Περιγράφουμε τις ταινίες που είναι υποψήφιες για Όσκαρ κοιτώντας ΜΟΝΟ την αφίσα τους

Απαλεψιές.

Περιγράφουμε τις ταινίες που είναι υποψήφιες για Όσκαρ κοιτώντας ΜΟΝΟ την αφίσα τους

Απαλεψιές.

Δεν έχουμε προλάβει να δούμε όλες τις ταινίες που πάνε για Όσκαρ, αλλά σιγά το πράγμα.

Μήπως δεν μπορούμε να καταλάβουμε την υπόθεση, απλά και μόνο βλέποντας την αφίσα τους;

Έλα σε πρκλ πλυ τώρα.

Τσεκάρετε πώς θα ήταν η περίληψη της κάθε ταινίας, αν βασιζόταν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην αφίσα και τον τίτλο της.

Εσείς πάντως, για να μην κάνετε τις αλχημείες που κάναμε εμείς, μη χάσετε στα Novacinema αποκλειστικά μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες που ξεχωρίζουν στο box office, αλλά και που διακρίνονται σε μεγάλα βραβεία (La La Land, Aστακός).

Εμείς αυτό μπορούσαμε, αυτό κάναμε.

Για δείτε:

1.

Σε μια ταβέρνα στον Λυκαβηττό ψευτοδουλεύουν δύο χορευτές και με τα κόλπα τους και τα τσαλίμια τους, τραβάνε τους τουρίστες για να φάνε άθλιο καταψυγμένο μουσακά. Εδώ ο ξανθομπούμπουρας χορεύει χασαποσέρβικο και η κίτρινη καταστροφή κάτι μεταξύ μπάλου, ζεϊμπέκικου και μακαρένας. Στην πραγματικότητα όμως -κοιτάζοντας και τα παπούτσια τους- πρόκειται για δύο κακοντυμένα μέλη της ιταλικής μαφίας που προσπαθούν να κρυφτούν (αλλά προφανώς δεν τα καταφέρνουν και τόσο καλά).

2.

Ένας βασανισμένος άυπνος έχει ξαπλώσει και δεν μπορεί να κοιμηθεί, γιατί το φως απ' έξω του πέφτει στα μάτια, με αποτέλεσμα να σηκώνεται κάθε τόσο για να κλείσει την κουρτίνα. Ωστόσο, το φως συνεχίζει να διαπερνά το παλιόπανο που έχει για κουρτίνα. Δύσκολες καταστάσεις, που άξιζαν να γίνουν ταινία... Κάποια στιγμή το παίρνει απόφαση ότι δεν πρόκειται να κοιμηθεί και ξενυχτάει κοιτώντας το φεγγάρι, έτσι θλιμμένος και μίζερος όπως στην αφίσα. Αυτό συμβαίνει σε όλη του τη ζωή. Ψιλοβαρετή υπόθεση θα έλεγα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις… Έχει και το 1/3 του προσώπου του αξύριστο, οπότε ίσως αυτό κάτι να σημαίνει, ότι πχ δεν ξέρει να ξυρίζεται καλά και κόβεται συνέχεια ή ότι ξυριζόταν και ξαφνικά έσβησε το φως κι έμεινε έτσι σαν κακόμοιρος. Κάτι τρομερά ενδιαφέρον πάντως σχετικά με τρίχες προσώπου και περιποίηση. 

3.

Αυτό τώρα μοιάζει με ένα μενίρ και κάπου έχει φτάσει και όλοι αναρωτιούνται "γιατί έχει φτάσει;", "τι θέλει επιτέλους" και "κοίτα δω ψεκαστικό που φτιάξανε". Απ’ την άλλη βέβαια μπορεί να το κρατάει ο Οβελίξ και απλά να είναι αόρατος. Το έχεις σκεφτεί αυτό; Όχι βέβαια, μόνο τον εαυτό σου σκέφτεσαι.

4.

Αυτό πρέπει να είναι εργάρα. Ένας Ελβετός φαντάρος κουβαλάει έναν άλλο φαντάρο και πονάει πολύ. Τον βλέπεις ότι πονάει, έτσι; Ωστόσο συνεχίζει, είναι άλλωστε γνωστά μαχίμια οι Ελβετοί, δεν έχουν αφήσει πόλεμο για πόλεμο. Εντύπωση προκαλεί το ότι είναι μέσα στη βρώμα και οι δυο τους, οπότε ίσως να τον πηγαίνει και για μπάνιο. Άλλωστε στο στρατό αυτή ήταν και η δυσκολότερη αποστολή: να πείσεις μερικούς να κάνουν μπάνιο. Αν, λοιπόν, κουβαλούσε τους τυροβρωμίκουλες για να τους πετάξει στις ντουζιέρες, τότε όντως ήταν ένας από τους μεγαλύτερους Αμερικανούς ήρωες, όπως λέει η αφίσα. Και μπράβο του.

5.

Στην "Κόλαση ή ψηλό νερό", ο Θεός είναι ένας μουστακαλής καουμπόι που είναι ψηλά στον ουρανό και κοιτάζει δυο βλάχους ταξιδιώτες που περιμένουνε το λεωφορείο σε κάποια βλάχικη ερημιά. Αυτοί οι δύο έχουν βγάλει όπλα, οπότε μάλλον θα έχει αργήσει πολύ ο οδηγός. Κάποιος οικογενειάρχης μεροκαματιάρης δεν θα γυρίσει απόψε σπίτι του. Ας πρόσεχε. Ήθελα να κάνω το ίδιο με τον οδηγό του 7 στη Θεσσαλονίκη όταν ήμουν φοιτητής, αλλά δεν το τόλμησα. Ελπίζω κάποιος άλλος να το τόλμησε. Αλλά τι έφταιγε και αυτός έρημος; Την δουλειά του έκανε. Και αν η δουλειά του ήταν να αργεί πάντα; Τεσπά. RIP οδηγέ.

6.

Στο Μάντσεστερ δεν έχει θάλασσα, οπότε τι συμβαίνει μ’ αυτήν την ταινία; Θα σας πω εγώ. Ένας υποψήφιος δήμαρχος, προκειμένου να τον ψηφίσουν τους υποσχέθηκε θάλασσα και όταν βγήκε, όντως την έφερε. Αυτό όμως είχε μια αρνητική συνέπεια που δεν την υπολόγιζαν. Γέμισε η πόλη με γλάρους. Οι γλάροι είναι ιδιαίτερα επιθετικοί, γιατί δεν έχουν συνηθίσει να βρίσκονται σε τεχνητή θάλασσα και νιώθουν ότι τους κοροϊδέψανε. Έτσι, όσοι κάτοικοι δεν έχουν ακόμα πέσει νεκροί από τη δολοφονική μανία τους, είναι πολύ στεναχωρημένοι. Σαν την ξανθιά εκεί με το ύφος Μποφίλιου, που κάνει παράπονα στον αδερφό του Μπάτμαν. Τόσο γαλάζια και με γλάρους αναμένεται να είναι και η αφίσα της ταινίας για τη ζωή του Γιάννη Πάριου. ("The ntari ntari movie";;; Δεν ξέρω, μια ιδέα δίνω).

Δες και το προηγούμενο
  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Περισσότερα του @beatBukowski
Διάβασε ακόμα