Πριν από πενήντα χρόνια ένας πυροβολισμός έκανε τις ΗΠΑ να παγώσουν και να δακρύσουν. Ο πρόεδρος John F. Kennedy βρισκόταν στο Dallas, του Texas και δέχθηκε ένα πυροβολισμό κατά τη διάρκεια παρέλασης ενώ επέβαινε στη Lincoln Continental Limousine, του 1961 με το κωδικό όνομα « X-100». 
 
Αυτό το αυτοκίνητο έμελλε να γίνει η κεντρική σκηνή για την μεγαλύτερη συνωμοσία στην ιστορία της Αμερικής.
Παρά το ότι το αυτοκίνητο διαλύθηκε από την επιτροπή έρευνας Warren, το 1964 επέστρεψε στην… ενεργό δράση. Η Continental δεν καταστράφηκε, ούτε εξαφανίστηκε σε κάποια αποθήκη ως στοιχείο εγκλήματος, αλλά συναρμολογήθηκε (από την Hess & Eisenhardt Company του Rossmoyne στο Ohio) και υπηρέτησε ως το 1977.
 
Η εταιρία πρόσθεσε δύο περίπου τόνους μετάλλου για να κάνει το Χ-100 αλεξίσφαιρο, ενώ του πρόσθεσε και γυάλινη οροφή . Ο λόγος , που δεν αντικαταστάθηκε (επίσημα) ήταν καθαρά οικονομικός αλλά και  πρακτικός αφού σύμφωνα με το προεδρικό γραφείο θα χρειαζόταν τρία χρόνια για να φτιαχτεί ένα διαφορετικό όχημα. Έτσι το  μοιραίο τετράτροχο (καθαρίστηκε) βελτιώθηκε και έμεινε στο γκαράζ του Λευκού Οίκου για  τους προέδρους Johnson, Nixon, Ford και Carter. 
 
Το 1977 έληξε η θητεία του και το «X-100» μπήκε στο μουσείο Henry Ford στο Dearborn, του Michigan.
 
Επίσης τότε (το 1977) υπογράφηκε νόμος που αναφέρει πως οι λιμουζίνες που… βγαίνουν στη σύνταξη θα καταστρέφονται. 
 
Παρά την επίθεση και τη δολοφονία πρόεδρου μόλις το 1980 οι υπηρεσίες άμυνας / φρούρησης άρχισαν να βάζουν gadget ασφαλείας στα οχήματα των πρώτων ανδρών.
 
Fast Forward στο 2013 και ο 52χρονος Barack Hussein Obama II είναι ο 44ος Πρόεδρος των Ηνωμένων  Πολιτειών της Αμερικής. Το δικό του αυτοκίνητο πιο γνωστό ως «The Beast» είναι ένα από  τα πιο πολυσυζητημένα. 
 
 
Ξεκινώντας από το παρατσούκλι του το «τέρας», αφορά μάλλον το μέγεθος του, βασίζεται στο μοντέλο παραγωγής Chevrolet Kodiak αλλά έχει τα διακριτικά της Cadillac. Η κωδική του ονομασία είναι «Cadillac One» και ευκαιριακά την ονομάζουν «Limo One» 
 
Κατασκευάστηκαν 12 πανομοιότυπα αυτοκίνητα τα οποία συνήθως μεταφέρονται εκεί όπου θα χρειαστεί ο πρόεδρος, έτσι οι ανάγκες είναι πολλές αν λάβουμε υπόψη και τη συντήρηση που απαιτούν. 
 
Η κάθε μία από τις προεδρικές Cadillac ζυγίζει 6,8 τόνους λόγω της θωράκισης και των επιπλέον συστημάτων ασφάλειας. Η μέση κατανάλωση του V8 diesel είναι 63 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και η αυτονομία είναι περιορισμένη.
 
 
Το κόστος του κάθε αυτοκινήτου είναι 1,5 εκατομμύρια δολάρια που μάλλον είναι χαμηλό με δεδομένα τα συστήματα ασφάλειας. 
 
Η πλευρική θωράκιση είναι η μεγαλύτερη που υπάρχει σε τροχοφόρο. Έχει πάχος 20  εκατοστά στις πόρτες και άλλα 13 εκατοστά είναι το κρύσταλλο του παραθύρου με αποτέλεσμα αυτές να είναι τόσο βαριές, που είναι σχεδόν είναι αδύνατον να ανοίξουν από μέσα. 
 
Υπάρχει κατάλληλη προστασία σε περίπτωση εμπρησμού, η καμπίνα είναι στεγανοποιημένη  για προστασία από επίθεση με χημικά και στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται συστήματα  νυχτερινής όρασης, δορυφορική επικοινωνία με video κλήσεις για τηλεδιασκέψεις.
 
Μετά από όλα αυτά σκεφτείτε τον JFK και αναλογιστείτε πόσο αθώα ήταν εκείνα τα χρόνια και πόσο εκτεθειμένος ήταν εκείνος.
 
Πάμε μια βόλτα στον υπόλοιπο κόσμο…