθέατρο. Εσύ απλά θέλεις να φύγει ΤΩΡΑ μαζί με όποιον τον έφερε. 

Ο Σελέμπριτης είναι κατά πάσα πιθανότητα πολιτικός που θέλει να περάσει το προφίλ του θεατρόφιλου ή που απλά ετοιμάζει εκλογές και θέλει να δείχνει προσιτός στον λαό του. Μετά την παράσταση περιμένει τους ηθοποιούς μαζί με τις κάμερες για να τους πει την αποψάρα του (που του την έχει γράψει κάποιος άλλος γιατί προφανώς ο ίδιος δεν έχει ιδέα). Την επόμενη μέρα θα ασχοληθούν μαζί του τηλεοπτικές εκπομπές που δεν έχουν αφιερώσει δευτερόλεπτο για θέατρο τα προηγούμενα 46 χρόνια κι έτσι εκείνος θα έχει κάνει τη δουλίτσα και η παράσταση θα πάρει μία κάποια δημοσιότητα.